Trouwforum: Trouwen In 2013 - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (52 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 50
  • 51
  • 52

Trouwen In 2013 wie gaan er ook in 2013 trouwen?

#1276 Gebruiker is offline   LatinBride 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 20-April 12

Gepost Vandaag , 07:49

Ja idd mamavansamenliam! Het slaat eigenlijk nergens op dat er zoveel verschil in zit!
En 2200 euro is helemaal veel geld! Daar heb je een hele mooie jurk voor! Of een vakantie met je gezinnetje!
Ik zei ook tegen mijn AS, we zijn gek als we het niet doen, helemaal omdat bij die andere locatie het vooral om de omgeving ging. Aan de locatie zelf moest echt nog veel gebeuren om het mooi te maken zeg maar.
En nu hebben we gewoon een mooie nette locatie, met een veel grotere zaal,meer ruimte voor alle kindjes en er is geen gevaar van water ofzo voor die kleintjes. En nu gaan we toch kijken voor een huwelijksreis, wat we eigenlijk niet zouden doen hihi.
0

#1277 Gebruiker is offline   Mo_23 

• Lid geworden: 28-February 12

Gepost Vandaag , 08:29

Hier nog een 2013 bruidje!!! 23-05-2013 is onze datum!!
0

#1278 Gebruiker is offline   LatinBride 

• Lid geworden: 20-April 12

Gepost Vandaag , 08:56

Welkom Mo_23! Je trouwt 8 dagen voor mij! Leuk hoor!
Ik vroeg me af waarom jullie voor een donderdag hebben gekozen. Ben maar een beetje nieuwsgierig hihi
0

#1279 Gebruiker is offline   Mo_23 

• Lid geworden: 28-February 12

Gepost Vandaag , 17:27

Hahaha dat mag hoor!! Wij hadden niet speciaal iets met een bepaalde dag. Het enige dat ik zeker wist, was dat ik in mei wilde trouwen! Bij het zoeken naar een datum, kwamen we er al snel achter dat het op vrijdag gewoon 2x zo duur was om te trouwen dan op donderdag. We zijn toen gaan overwegen en het feest dat we geven gaat toch niet door tot in de late uurtjes. Vandaar dat we uiteindelijk hebben besloten dat het een donderdag zou worden!
0

#1280 Gebruiker is offline   kim89 

• Lid geworden: 24-January 12

Gepost Vandaag , 17:37

Welkom Mo_23! Wat leuk dat jij ook op een donderdag trouwt!! Ik trouw namelijk ook op een donderdag maar dan 13-06-2013.... Wij alleen dus wel vanwege de datum..... het moest en zou voor mij op de dertiende omdat dat een speciale betekenis voor ons heeft en wilde wel graag in die periode dus dan maar op een donderdag!

Hoe zijn de reacties bij jou daarop?
Hier is het wisselend.... ons feest gaat wel duren tot 01:00 en vraag me af hoeveel mensen ook echt tot die tijd gaan blijven aangezien vast niet iedereen voor ons die vrijdag erna vrij gaan vragen...... Maargoed dat is aan hun het feestje word toch wel top ;)
0

• (52 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 50
  • 51
  • 52

Snel antwoorden

2 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 2 gasten, 0 anonieme gebruikers