Pagina 1 van 1
Geen Mail Krijgen Van Pb
Gepost 15 August 2011 - 18:13
Ondanks dat ik het vakje aangeklikt heb krijg ik geen email als er een pb gestuurd is.
Omdat ik via iphone internet krijg ik geen bericht van een pbtje. Iemand hier ook last van? Lees regelmatig pbtjes te laat :(
Oja, ze staan niet in de ongewenste post http://www.trouwforum.nl/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif
Omdat ik via iphone internet krijg ik geen bericht van een pbtje. Iemand hier ook last van? Lees regelmatig pbtjes te laat :(
Oja, ze staan niet in de ongewenste post http://www.trouwforum.nl/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif
Gepost 20 August 2011 - 12:32
zelf had ik dit onderwerp ook al aangekaart in een ander topic,mede omdat ik (we) geen melding meer krijgen als er een reaktie is op een topic wat voorheen wel was.
ik begrijp heel goed dat niet iedereen van de admins hier naar kan kijken,maar de persoon die dit wel kan zou die er wel naar willen kijken?
het is vrij lastig om geen meldingen meer te krijgen van pb's,en van reakties op topics.
ook is zijn de admins niet te bereiken via mail indien er registratie problemen zijn.
je krijgt een foutmelding wanneer je een mail wilt versturen waardoor je nooit met iemand van de admins in contact kan komen bij evt account problemen.
dit moet je dan oplossen door onder "guest" op het forum te gaan en hopen dat 1 van de mede forummers de admins in wil lichten om je account in orde te maken.of dat een admin mee leest en dit direct oplost.
groetjes
Chadya
ik begrijp heel goed dat niet iedereen van de admins hier naar kan kijken,maar de persoon die dit wel kan zou die er wel naar willen kijken?
het is vrij lastig om geen meldingen meer te krijgen van pb's,en van reakties op topics.
ook is zijn de admins niet te bereiken via mail indien er registratie problemen zijn.
je krijgt een foutmelding wanneer je een mail wilt versturen waardoor je nooit met iemand van de admins in contact kan komen bij evt account problemen.
dit moet je dan oplossen door onder "guest" op het forum te gaan en hopen dat 1 van de mede forummers de admins in wil lichten om je account in orde te maken.of dat een admin mee leest en dit direct oplost.
groetjes
Chadya
Gepost 21 August 2011 - 17:44
Mail komt niet bij de huidige admins binnen helaas, het is niet zo dat wij niet willen reageren... Beide problemen zijn bekend. Geen van ons is echter a. héél erg technisch (dacht ik...) b. uitgerust met de machtigingen om dit in orde te maken... Sorry... We proberen iig. zsm. te reageren (ook als problemen via via binnenkomen) voor zover wij kunnen...
Gepost 21 August 2011 - 19:17
Er is nóg een probleem met de PB's, of misschien heb ik dat alleen, maar ik kan niet meer naar mijn inbox! Ik kan alleen naar mijn berichten als ik een nieuwe PB heb, dan komt er een vierkantje met een 1-tje te staan bij mijn naam in de rechterbovenhoek van het scherm en dan klik ik daarop en ga naar mijn bericht. Maar als ik een bericht wil (na)lezen zonder dat ik een nieuw bericht heb, en ik probeer daar te komen via mijn naam "Inx" en dan "Messenger" dan is het menuutje altijd al weg voordat ik op Messenger kan klikken en kom ik ergens in mijn profiel uit. Wat ik ook probeer.
Nu moet ik dus, als ik naar mijn PB-inbox wil, in mijn emailbox intikken "trouwforum", dan krijg ik alle mails van het forum uit de mooie tijd dat er nog mailtjes werden verstuurd wanneer je een PB had, en dan via de link in die emails via een omweg uitkomen in mijn inbox... :unsure: Doe ik iets fout of hebben meer mensen dit probleem?
Nu moet ik dus, als ik naar mijn PB-inbox wil, in mijn emailbox intikken "trouwforum", dan krijg ik alle mails van het forum uit de mooie tijd dat er nog mailtjes werden verstuurd wanneer je een PB had, en dan via de link in die emails via een omweg uitkomen in mijn inbox... :unsure: Doe ik iets fout of hebben meer mensen dit probleem?
Gepost 22 August 2011 - 22:02
Ik heb het probleem met de pb's gelukkig op geen van de computers die ik gebruik... Het mailprobleem ken ik. Vroeger kreeg ik ook mail mbt. pb's wat als mod/admin ook wel praktisch is, nu wordt ik gedwongen (haha!) om hier bijna elke dag te komen... :) :lol:
Gepost 23 August 2011 - 15:40
Voor de meiden die er helemaal niet meer inkomen is het misschien handig om de link te bookmarken zoals Femke zegt? Volgens mij is dit m dan:
http://www.trouwforu...odule=messaging
http://www.trouwforu...odule=messaging
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote