Pagina 1 van 1
Kleine Kaartjes Voor Aan De Bedankjes? Waar vind ik deze??
Gepost 14 August 2011 - 14:54
Wij zijn op zoek naar kleine kaartjes om vast te maken aan onze bedankjes. Nu vind ik op internet eigenlijk alleen van die kaartjes met gouden harten en duiven etc op. Dit zullen best veel mensen mooi vinden maar dit past totaal niet bij ons!Zijn deze kaartjes ook ergens blanco te verkrijgen??Ik ben zelf al gaan zoeken naar labels ed of naar visitekaartjes(lijkt te groot). Kan iemand mij helpen??????
Gepost 14 August 2011 - 14:56
Wij hebben bij Vistaprint visitekaartjes omgetoverd tot kaartjes voor aan de bedankjes.
Meld je aan voor speciale nieuwsbrief ofzoiets en je krijgt vaak goede aanbiedingen.
Bij ons kosten het iets van 3,-- voor een blanco achterkant zonder reclame.
Je kan het vaak, niet altijd, precies zo maken als je wilt.
Succes
Meld je aan voor speciale nieuwsbrief ofzoiets en je krijgt vaak goede aanbiedingen.
Bij ons kosten het iets van 3,-- voor een blanco achterkant zonder reclame.
Je kan het vaak, niet altijd, precies zo maken als je wilt.
Succes
Gepost 14 August 2011 - 16:58
Wij (lees: ik) hebben alle kaartjes met de hand geknipt van twee mooie vellen 'marmerkleurig' karton... En het gaatje voor het lintje met een doodgewone perforator erin gemaakt. Kosten: 2,40. Maar was wel 3 uur werk en misschien minder sjiek... wij vonden het juist bij ons passen.
Gepost 24 January 2012 - 23:55
Wij hebben onze kleine kaartjes besteld bij organzazakjes.nl, Tekst kan je laten drukken. Hele mooie kaartjes geworden & mocht je zelf bedankjes willen maken, ook een leuke site om je spullen voor bedankjes te halen. Mocht je zelf de kaartjes maken, dan hebben zij mooi lint om ze te bevestigen aan je bedankjes.
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote