Ik wil graag een backup maken van de emails en contacten in mijn Windows Live Mail/Hotmail.
ik heb al van alles gezocht op internet, en geprobeerd, maar niets lijkt geschikt te zijn of te werken.
Heeft iemand een idee?
ik wil het graag backuppen omdat mijn zus laatst een virus had in haar hotmail, waardoor ze er niet meer in kon. Het heeft een paar weken en vele vele contacten met de hotmaildesk geduurd voordat ze er weer in mocht van hotmail! Gelukkig was alles er nog, maar ik wil dit liever voorkomen ;)
Pagina 1 van 1
Hotmail/Live Mail Backuppen wie weet hoe het moet?
Gepost 31 July 2011 - 15:04
dus dan moet ik een gmail account maken en daar alle hotmails in kopiëren?
@AL: ze heeft heel vaak contact gehad met de helpdesk (alleen via mail, erg handig), ze waren heel moeilijk in het vrijgeven van haar mail. Ze moest steeds zeggen welke mails als laatste in haar inbox stonden en welke mappen ze heeft enzo. Zelfs als ze dat zei deden ze moeilijk. uiteindelijk, hebben ze het dus toch vrijgegeven. Ik zou het blijven proberen!
hoe komt het dat je er niet meer in kan dan?
@AL: ze heeft heel vaak contact gehad met de helpdesk (alleen via mail, erg handig), ze waren heel moeilijk in het vrijgeven van haar mail. Ze moest steeds zeggen welke mails als laatste in haar inbox stonden en welke mappen ze heeft enzo. Zelfs als ze dat zei deden ze moeilijk. uiteindelijk, hebben ze het dus toch vrijgegeven. Ik zou het blijven proberen!
hoe komt het dat je er niet meer in kan dan?
Gepost 31 July 2011 - 16:17
hier is een link die gedetailleerd uilegt hoe het werkt: http://mail.google.c...py?answer=12118
Gepost 01 August 2011 - 08:29
Hier ook met hetzelfde probleem. Mijn mail schijnt gehacked te zijn geweest. Had een alternatief adres opgegeven waar ze dan de link naartioe konden mailen (a; jaren geleden) maar dat was van mijn studie. Moet er dus ook nog achteraan gaan mailen dat ik weer toegang krijg <_<
Gepost 01 August 2011 - 08:46
Misschien een tip: als je iets van outlook ofzo hebt op je windows computer, kun je daar je mail ook in importeren. (Wel zorgen dat de instelling zo is dat de mail online ook blijft staan, anders kun je als je online wilt kijken de gewonloade mail niet meer vinden ;))
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote