Pagina 1 van 1
Aanzoek Filmpje - heel leuk! en gelijk een huwelijk!! in 15 minuten
Gepost 10 June 2011 - 17:24
Wat een feel good filmpje! Echt cool. Ik zou het zelf ook niet willen. En stiekum vraag ik me af... zou ze achteraf niet denken; nu heb ik mijn droomjurk niet gehad, was iedereen er wel bij? Geen fotoshoot. Misschien gaat ze dat alleemaal nog wel missen. Maar was een zeer leuk filmpje om te zien! En nu.. lekker weekend!
Gepost 10 June 2011 - 19:55
Leuk filmpje! En ook ik dacht meteen aan die jurk ;) en familie enz. En ook de voorpret die je aan het voorbereiden hebt.
Ik denk ook wel dat ze het over gaan doen. Zou ik wel doen als ik in haar schoenen zou staan.
Echter, mijn AS moet mij niet verrassen met zo'n spectaculair iets, zou ter plekke een hartverzakking krijgen haha!
Ik denk ook wel dat ze het over gaan doen. Zou ik wel doen als ik in haar schoenen zou staan.
Echter, mijn AS moet mij niet verrassen met zo'n spectaculair iets, zou ter plekke een hartverzakking krijgen haha!
Gepost 10 June 2011 - 22:02
Echt extreem ja!
Durf het bijna niet te zeggen, maar ook hier een traantje... :ph34r:
Wel heel gaaf om te zien, echt bijzonder hoe hij haar verraste, maar je moet er wel het type voor zijn.
Zo'n bruiloft hadden ze anders nooit kunnen hebben, maar ik dacht ook meteen aan de voorpret en jurk...
Ik dacht dat het alleen een aanzoek was. Meteen trouwen ging meteen NOG een stap verder.
Wel een leuk stel trouwens, ondanks die heise lekker nuchter.
Durf het bijna niet te zeggen, maar ook hier een traantje... :ph34r:
Wel heel gaaf om te zien, echt bijzonder hoe hij haar verraste, maar je moet er wel het type voor zijn.
Zo'n bruiloft hadden ze anders nooit kunnen hebben, maar ik dacht ook meteen aan de voorpret en jurk...
Ik dacht dat het alleen een aanzoek was. Meteen trouwen ging meteen NOG een stap verder.
Wel een leuk stel trouwens, ondanks die heise lekker nuchter.
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote