Trouwforum: Het Grote Universele Klaagtopic - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (48 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Het Grote Universele Klaagtopic klagen over alles!

#726 Gebruiker is offline   e_vlyne 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 11-May 05

Gepost 03 February 2012 - 20:34

Heb je wel op de uitnodiging gezey dat je ook verwacht dat mensen er zíjn om 12.00 uur? Want het lijkt mij zo ook vrij om ergens tussen 12 en 4 te komen.

Ik vermeld inmiddels expliciet hoe laat we kaarsjes gaan blazen en wie er dan niet is heeft pech!
0

#727 Gebruiker is offline   Violet 

• Lid geworden: 13-March 08

Gepost 03 February 2012 - 20:35

Nou, in ieder geval wat geleerd voor volgende keer. M heeft het aan zijn broer gevraagd, nu lijkt het erop dat ze misschien toch eerder komen :)
0

#728 Gebruiker is online   Happy Bride 

• Lid geworden: 01-September 08

Gepost 03 February 2012 - 20:38

Dat is fijn Vi als ze toch eerder komen. En ach het belangrijkste is dat Jij, M en Mart er zijn ;)
0

#729 Gebruiker is offline   chantal3-9 

• Lid geworden: 14-October 09

Gepost 03 February 2012 - 20:57

Vervelend dat jullie bedoeling misschien niet helemaal over is gekomen. Ik zou het zelf ook niet opvatten als; graag om 12uur aanwezig zijn, dus mij zou hetzelfde kunnen gebeuren (nou ja, is me ook al wel eens gebeurd zelfs ;)).

EDIT vergeet ik nog om jullie een heel fijn feest te wensen!
0

#730 Gebruiker is offline   Elina 

• Lid geworden: 19-February 08
  • Interests:taal, media, kunst, koken, bloggen, zingen (alto's aller landen verenigt u)

Gepost 04 February 2012 - 11:49

Ik haat verbouwen. Je weet dat het rot wordt en stoffig, maar je kijkt natuurlijk uit naar het eindresultaat. En je neemt kamperen in de woonkamer maar even voor lief.
Nu duurt het al langer dan normaal omdat de vader van de stukadoor plots overleed (vreselijk natuurlijk, en kan gebeuren snap ik wel), maar omdat de elektroman en de stucman niet goed hebben samengewerkt wordt het nog langer.
En nu loop ik net met daglicht even de eerste verdieping op (er is geen licht daar nu, en gisteren laat thuis) en zie ik dat de vieze radiator op het lichte tapijt in de slaapkamer is neergelegd, dat ze een stopcontactuitsparing zijn vergeten en dat het stucwerk nu al scheurt voordat het goed droog is.

Gelukkig hebben R en ik onszelf getrakteerd op een poepsjiek hotel dit weekend, even uit de zooi.
0

#731 Gebruiker is offline   marian1313 

• Lid geworden: 07-May 09

Gepost 04 February 2012 - 11:53

Wat balen Elina, maar één voordeel, als het nu al scheurt kunnen ze het even opnieuw komen doen (gratis...) en als het over een half jaar gebeurt heb je denk ik een probleem. Wel dom van het stopcontact en ontzettend onhandig van de radiator, je zou denken dat ze dat zelf ook wel snappen.
Geniet van jullie weekendje weg!
0

#732 Gebruiker is offline   zusje 

• Lid geworden: 28-May 09

Gepost 04 February 2012 - 16:16

Ow Elina, balen zeg! Maar idd, hopelijk kunnen ze die scheur verhelpen, maar vaak komen ze ook wel weer terug of niet? Geniet van je weekend!

Gisteren bij mn schoonouders geweest. Mn SM tegen J, Je hebt je veel te koud aangekleed :blink: Denk dat ze het shirt met v-hals niet mooi vond ofzo. Kreeg ook nog het 'verwijt' om mn oren dat tie zo dun was...tjah..kan er ook niks aan doen dat hij geen grammetje aankomt.
0

#733 Gebruiker is offline   Inx 

• Lid geworden: 09-March 09

Gepost 04 February 2012 - 17:20

Oh E, verschrikkelijk! We hebben hier ook zoveel ellende met de schilder gehad, uiteindelijk was het allemaal nog niet klaar. We wonen er nu toch. Vandaag kwam er een andere schilder, met z'n tweeen, wel heel leuke kerels. Maargoed, alle kozijnen, deuren en deurposten geschuurd dus álles zit/zat onder het ragfijne witte stof, m'n meubels ook... Thijmen slaapt gelukkig een nachtje bij m'n ouders, kunnen wij poetsen. En volgende week zaterdag wordt alles geschilderd (staat nu in de grondverf)
0

#734 Gebruiker is online   Lyanna 

• Groep: Members - besloten
  • Lid geworden: 04-June 07

Gepost 04 February 2012 - 18:04

Gggg stucadoors, praat me er niet van. Die van ons zijn wel drie keer terug geweest voor het goed was. Op je strepen gaan staan hoor E, je betaalt er genoeg voor. Wij waren blij dat ze uiteindelijk waren opgehoepeld want allemachtig wat maken die lui er een bende van.
0

#735 Gebruiker is offline   Duurtnogeven 

• Lid geworden: 24-February 10

Gepost 04 February 2012 - 19:17

@BFN; Jee, wat lekker joh dat het zo is opgelost! Super!
Ik hoop aan het eind van het schooljaar mijn studie (PABO) te hebben afgerond. Deze week al onverwacht helemaal alleen voor de klas gestaan (coach was ziek) en dat ging best wel goed eigenlijk :) Verder nog een afstudeerverslag naar aanleiding van mijn stage en een 'verantwoording' bij mijn scriptie.
0

#736 Gebruiker is offline   zusje 

• Lid geworden: 28-May 09

Gepost 08 February 2012 - 16:37

Bah! Moet voor mn opleiding 2 long operaties bijwonen, dus ik had morgen vrij gepland om met die ok's mee te kunnen (ze zijn pas kort van te voren bekend) Vandaag naar mn werk geweest om het te regelen, waren 2 hele intressante operaties. Maar ik kan niet mee omdat er al 4 gasten komen. Gadsie, baal er echt enorm van!!
0

#737 Gebruiker is offline   Patriesje78 

• Lid geworden: 19-June 08

Gepost 09 February 2012 - 13:29

Ja balen dat die gasten blijkbaar wel zo snel konden worden ingepland en jij niet.

Hier boos op mezelf dat ik er alweer ben ingetrapt door een boek van Saskia Noort te lezen. Wat een popie-jopie schrijfstijl zonder enige diepgang. En ik krijg totaal geen sympathie met welk personage dan ook: niet voor de drugsgebruikers op Ibiza, niet voor de vriendin die zich mee laat slepen en niet voor de hoofdpersoon die zich laat overhalen. Ben op de helft. Ik lees het wel uit, kost hooguit nog 2 uurtjes in de trein. En daarna lees ik geen boeken meer van haar.
0

#738 Gebruiker is offline   Willempie 

• Lid geworden: 27-August 10
  • Interests:Auto's
    Dieren
    Shoppen

Gepost 09 February 2012 - 14:36

Misschien is het toch de hoop dat dit een beter boek is dan de vorigen? Maar jammer dat hij je zo tegenvalt. Ik verslind op dit moment ook boeken.
Hou je van psycho-thrillers? Ik heb laatst een boek van Sebastian Fitzek van een collega geleend en die heb ik in 1 ruk uitgelezen. Ik vond het echt een super goed boek. De Zielendoder heet hij, misschien een leuke tip voor je?
0

#739 Gebruiker is offline   e_vlyne 

Gepost 09 February 2012 - 15:05

Klaag: wij hebben lekkage, de afvoer van het lekwater van de cv ketel op zolder zit (ergens?) verstopt, de 1/4 liter water per dag is een paar (?) dagen de linnenkast op de overloop ingelopen door het zachtboard plafond (dus bruin lekwater) heen op al mijn spierwitte linnengoed...

Schade is verzekerd, oorzaak wegnemen is kwestie van siffon opendraaien en/of afvoer even laten doorspuiten.
Maar weer zo'n gedoe, vanmorgen om 8.00 wel heel netjes een aannemer om de schade op te nemen en ze komen het dinsdag en donderdag al maken/sauzen. Nu afwachten of ik alle textiel weer wit krijg, anders ook dat nog declareren/

Moet ik als klapper ook nog werken vandaag, morgen én zaterdag, dus deze week 6 dagen werken ipv 3 en maar 2 x 1 dagje weekend omdat ik afgelopen en komende zaterdag werk. Dank aan mijn lieve mams die met liefde vanmorgen om half negen al weer klaar stond om voor mijn kindjes te zorgen, en morgen ook al...

Nah ja, er komt wel een eind aan en mijn werk is leuk!
0

#740 Gebruiker is offline   Bride from Nijkerk 

• Lid geworden: 02-September 10
  • Interests:Green stuff, tenor drumming, photography

Gepost 09 February 2012 - 15:06

Bekijk Post Patriesje78, op 09 February 2012 - 13:29, zei:

Ja balen dat die gasten blijkbaar wel zo snel konden worden ingepland en jij niet.

Hier boos op mezelf dat ik er alweer ben ingetrapt door een boek van Saskia Noort te lezen. Wat een popie-jopie schrijfstijl zonder enige diepgang. En ik krijg totaal geen sympathie met welk personage dan ook: niet voor de drugsgebruikers op Ibiza, niet voor de vriendin die zich mee laat slepen en niet voor de hoofdpersoon die zich laat overhalen. Ben op de helft. Ik lees het wel uit, kost hooguit nog 2 uurtjes in de trein. En daarna lees ik geen boeken meer van haar.

Van wat voor een boeken hou je? Als het in de richting van Karen Slaughter en Tess Gerritsen is dan vind je misschien P.J. Tracy en Craig Russel ook wel goed.
0

#741 Gebruiker is offline   Patriesje78 

Gepost 09 February 2012 - 15:24

Evelyne, wat een ellende met je lekkage. Wel fijn dat alles weer zo snel gemaakt wordt.

Willempie, ik zal eens kijken voor dat boek.
BfN: nee, aub geen Karen Slaughter. Haar schrijfstijl kan ik al helemaal niet uitstaan :) Ben eigenlijk meer vor de moderne Nederlandse literatuur met een uitstapje naar o.a. psychothrillers. Dat o.a. kan heel breed zijn trouwens.
0

#742 Gebruiker is offline   Bride from Nijkerk 

Gepost 09 February 2012 - 16:25

Bekijk Post Patriesje78, op 09 February 2012 - 15:24, zei:

Evelyne, wat een ellende met je lekkage. Wel fijn dat alles weer zo snel gemaakt wordt.

Willempie, ik zal eens kijken voor dat boek.
BfN: nee, aub geen Karen Slaughter. Haar schrijfstijl kan ik al helemaal niet uitstaan :) Ben eigenlijk meer vor de moderne Nederlandse literatuur met een uitstapje naar o.a. psychothrillers. Dat o.a. kan heel breed zijn trouwens.

LOL tja dan kan ik je niet echt helpen nederlandse literatuur is niet mijn ding.
Zit te denken of je jeffery deaver - illisuonist dan wat zou vinden maar dat weet ik dus niet zeker. In dat boek word je een ilustie voor gehouden terwijl je zit te lezen vond het wel knap.
0

#743 Gebruiker is offline   Patriesje78 

Gepost 09 February 2012 - 16:39

Deaver vind ik echt OK. Heb best veel boeken van. Ook lees ik graag psychologische romans, zoals http://www.bol.com/n...6129/index.html en Mijn naam is Sarah. Maar ik zal even het leestopic weer opzoeken ;-)
0

#744 Gebruiker is online   twijfeltje 

• Lid geworden: 04-December 10

Gepost 09 February 2012 - 19:52

Elina, al wat kunnen regelen met de stucadoors over de verdere afwerking?
Wel lekker even een weekeindje weg!
Succes met de rotzooi, Evlyne en Inx ook!

Duurtnogeven: als je gaat afstuderen moet je toch wel meer alleen voor de groep staan en ook je LIO doen?
Fijn dat het wel goed ging.

Patriesje, ik vind haar boeken wel lekker weglezen.
Ik houd meestal niet van ingewikkelde boeken, dus dat scheelt.

Zusje, binnenkort weer een kans?
Balen in ieder geval.
0

#745 Gebruiker is offline   Rixt 

• Lid geworden: 08-October 07

Gepost 09 February 2012 - 22:49

Evlyne, balen zeg... maar fijn dat het zo makkelijk met de verzekering opgelost kan worden.

Hier ook wat te klagen over de buren... stond gisteren een vrouw op de stoep, de buitenkraan bij de buren was geknapt en er liep liters, maar dan ook liters water over het pad/weg. Dus ik erheen... auto stond er nie, dus buurvrouw was weg. Water spoot alle kanten uit, lag al zo'n 20m2 zo'n 2-3 cm water. Ik aanbellen, in de hoop dat de buurjongen thuis zou zijn en dat hij de hoofdkraan dicht kon draaien. Maar niemand deed open. Dus naar de andere buurman, misschien dat hij een andere oplossing had buiten de hoofdkraan om. Hij zei meteen dat hij de buurjongen thuis had zien komen, dus die moest thuis wezen. Dus hij met gereedschapskoffer in de weer... maar kraan was gewoon helemaal kapot. Ondertussen nog maar aankloppen/aanbellen/klepperen met de brievenbus... maar geen reactie. Toevallig had ik de telefoonnummer van de buurvrouw, dus ik haar bellen.. haar reactie: ja ik weet dat ie kapot is, maar weet niet wat ik er mee moet, misschien dat je man er even naar wil kijken??? Dus ik zei meteen dat de kraan gewoon kapot is en gewoon vervangen moet worden en dat mijn man daar geen tijd voor heeft voorlopig. Maar dat veranderd niets aan het waterballet hier op straat. Dus ik vraag of haar zoon ook thuis zou moeten zijn... nee die was niet thuis, en niemand had een sleutel en zij kon ook niet naar huis toe komen.. oftewel, los het maar even op... Ondertussen begon buurman het al een beetje zat te worden en die bleef heel fijn doorkloppen op het raam... En zo gaat de deur open... staat daar een puber van 14 jaar lekker onnozel te doen... kijkt even, ziet wat er gaande is, loopt naar de kast toe en sluit de hoofdkraan af :angry: En bedankt jongen, dat je de deur niet even eerder open hebt willen doen!! En buurvrouw... die zegt, ik kom binnenkort wel even langs bij je man om te horen hoe ik dat moet doen met die kraan... pff.. ze heeft een exman en een vriend... zoek het lekker zelf uit zou ik zeggen... Hebben uiteindelijk een kwartier staan koukleumen daar buiten en geen bedankje of niets... buurman was het ook behoorlijk zat...

Ook gewoon heerlijk onnozel om met dit weer de buitenkraan niet af te sluiten...
0

#746 Gebruiker is offline   Bride from Nijkerk 

Gepost 10 February 2012 - 09:01

Heel fijn zulke buren! Pfff
Dat je vergeet de kraan af te sluiten is nog tot daar aan toe (was ons ook bijna gebeurd) maar als het dan verkeerd gaat doe er dan wat aan! Of bedankt op zijn minst de buren die er wat voor je aan gedaan hebben!
0

#747 Gebruiker is offline   Duurtnogeven 

• Lid geworden: 24-February 10

Gepost 10 February 2012 - 22:31

Bekijk Post twijfeltje, op 09 February 2012 - 19:52, zei:

Duurtnogeven: als je gaat afstuderen moet je toch wel meer alleen voor de groep staan en ook je LIO doen?
Fijn dat het wel goed ging.

Begrijp niet zo goed wat je bedoelt.. Zullen wel mijn hersenen zijn die het op dit moment niet kunnen opnemen ;)
Maar... Sta 3 dagen alleen voor de groep, alleen de officiële start was vorige week en ik werd dus direct voor de leeuwen gegooid. Die weken ervoor had ik al wel wat gekeken in de klas en een enkel lesje gedraaid. Het plan was dat ik het rustig zou opbouwen; fijn voor mij, maar ook fijn voor de kinderen.
Verder moet ik natuurlijk ook de bijkomende taken doen (10-minutengesprekken, administratie etc.).
Maar naast het hele 'LiO-gebeuren' moet ik nu nog een verantwoording schrijven bij mijn scriptie (die is namelijk al wel goedgekeurd) en een portfolio maken aan de hand van mijn LiO.
0

#748 Gebruiker is online   twijfeltje 

• Lid geworden: 04-December 10

Gepost 11 February 2012 - 08:53

Ha, duidelijk.
Ik dacht dat het 'alleen voor de klas staan' nieuw voor je was, maar dat doe je gedeeltelijk dus al.
Dan is het inderdaad even schrikken als het onvoorbereid de hele week wordt ja.
Wel herkenbaar, was bij mijn lio ook.
Succes verder!

Ik wil even klagen over mijn lijf.
Dat kan zo weinig hebben en af en toe is dat best wel weer balen.
Gisteren uitstapjes, geschaatst, fysio training gehad en 's avonds een voorstelling gehad.
Dat was de hele avond staan en alles bij elkaar levert flinke spierpijn, bah.
T is natuurlijk ook flink wat op een dag, even vergeten dat ik dat dus niet kan doen.
En het meest balen is dat er morgen een wedstrijd is.
Maar goed mijn spieren rekken vandaag...
0

#749 Gebruiker is offline   Patriesje78 

Gepost 11 February 2012 - 15:03

Twijfeltje, wat lastig dat je lichaam op drukke dagen niet meewerkt.

Hier klagen over 2 dingen:
- vandaag even naar de supermarkt omdat we wat dingen vergeten waren. We gingen naar de Jumbo, die is net nieuw. Nou druk wat het was! Eigen schuld natuurlijk, want we hadden het kunnen weten. Maar wat een onlogisch ingerichte winkel: vlak voor de kassa's is er een groot verseiland waar natuurlijk iedereen moet zijn. Maar dan heb je ook de rijen voor de kassa's. M.a.w: je komt dus nergens bij!

- mijn moeder heeft kaartjes voor Madonna, geregeld door haar zus. Maar grrrr via een illegale doorverkoopsite dus. Als je de voorwaarden leest, dan is het helemaal triest: bij verplaatsing van het concert vindt er geen restitutie of vervanging plaats. En deze rare voorwaarde is nog maar het topje van de ijsberg. Zo erg dat ze erin zijn getrapt...
0

#750 Gebruiker is offline   e_vlyne 

Gepost 14 February 2012 - 14:13

Update over m'n klacht: fijne aannemer heeft vanmorgen een nieuw plafond gemaakt en donderdag komt de schilder! Nice! Kan ik eindelijk weer opruimen ipv zooi verplaatsen van hier naar daar. Lekkage toch veroorzaakt door vorst want sinds t weekend lopen alle buizen weer prima door en dus oorzaak vanzelf opgelost!
0

• (48 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp