Trouwforum: Trouwen In 2013 - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (52 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Laatste »

Trouwen In 2013 wie gaan er ook in 2013 trouwen?

#426 Gebruiker is offline   gympie 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 16-December 11

Gepost 03 February 2012 - 13:29

he dees, succes en hopelijk valt het nog mee, we duimen
0

#427 Gebruiker is offline   Frutsel26 

• Lid geworden: 13-November 11

Gepost 03 February 2012 - 16:49

Wat ik bijna vergeten was. Wij zijn gisteren op een feestlocatie wezen kijken en het zag er zo leuk uit. Lekker ongedwongen en hele relaxte sfeer. Dinsdag krijgen we de offerte binnen. Spannend
0

#428 Guest_shandro_*

• Groep: Guests

Gepost 03 February 2012 - 20:07

bedankt voor het harte welkom,leuk om te lezen dat net als ik andere ook al zo fanatiek zijn. Doet mijn zelf vertrouwen goed..
0

#429 Gebruiker is offline   dees87 

• Lid geworden: 07-January 12

Gepost 03 February 2012 - 20:19

Zo daar ben ik weer even, Uiteindelijk bleek uit het bloed dat het geen eileider ontsteking was (godzijdank) maar wat dan precies die ontstekingcellen veroorzaakt was niet duidelijk, Nu een breed spectrum antibiotica ingezet, en over 8 dagen opnieuw laten controleren, In ieder geval was ik opgelucht dat het niet bij mijn eierstokken zat!
0

#430 Gebruiker is offline   flower87 

• Lid geworden: 14-January 12

Gepost 03 February 2012 - 20:29

Dees: fijn dat je geen eileider ontsteking hebt!

WIj hebben gister een kasteel bekeken om eventueel s avonds te eten, we zijn erg enthosiast!
Vandaag hebben we gekeken naar de boot waar we smiddags de high tea willen doen, de boot overtrof onze verwachtingen en we zijn erg enthosiast!
0

#431 Gebruiker is offline   Kimmtt 

• Lid geworden: 23-November 11

Gepost 04 February 2012 - 07:35

Dees gelukkig zijn het niet je eierstokken!

Frutsel wat goed hopelijk is de offerte net zo leuk!!

Flower hopelijk krijgen ook jullie een mooie offerte binnen!

We gaan dus massaal afvallen, ik ga me maandagochtend wegen en er met frisse moed tegen aan.

Onze locatie en datum zijn ook vastgesteld :-)

Nou ik ga maar eens naar bed en dan naar de trouwbeurs
0

#432 Gebruiker is offline   flower87 

• Lid geworden: 14-January 12

Gepost 04 February 2012 - 17:41

Oh en over het afvallen gesproken.. ik ben nog geen gram afgevallen..
Ik wil ook pas rond september jurken gaan passen dus tegen juni zal ik wel spontaan de spirit krijgen.

De offerte voor de boot hebben we al liggen, ik vind het best duur.
Boot huren van 14:00-18:00, varen dan waarschijnlijk iets van 2 uur omdat mensen eerst er op moeten hier reken je ruim tijd voor en ook voor eraf.
voor 60 man een high tea en drankjes.
Bij elkaar zouden we op ongeveer 3000 euro komen.

We gaan ook een offerte opvragen bij een leuk zaakje in de stad! ook voor high tea maar dan niet op de boot
0

#433 Gebruiker is offline   dees87 

Gepost 04 February 2012 - 20:16

Zo'n boor klinkt leuk flower maar ik vind het inderdaad vrij duur voor 4 uurtjes, + dat je geen zeezieke mensen moet hebben :P

Wij hebben vanmiddag een verjaardag bezocht, en dat was gezellig tot ik met mijn hoofd tegen de lamp aanknalde, en als ik zeg knalde dat bedoel ik ook dat het echt hard ging!! Ik werd direct misselijk, duizelig en heb nu behoorlijke hoofdpijn! Een lichte hersenschudding! AUW, ik mag nu even een half uur op mijn computer en dan moet ik weer plat! :( Vriendlief is er niet dus ik voel me ook nog eens een beetje eenzaam omdanks dat mijn moedertje heel lief voor mij zorgt! Als ik de komende dagen een beetje weinig reageer komt dat dus gewoon omdat ik teveel hoofdpijn heb!
0

#434 Gebruiker is offline   Frutsel26 

Gepost 06 February 2012 - 09:29

@ Flower inderdaad leuk zo'n boot, maar ook ik vind hem behoorlijk aan de prijs, Wij zijn waarschijnlijk hetzelfde geld kwijt voor het diner en een groot deel van het feest.

@ Dees, het zit je wel tegen allemaal he, rustig aan doen met die hersenschudding, vooral niet doorlopen want dan houd je er alleen maar langer last van. En als de misselijkheid en de duizeligheid aan blijven houden naar de dokter.
0

#435 Gebruiker is offline   Kimmtt 

Gepost 06 February 2012 - 09:31

Jeetje Dees gaat lekker zeg!! sterkte!

