Even een vraag/suggestie: ik las op een ander forum
http://www.zwangersc...uwforum-nl.html
dat de activatiemail nog steeds niet wordt verstuurd. Volgens mij zijn hier eerder ook al problemen over gemeld toch? Nu bedacht ik, misschien kunnen de admins een e-mailadres opgeven waar iemand naar kan mailen (misschien een gewone gmail ofzo) zodat nieuwe leden daar naartoe kunnen mailen om hun account geactiveerd te krijgen? Dus bijvoorbeeld een sticky maken voor nieuwe leden met daarin deze informatie. Of werkt het wel maar snap ik het probleem niet goed?
Anyway, tot zover mijn $ 0,02 :)
Pagina 1 van 1
Bij Validatiemailfout Graag Willekeurig Ergens Rapporteren... Activatiemail werkt niet
Gepost 06 November 2011 - 19:05
Strak plan! Het heeft mij 6 maanden gekost voordat ik eindelijk een admin via de email te pakken kreeg om me hier aan te kunnen melden.. Ik snapte er helemaal niets van en heb uiteindelijk maar geklikt op: Rapporteer . Zo kwam ik bij een admin terecht, die toen handmatig een email heeft moeten sturen.
Gepost 10 November 2011 - 17:23
Het is een drama....
Hetgeen dat het best werkt is idd. rapporteerknop ergens indrukken waar je erbij kan, vermelden wat je gebruikersnaam is en dan kan ik handmatig valideren. Soms heb ik daar ook problemen mij en zijn bepaalde "validating" leden voor mij om onverklaarbare redenen niet zichtbaar.
Ik pleit idd. voor de rapporteeroptie!
Hetgeen dat het best werkt is idd. rapporteerknop ergens indrukken waar je erbij kan, vermelden wat je gebruikersnaam is en dan kan ik handmatig valideren. Soms heb ik daar ook problemen mij en zijn bepaalde "validating" leden voor mij om onverklaarbare redenen niet zichtbaar.
Ik pleit idd. voor de rapporteeroptie!
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote