Vakantie 2012
Gepost 17 January 2012 - 19:48
marjolein--1984, op 17 January 2012 - 17:30, zei:
Violet, wat heerlijk dat jullie er toch even tussenuit gaan.
Maaike, I heart Disney!! :wub: Ik ben jaloers op je jaarkaart. Helaas houdt manlief niet van Disney, hij vindt het park een grote commerciële zuurstok.... :blink: :ph34r:
Maaike, I heart Disney!! :wub: Ik ben jaloers op je jaarkaart. Helaas houdt manlief niet van Disney, hij vindt het park een grote commerciële zuurstok.... :blink: :ph34r:
Het lijkt wel of ik het mijn eigen man hoor zeggen :lol: ...
Gepost 23 January 2012 - 21:43
Violet, op 23 January 2012 - 21:29, zei:
Hoera, bosrijk geboekt!
Een poorthuys appartement VIP! Met sauna en bubbelbad haha. Super de luxe. En 1 dagje luxe ontbijten daar. Heb er ZO veel zin in! Heerlijk toch nog even een paar daagjes met zijn drieeen weg eind mei. :D
Een poorthuys appartement VIP! Met sauna en bubbelbad haha. Super de luxe. En 1 dagje luxe ontbijten daar. Heb er ZO veel zin in! Heerlijk toch nog even een paar daagjes met zijn drieeen weg eind mei. :D
Lekker hoor, klinkt superdeluxe! Jammer dat het voor ons zo ver weg is, anders zouden we onze huwelijksnacht in zo'n huisje of in het Eftelinghotel doen :D
Gepost 24 January 2012 - 11:03
Vi, hm je brengt me op een idee. Wij willen dit jaar ook weer naar de Efteling en een weekendje weg ervan maken klinkt erg leuk! De Efteling is tegenwoordig zo groot en ivm slaapjes is het ook makkelijk om even het park uit te gaan.
Wij gaan zeker voor 1 weekje Luxemburg en dan nog een weekje ergens op max 200 km afstand. Belgische ardennen vinden we te veel op Luxemburg lijken. Elzas leek ons ook iets, maar uit onze grote zoektocht is slechts 1 camping gekomen die ook niet altijd goede recensies heeft. Eifel misschien? Iemand tips?
Wij gaan zeker voor 1 weekje Luxemburg en dan nog een weekje ergens op max 200 km afstand. Belgische ardennen vinden we te veel op Luxemburg lijken. Elzas leek ons ook iets, maar uit onze grote zoektocht is slechts 1 camping gekomen die ook niet altijd goede recensies heeft. Eifel misschien? Iemand tips?
Gepost 01 February 2012 - 20:13
We hebben een leuke camping in de Eifel gevonden, maar goh wat een zoektocht zeg. Wij zoeken een kindvriendelijke camping (lees: overdekt zwembad en speeltuin) in een omgeving met natuur en cultuur. Blijken we er maar 1 te kunnen vinden in die regio (of aanliggende regio's). In de Elzas ook maar 1 en in Luxemburg ook. Ik had het aanbod toch ruimer verwacht. Maar nu dus: 1 week Luxemburg en 1 week Eifel (of andersom).
Gepost 13 February 2012 - 21:08
Heb net een weekendje Friesland geboekt in de meivakantie, voor het eerst weg met z'n viertjes! Bungalow aan het water met een electrische sloep erbij :) Nu maar hopen dat het goed weer is dan. Ben benieuwd wat M. ervan vindt, hij heeft het er al twee jaar zo nu en dan over. :)
Gepost 13 February 2012 - 21:47
Klinkt heerlijk ontspannend lnx!
Wij willen graag met ons zessen weg pap, mijn zus en opa en oma oww en de hond moet mee :). We zitten te denken aan de kust bij belgie. We moeten een huisje hebben met 4 slaapkamers en 2wc's, valt nog niet mee. Iemand tips buiten CP om? Belvilla had geen husjes meer in mei voor een week :P
Wij willen graag met ons zessen weg pap, mijn zus en opa en oma oww en de hond moet mee :). We zitten te denken aan de kust bij belgie. We moeten een huisje hebben met 4 slaapkamers en 2wc's, valt nog niet mee. Iemand tips buiten CP om? Belvilla had geen husjes meer in mei voor een week :P
Gepost 14 February 2012 - 09:31
Inx, geboekt als verrassing? Leuk!
Jof, CP aan de Belgische kust is niet zo'n soort CP met die grote zwembaden enz.
zusje, fijn, een weekendje weg!
Hier is het geworden:
- 1 week Luxemburg, Larochette (stacaravan op camping)
- 1 week Moezel (DE) (stacaravan op campingdeel van Landal)
Jof, CP aan de Belgische kust is niet zo'n soort CP met die grote zwembaden enz.
zusje, fijn, een weekendje weg!
Hier is het geworden:
- 1 week Luxemburg, Larochette (stacaravan op camping)
- 1 week Moezel (DE) (stacaravan op campingdeel van Landal)
Gepost 14 February 2012 - 10:11
Disneyland :wub: Een geweldige commerciële zuurstok waar ik graag een paar daagjes per jaar verblijf ;) Ik heb ook een jaarkaart en hoop ook in april weer een keertje te gaan... Hopelijk gaat dat lukken!
Verder ga ik volgende week met m'n zus naar Rome! En Z. en ik hebben ons Berlijnplan ietsje aangepast: we gaan niet eind mei, we gaan dus ook niet naar Bruce Springsteen (toch te duur), maar we gaan in de zomer waarschijnlijk lekker rondkarren. Naar Berlijn en dan via Praag en Bratislava naar Boedapest! Daar naar het festival Sziget en dan gesloopt weer naar huis :)
Verder ga ik volgende week met m'n zus naar Rome! En Z. en ik hebben ons Berlijnplan ietsje aangepast: we gaan niet eind mei, we gaan dus ook niet naar Bruce Springsteen (toch te duur), maar we gaan in de zomer waarschijnlijk lekker rondkarren. Naar Berlijn en dan via Praag en Bratislava naar Boedapest! Daar naar het festival Sziget en dan gesloopt weer naar huis :)

Log in
Registreer
Help 
Multi quote