Flower ik vind het inderdaad een hoop geld maar het idee is wel heel leuk.

Zaterdag bij de trouwbeurs geweest, viel me beetje tegen eigenlijk! wel de Marylise Serenity gezien tijdens de show, (die jurk vond ik geweldig en trok steeds mijn aandacht)
vind hem in het echt toch minder dan op het plaatje veeel te glimmend, hij deed me denken aan een kadopapiertje.
0

#436 Gebruiker is offline   dees87 

Gepost 06 February 2012 - 10:43

goedemorgen dames,

ach ik ben er wel aan gewend hoor, en vriendlief gelukkig ook :P
Ik wissel tussen bank en bed, en vandaag gaat het al beter dan gisteren gelukkig! Wel heb ik mijn afspraken voor deze week afgezegd, toch maar even rust houden!

@kimmtt, jammer dat de jurk tegenviel, maar aan de andere kant kun je er weer 1 van de lijst halen dan :) Ik vond de trouwbeurs ook niet echt bijzonder, maar als je echt nog bepaalde dingen moet regelen dan kun je dat volgens mij wel goed doen op de beurs!
0

#437 Gebruiker is offline   Frutsel26 

Gepost 06 February 2012 - 10:51

@ Kimmtt & Dees naar welke trouwbeurs zijn jullie geweest
0

#438 Gebruiker is offline   Kimmtt 

Gepost 06 February 2012 - 11:06

Rotterdam Love & Marriage beurs, vond de modeshow wel leuk, heel duidelijk beeld van wat ik wel en niet wil dat scheelt.
Maar goed voorlopig even geen jurkenjacht voor mij eerst afvallen.
0

#439 Gebruiker is offline   Frutsel26 

Gepost 06 February 2012 - 11:13

@ Kimmt, daar ben ik ook geweest in november geloof ik.
ik ga de 25e naar love & marriage beurs in utrecht. Had een gratis terugkom kaart dus ga gewoon nog een keer kijken.
0

#440 Gebruiker is offline   Kimmtt 

Gepost 06 February 2012 - 11:34

je hebt groot gelijk ! die zat er bij ons ook in, maar weet niet of ik nogmaals ga.

Heb zooo'n schattig zijde bruidsboeket gezien zijde fleurige pioenrozen, heb gemaild of ze er ook corsage's van hebben.
Dan vind ik het misschien wel leuk om een zijde boeket te nemen.
0

#441 Gebruiker is offline   kim89 

• Lid geworden: 24-January 12

Gepost 06 February 2012 - 15:14

Zo na een druk weekend eindelijk tijd gehad om alles bij te kunnen lezen!
ik was naar de love en marriage beurs in eindhoven geweest maar ik vond er ook weinig aan!
En de modeshow duurde zooo verschrikkelijk lang! en Gisteren naar de wedding fair in etten-leur geweest!
Deze was veel kleinschaliger maar ook meteen een stuk persoonlijker!
Ik heb daar iig een bruidsmode zaak gevonden waar ik erg graag voor mijn jurk wil gaan kijken!

zou daar het liefst volgende week al langs gaan haha maar dat lijkt me niet zo handig;) toch nog maar ff wat kilo's afvallen :P

en nu maar afwachten voor de offerte van de band!! Vriendjelief wil graag de tiny little big band op de bruiloft haha!
0

#442 Gebruiker is offline   Sjaantje 

• Lid geworden: 24-January 11
  • Interests:Trouwen, kleuters, gezelligheid!!

Gepost 06 February 2012 - 15:51

Ik kom toch even spieken terwijl ik huiswerk aan het maken ben :D
Het gaat zo snel hier, ik kan het niet bijhouden, haha.
@Dees, gelukkig geen eileiderontsteking! Wel vervelend dat je nu niet weet wat het dan wel is.
Wij wilde ook naar de love and marriage beurs gaan, maar hadden geen tijd. Nu ben ik er niet zo rouwig om als ik zo de ervaringen hoor. Wij gaan volgende week toch echt eens bij een locatie kijken, we stellen het steeds uit door tijdgebrek.
Best wel slecht!
0

#443 Gebruiker is offline   Kimmtt 

Gepost 07 February 2012 - 08:40

Gelukkig heb je nog tijd genoeg Sjaantje, dat scheelt als we alles zo van te voren regelen.

Ik heb een bruidsmodezaak bij ons in de buurt waar ze leuke en ook leuk betaalbare jurken verkopen, kan niet wachten tot ik een afspraak kan maken, maar moet helaas ook echt eerst nog wel wat kilo's kwijt.
0

#444 Gebruiker is offline   Joda 

• Lid geworden: 23-January 12

Gepost 07 February 2012 - 10:57

Dees wat een pechvogel ben jij, nou maar rustig aan doen dan!

Wij vonden de bruidsbeurs ook niet zo intressant.
In Zwolle zit ook een goedkope bruidjurken zaak, volgens mij allemaal jurken van een oudere collectie maar wel die die ik mooi vind. Voor ons wel even rijden maar ja als het 400-500 euro of meer scheelt heb ik het daar wel voor over. Ik denk dat ik hier in de buurt ook naar een zaak ga, zul je natuurlijk net zien dat ik de duurste het mooist vind.
Maar goed zo ver is het nog niet maar kan bijna niet wachten als ik al die mooie jurken zie!!

Van de week eerst maar eens bellen met de mogelijke trouwlocatie en feestlocatie. Spannend!! :rolleyes:
0

#445 Gebruiker is offline   Frutsel26 

Gepost 07 February 2012 - 13:07

Wat betreft tijd zat. Wij zijn er vandaag achter gekomen dat dat wel mee valt.
Wij waren vorige week op een feest locatie gaan kijken waar ze hele leuke zalen hebben.
Wordt ik vanochtend gebelt dat de zaal die wij wilden op die dag al definitief is besproken door een ander bruidspaar :angry:
0

#446 Gebruiker is offline   Kimmtt 

Gepost 07 February 2012 - 13:11

Jeetje dat meen je niet frutsel dat is vlot zeg <_<

en nu ga je naar een andere datum? Andere zaal of andere locatie?
0

#447 Gebruiker is offline   geas 

• Lid geworden: 10-January 12

Gepost 07 February 2012 - 18:45

@ Frutsel: Dat is echt vervelend zeg, daar ben ik ook de hele tijd al bang voor. Wij hebben over 2 weken verschillende afspraken, en dan ook maar knopen door hakken...
@ Joda; Welke zaak in Zwolle bedoel je? ik woon namelijk wel in de buurt, en ben een beetje op zoek naar een winkel met zachte prijsjes :)

Aanstaande zondag ga ik naar de wedding fair in Zwolle met mijn zus, ben benieuwd!
0

#448 Gebruiker is offline   October Bride 

• Lid geworden: 04-January 12

Gepost 08 February 2012 - 11:49

Bekijk Post Frutsel26, op 07 February 2012 - 13:07, zei:

Wat betreft tijd zat. Wij zijn er vandaag achter gekomen dat dat wel mee valt.
Wij waren vorige week op een feest locatie gaan kijken waar ze hele leuke zalen hebben.
Wordt ik vanochtend gebelt dat de zaal die wij wilden op die dag al definitief is besproken door een ander bruidspaar :angry:

Wat een rare manier van doen, dat hadden ze je toch ook wel kunnen vertellen toen jullie daar gingen kijken? Of in ieder geval kunnen laten weten dat er een ander stel al een optie op de zaal had?
Succes met het vinden van een oplossing in ieder geval!
0

#449 Gebruiker is offline   Joda 

• Lid geworden: 23-January 12

Gepost 08 February 2012 - 12:32

Frutsel: dat is echt balen zeg, kan me voorstellen dat je flink de smoor er in hebt. Hopen dat jullie iets vinden wat net zo goed bij jullie past. Geeft voor mij maar weer aan dat ik moet gaan bellen ben het namelijk steeds aan het uitstellen.

Geas: Ehm ik weet alleen de site dat is www.goedkopebruidsjaponnen.nl, ik weet verder niet of het een goede winkel is. Ik zal eens zoeken naar referenties. Maar ik denk wel dat ik er ook heen ga.

Ik zit net even te lezen en lees: (knip en plak het wel even) Ik ben begonnen bij goedkopebruidsjaponnen.nl in Zwolle.
Officieel is dit een internetwinkel, maar ze hebben een 'showroom'.
Deze winkel is onderdeel van Dynasty in Zwolle, ik ben hier super geholpen en de jurken zijn echt niet duur.

Ik heb even met de dame die ons hielp gesproken over wat ik zocht en hoe ik mijn dag zag en ze pakte meteen een aantal jurken waarvan ze dacht dat het wel eens iets voor mij kon zijn. De eerste die ik paste zat perfect en stond ook nog eens helemaal super! (Hoezo, je gaat een avondje jurken shoppen en ideeen opdoen )

Het nadeel van deze winkel is dat ze niet kunnen bestellen, ze hebben alleen de voorraad die ze hebben (anders moet je naar Dynasty) en je kunt er niet pinnen.
0

#450 Gebruiker is offline   Kimmtt 

Gepost 08 February 2012 - 13:38

Ziet er goed uit Joda,

Zo wil ik echt eens gaan kijken bij www.bruidsmode.nl die zit redelijk bij mij in de buurt staan heel mooie jurken in de etalage, en als ik daar mijn droomjurk vind scheelt dat een hoop geld!
0

• (52 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Laatste »

Snel antwoorden

2 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp