Wij zijn bezig met het organiseren van een vrijgezellenfeest voor goede vrienden van ons. Nou hebben ze aangegeven dat ze graag een gezamenlijke feestavond willen, voor de mannen en vrouwen samen dus. Ze hadden voor ons vrijgezellenfeest ook zo'n avond, en dat was onwijs leuk! Het was een themafeest met een drie-gangen-buffet, entertainment tussen de gangen door (slangen, vuurspuwers, limbodansen etc.) en vanaf half elf ofzo was er een discoavond. Er waren verschillende groepen aanwezig op die locatie, van vrijgezellenfeest tot personeelsuitje. Nu wonen wij bij Den Bosch in de buurt en die vrienden van ons in Zwijndrecht (bij Rotterdam). We zijn op zoek naar een zelfde soort locatie in de omgeving Rotterdam/Zwijndrecht.
Ik ben al terecht gekomen op de website van 'de Heksenkethel', maar wil graag meer zien. Ik ben niet zo goed in het zoeken op internet geloof ik... ;) Er zijn veel partyboten in de haven van Rotterdam, maar die organiseren vaak besloten feesten, of zijn ontzettend duur. We willen 's middags graag aparte activiteiten doen met de vrijgezellen (mannen en vrouwen gescheiden), dus het moet ook betaalbaar blijven. De all-in-prijs van de Heksenkethel is 55 euro pp. Dat vinden we prima.
Wij kan mij helpen met tips/ideeën?
Pagina 1 van 1
Tips Voor Themafeest Omgeving Rotterdam?
Gepost 03 June 2011 - 09:40
Hee das leuk om een gezamlijk vrijgezzellenfeest te doen. Vrienden van ons hadden dat ook eens gedaan maar dan iets kleinere schaal maar het was wel erg gezellig.
Als ik je bericht zo lees dan heb ik wellicht een tippie voor je. Tis maar een idee maar ben je bereid om een stukje te reizen dan zou ik zeggen. Metropolis Das een groot biscoopcomplex in antwerpen en kent heel veel vermaak eromheen. is maar een tippie maar het schoot mij zomaar even binnen.
Heel veel succes met de voorbereidingen!
groeten van Maurice
Als ik je bericht zo lees dan heb ik wellicht een tippie voor je. Tis maar een idee maar ben je bereid om een stukje te reizen dan zou ik zeggen. Metropolis Das een groot biscoopcomplex in antwerpen en kent heel veel vermaak eromheen. is maar een tippie maar het schoot mij zomaar even binnen.
Heel veel succes met de voorbereidingen!
groeten van Maurice
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote