Pagina 1 van 1
Aanmelden Nieuwe Leden
Gepost 07 November 2011 - 14:46
Hallo,
Ik hoor op een aantal andere fora dat er mensen zijn die zich aangemeld hebben hier,
maar nooit een bevestiging in de mail krijgen, en dus ook niet kunnen inloggen.
Weet iemand hier iets van en wat is er aan te doen.
Als ik kijk bij de ledenlijst heb ik het idee dat de laatste in september toegelaten zijn.
Ik hoor op een aantal andere fora dat er mensen zijn die zich aangemeld hebben hier,
maar nooit een bevestiging in de mail krijgen, en dus ook niet kunnen inloggen.
Weet iemand hier iets van en wat is er aan te doen.
Als ik kijk bij de ledenlijst heb ik het idee dat de laatste in september toegelaten zijn.
Gepost 07 November 2011 - 14:56
Ik had precies hetzelfde, er is een probleem met die validatie email. Die moet nu handmatig verstuurd worden, dus mensen die zich willen aanmelden zullen contact moeten zoeken met een admin (heeft mij ongeveer een half jaar gekost..aanhouder wint!). Het is mij uiteindelijk gelukt door me aan te melden (inloggen zonder die validatie mail) en te klikken op Rapporteer bij een bericht (maakte niet uit welke). Zo kwam ik in contact met een admin die toen mij een validatie heeft gestuurd..
Gepost 07 November 2011 - 15:21
Ptjuh, ik had hier inderdaad al een odnerwerp oveer geopend. :)
Maaike, denk je dat het een mogelijkheid zou zijn om de validatierechten uit te breiden, bijvoorbeels dat een of twee van de mods dit ook kan/kunnen doen? Of dat een van de mods (als ze dat wil natuurlijk) ook tot admin gepromoveerd kan worden, zoveel admins zijn er niet toch? En kan bijvoorbeeld Ratatosk niet admin-af worden, aangezien ze nooit meer post? Dan is er misschien ruimte voor een extra admin (of verschuift dan het probleem. ;)).
Maaike, denk je dat het een mogelijkheid zou zijn om de validatierechten uit te breiden, bijvoorbeels dat een of twee van de mods dit ook kan/kunnen doen? Of dat een van de mods (als ze dat wil natuurlijk) ook tot admin gepromoveerd kan worden, zoveel admins zijn er niet toch? En kan bijvoorbeeld Ratatosk niet admin-af worden, aangezien ze nooit meer post? Dan is er misschien ruimte voor een extra admin (of verschuift dan het probleem. ;)).
Gepost 07 November 2011 - 15:35
Het grote probleem is dat ik admin ben, maar het enige wat ik kan is rapporten zien. Die recht zijn dus ook niet in orde. Degenen die dat in orde moeten maken kan alleen Stimpy bereiken en ze reageren niet op haar mails. Een extra admin erbij zou niet nodig zijn als ik de goede (bij voorkeur volledige, want dan kan ik ook mensen mod of admin maken) rechten heb. Alleen dat is al een half jaar niet in orde.
Het probleem is dus niet zozeer te weinig mensen, maar dat degenen die de achterkant van het forum regelen dit niet meer doen. Daar kan ik dus niets aan doen.
Ik heb al weleens gedacht een forum aan te maken met voor mij bekende forumsoftware en daar dan gewoon volledig zeggenschap over te hebben, maar dat is geen oplossing voor dit forum of iedereen moet mee gaan. Maar goed, niet heel zinnig dus ook. ;)
Het probleem is dus niet zozeer te weinig mensen, maar dat degenen die de achterkant van het forum regelen dit niet meer doen. Daar kan ik dus niets aan doen.
Ik heb al weleens gedacht een forum aan te maken met voor mij bekende forumsoftware en daar dan gewoon volledig zeggenschap over te hebben, maar dat is geen oplossing voor dit forum of iedereen moet mee gaan. Maar goed, niet heel zinnig dus ook. ;)
Gepost 07 November 2011 - 16:25
Gepost 03 January 2012 - 20:07
Ik had hetzelfde probleem afgelopen juli/augustus en kreeg ook geen reactie op mijn emails (raakte lichtelijk gefrustreerd, doordat ik net helemaal lekker in de bruidsflow zat, haha), maarrrrrr............... Dacht zojuist: 'Weet je wat, ik probeer het nog één keer!' En zo waar, ik kreeg een bevestigingsemail. Toppie!!
Gepost 03 January 2012 - 22:01
Ik had precies hetzelfde in juli. Daarom maar verder gaan zoeken, naar andere sites ed. Toevallig vorige maand nog even geprobeerd en toen lukte het wel. Maar toen had ik het idee dat het forum een beetje dood aan het bloeien was (het trouwforum, het kinderen forum en overige geleuter gaat wel door) Ik denk dat we echt een hoop 2012 bruidjes mis zijn gelopen, had leuk geweest als we hier met meer konden kletsen over onze vorderingen en ideetjes!
Gepost 03 January 2012 - 22:08
Ik denk echt dat door de problemen met registreren en het feit dat wij als mods/admins de mails van info@trouwforum.nl niet krijgen het trouwgedeelte van dit forum stiller is geworden. Degenen die al geregistreerd waren zijn grotendeels al getrouwd inmiddels en dus meer geinteresseerd in de andere delen van het forum. Inmiddels zijn er weer een aantal nieuwe bruidjes-to-be en is ook dat deel van het forum actiever. :)
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote