Ik was een beetje aan het rondstruinen op internet waarbij ik deze geweldige site vond http://www.pompoenza...mpoenzadenshop/ en ik graag wil delen met jullie!
Je kunt er echt van alles kopen om zelf corsages en bruidsboeketen, autostukken enz te maken, maar ook staan er hele leuke kant en klare corsages, boeketten enz. op
Ik denk dat ik mijn corsages daar vandaan ga halen! Ze zien er heel leuk uit, het scheelt een hoop centjes, en de kant en klare nep-corsages blijven altijd mooi! :D
Pagina 1 van 1
Leuke Tip! corsages en bloemen
Gepost 17 April 2011 - 11:08
het ziet er indd simpel uit he! die filmpjes zijn duidelijk, en alle materialen kan je daar bestellen!
Nu heb ik de mazzel dat ik mijn boeket van m'n oud collega krijg die in de bloembinderij is gaan werken, echt superlief!
Ik ben wel fan van knutselen en crea bea bezig zijn, dus misschien kan ik corsages wel zelf maken, en autobloemstuk wellicht ook! Ik ken iemand die de zuignap-oase-houder nog heeft dus kan ik die mooi opnieuw gebruiken :D
Nu heb ik de mazzel dat ik mijn boeket van m'n oud collega krijg die in de bloembinderij is gaan werken, echt superlief!
Ik ben wel fan van knutselen en crea bea bezig zijn, dus misschien kan ik corsages wel zelf maken, en autobloemstuk wellicht ook! Ik ken iemand die de zuignap-oase-houder nog heeft dus kan ik die mooi opnieuw gebruiken :D
Gepost 15 May 2011 - 09:11
hoi hoi
ook ik had deze site gevonden indd en wij hebben besloten om ook onze bloemen hier vandaag te halen.
wel wil ik eerst binnenkort bijv een corsage bij ze bestellen om te zien hoe het er uit ziet.
heb voor mezelf wel al een boeketje gezien waar ik helemaal weg van ben :D
wilde eerst van linten etc zelf corsages maken maar dan ben ik nog duurder uit als dat ik ze hier bestel.
moet alleen nog bedenken wat ik met de auto gaat doen die heeft geen antenne dus wordt nog even puzzelen..;)
groetjes
Chadya
ook ik had deze site gevonden indd en wij hebben besloten om ook onze bloemen hier vandaag te halen.
wel wil ik eerst binnenkort bijv een corsage bij ze bestellen om te zien hoe het er uit ziet.
heb voor mezelf wel al een boeketje gezien waar ik helemaal weg van ben :D
wilde eerst van linten etc zelf corsages maken maar dan ben ik nog duurder uit als dat ik ze hier bestel.
moet alleen nog bedenken wat ik met de auto gaat doen die heeft geen antenne dus wordt nog even puzzelen..;)
groetjes
Chadya
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote