Het Grote Universele Klaagtopic klagen over alles!
Gepost 03 February 2012 - 20:57
EDIT vergeet ik nog om jullie een heel fijn feest te wensen!
Gepost 04 February 2012 - 11:49
Nu duurt het al langer dan normaal omdat de vader van de stukadoor plots overleed (vreselijk natuurlijk, en kan gebeuren snap ik wel), maar omdat de elektroman en de stucman niet goed hebben samengewerkt wordt het nog langer.
En nu loop ik net met daglicht even de eerste verdieping op (er is geen licht daar nu, en gisteren laat thuis) en zie ik dat de vieze radiator op het lichte tapijt in de slaapkamer is neergelegd, dat ze een stopcontactuitsparing zijn vergeten en dat het stucwerk nu al scheurt voordat het goed droog is.
Gelukkig hebben R en ik onszelf getrakteerd op een poepsjiek hotel dit weekend, even uit de zooi.
Gepost 04 February 2012 - 11:53
Geniet van jullie weekendje weg!
Gepost 04 February 2012 - 16:16
Gisteren bij mn schoonouders geweest. Mn SM tegen J, Je hebt je veel te koud aangekleed :blink: Denk dat ze het shirt met v-hals niet mooi vond ofzo. Kreeg ook nog het 'verwijt' om mn oren dat tie zo dun was...tjah..kan er ook niks aan doen dat hij geen grammetje aankomt.
Gepost 04 February 2012 - 17:20
Gepost 04 February 2012 - 18:04
Gepost 04 February 2012 - 19:17
Ik hoop aan het eind van het schooljaar mijn studie (PABO) te hebben afgerond. Deze week al onverwacht helemaal alleen voor de klas gestaan (coach was ziek) en dat ging best wel goed eigenlijk :) Verder nog een afstudeerverslag naar aanleiding van mijn stage en een 'verantwoording' bij mijn scriptie.
Gepost 08 February 2012 - 16:37
Gepost 09 February 2012 - 13:29
Hier boos op mezelf dat ik er alweer ben ingetrapt door een boek van Saskia Noort te lezen. Wat een popie-jopie schrijfstijl zonder enige diepgang. En ik krijg totaal geen sympathie met welk personage dan ook: niet voor de drugsgebruikers op Ibiza, niet voor de vriendin die zich mee laat slepen en niet voor de hoofdpersoon die zich laat overhalen. Ben op de helft. Ik lees het wel uit, kost hooguit nog 2 uurtjes in de trein. En daarna lees ik geen boeken meer van haar.
Gepost 09 February 2012 - 14:36
Hou je van psycho-thrillers? Ik heb laatst een boek van Sebastian Fitzek van een collega geleend en die heb ik in 1 ruk uitgelezen. Ik vond het echt een super goed boek. De Zielendoder heet hij, misschien een leuke tip voor je?
Gepost 09 February 2012 - 15:05
Schade is verzekerd, oorzaak wegnemen is kwestie van siffon opendraaien en/of afvoer even laten doorspuiten.
Maar weer zo'n gedoe, vanmorgen om 8.00 wel heel netjes een aannemer om de schade op te nemen en ze komen het dinsdag en donderdag al maken/sauzen. Nu afwachten of ik alle textiel weer wit krijg, anders ook dat nog declareren/
Moet ik als klapper ook nog werken vandaag, morgen én zaterdag, dus deze week 6 dagen werken ipv 3 en maar 2 x 1 dagje weekend omdat ik afgelopen en komende zaterdag werk. Dank aan mijn lieve mams die met liefde vanmorgen om half negen al weer klaar stond om voor mijn kindjes te zorgen, en morgen ook al...
Nah ja, er komt wel een eind aan en mijn werk is leuk!
Gepost 09 February 2012 - 15:06
Patriesje78, op 09 February 2012 - 13:29, zei:
Hier boos op mezelf dat ik er alweer ben ingetrapt door een boek van Saskia Noort te lezen. Wat een popie-jopie schrijfstijl zonder enige diepgang. En ik krijg totaal geen sympathie met welk personage dan ook: niet voor de drugsgebruikers op Ibiza, niet voor de vriendin die zich mee laat slepen en niet voor de hoofdpersoon die zich laat overhalen. Ben op de helft. Ik lees het wel uit, kost hooguit nog 2 uurtjes in de trein. En daarna lees ik geen boeken meer van haar.
Van wat voor een boeken hou je? Als het in de richting van Karen Slaughter en Tess Gerritsen is dan vind je misschien P.J. Tracy en Craig Russel ook wel goed.
Gepost 09 February 2012 - 15:24
Willempie, ik zal eens kijken voor dat boek.
BfN: nee, aub geen Karen Slaughter. Haar schrijfstijl kan ik al helemaal niet uitstaan :) Ben eigenlijk meer vor de moderne Nederlandse literatuur met een uitstapje naar o.a. psychothrillers. Dat o.a. kan heel breed zijn trouwens.
Gepost 09 February 2012 - 16:25
Patriesje78, op 09 February 2012 - 15:24, zei:
Willempie, ik zal eens kijken voor dat boek.
BfN: nee, aub geen Karen Slaughter. Haar schrijfstijl kan ik al helemaal niet uitstaan :) Ben eigenlijk meer vor de moderne Nederlandse literatuur met een uitstapje naar o.a. psychothrillers. Dat o.a. kan heel breed zijn trouwens.
LOL tja dan kan ik je niet echt helpen nederlandse literatuur is niet mijn ding.
Zit te denken of je jeffery deaver - illisuonist dan wat zou vinden maar dat weet ik dus niet zeker. In dat boek word je een ilustie voor gehouden terwijl je zit te lezen vond het wel knap.
Gepost 09 February 2012 - 16:39
Gepost 09 February 2012 - 19:52
Wel lekker even een weekeindje weg!
Succes met de rotzooi, Evlyne en Inx ook!
Duurtnogeven: als je gaat afstuderen moet je toch wel meer alleen voor de groep staan en ook je LIO doen?
Fijn dat het wel goed ging.
Patriesje, ik vind haar boeken wel lekker weglezen.
Ik houd meestal niet van ingewikkelde boeken, dus dat scheelt.
Zusje, binnenkort weer een kans?
Balen in ieder geval.
Gepost 09 February 2012 - 22:49
Hier ook wat te klagen over de buren... stond gisteren een vrouw op de stoep, de buitenkraan bij de buren was geknapt en er liep liters, maar dan ook liters water over het pad/weg. Dus ik erheen... auto stond er nie, dus buurvrouw was weg. Water spoot alle kanten uit, lag al zo'n 20m2 zo'n 2-3 cm water. Ik aanbellen, in de hoop dat de buurjongen thuis zou zijn en dat hij de hoofdkraan dicht kon draaien. Maar niemand deed open. Dus naar de andere buurman, misschien dat hij een andere oplossing had buiten de hoofdkraan om. Hij zei meteen dat hij de buurjongen thuis had zien komen, dus die moest thuis wezen. Dus hij met gereedschapskoffer in de weer... maar kraan was gewoon helemaal kapot. Ondertussen nog maar aankloppen/aanbellen/klepperen met de brievenbus... maar geen reactie. Toevallig had ik de telefoonnummer van de buurvrouw, dus ik haar bellen.. haar reactie: ja ik weet dat ie kapot is, maar weet niet wat ik er mee moet, misschien dat je man er even naar wil kijken??? Dus ik zei meteen dat de kraan gewoon kapot is en gewoon vervangen moet worden en dat mijn man daar geen tijd voor heeft voorlopig. Maar dat veranderd niets aan het waterballet hier op straat. Dus ik vraag of haar zoon ook thuis zou moeten zijn... nee die was niet thuis, en niemand had een sleutel en zij kon ook niet naar huis toe komen.. oftewel, los het maar even op... Ondertussen begon buurman het al een beetje zat te worden en die bleef heel fijn doorkloppen op het raam... En zo gaat de deur open... staat daar een puber van 14 jaar lekker onnozel te doen... kijkt even, ziet wat er gaande is, loopt naar de kast toe en sluit de hoofdkraan af :angry: En bedankt jongen, dat je de deur niet even eerder open hebt willen doen!! En buurvrouw... die zegt, ik kom binnenkort wel even langs bij je man om te horen hoe ik dat moet doen met die kraan... pff.. ze heeft een exman en een vriend... zoek het lekker zelf uit zou ik zeggen... Hebben uiteindelijk een kwartier staan koukleumen daar buiten en geen bedankje of niets... buurman was het ook behoorlijk zat...
Ook gewoon heerlijk onnozel om met dit weer de buitenkraan niet af te sluiten...
Gepost 10 February 2012 - 22:31
twijfeltje, op 09 February 2012 - 19:52, zei:
Fijn dat het wel goed ging.
Begrijp niet zo goed wat je bedoelt.. Zullen wel mijn hersenen zijn die het op dit moment niet kunnen opnemen ;)
Maar... Sta 3 dagen alleen voor de groep, alleen de officiële start was vorige week en ik werd dus direct voor de leeuwen gegooid. Die weken ervoor had ik al wel wat gekeken in de klas en een enkel lesje gedraaid. Het plan was dat ik het rustig zou opbouwen; fijn voor mij, maar ook fijn voor de kinderen.
Verder moet ik natuurlijk ook de bijkomende taken doen (10-minutengesprekken, administratie etc.).
Maar naast het hele 'LiO-gebeuren' moet ik nu nog een verantwoording schrijven bij mijn scriptie (die is namelijk al wel goedgekeurd) en een portfolio maken aan de hand van mijn LiO.
Gepost 11 February 2012 - 08:53
Ik dacht dat het 'alleen voor de klas staan' nieuw voor je was, maar dat doe je gedeeltelijk dus al.
Dan is het inderdaad even schrikken als het onvoorbereid de hele week wordt ja.
Wel herkenbaar, was bij mijn lio ook.
Succes verder!
Ik wil even klagen over mijn lijf.
Dat kan zo weinig hebben en af en toe is dat best wel weer balen.
Gisteren uitstapjes, geschaatst, fysio training gehad en 's avonds een voorstelling gehad.
Dat was de hele avond staan en alles bij elkaar levert flinke spierpijn, bah.
T is natuurlijk ook flink wat op een dag, even vergeten dat ik dat dus niet kan doen.
En het meest balen is dat er morgen een wedstrijd is.
Maar goed mijn spieren rekken vandaag...
Gepost 11 February 2012 - 15:03
Hier klagen over 2 dingen:
- vandaag even naar de supermarkt omdat we wat dingen vergeten waren. We gingen naar de Jumbo, die is net nieuw. Nou druk wat het was! Eigen schuld natuurlijk, want we hadden het kunnen weten. Maar wat een onlogisch ingerichte winkel: vlak voor de kassa's is er een groot verseiland waar natuurlijk iedereen moet zijn. Maar dan heb je ook de rijen voor de kassa's. M.a.w: je komt dus nergens bij!
- mijn moeder heeft kaartjes voor Madonna, geregeld door haar zus. Maar grrrr via een illegale doorverkoopsite dus. Als je de voorwaarden leest, dan is het helemaal triest: bij verplaatsing van het concert vindt er geen restitutie of vervanging plaats. En deze rare voorwaarde is nog maar het topje van de ijsberg. Zo erg dat ze erin zijn getrapt...
Gepost 14 February 2012 - 14:13

Log in
Registreer
Help 
Multi quote