OsCarel, op 14 April 2012 - 22:22, zei:
Mijn vriend heeft twee nichtjes van 2 en 5 jaar oud. Op zich hele leuke kindjes maar gewend dat alles om haar draait. Alles wat we doen met de familie wordt op haar en de kinderen aangepast.
We hadden paasdiner, wij konden eigenlijk niet op eerste paasdag want we hadden een afpspraak. Schoonzus wilde juist wél op eerste paasdag want dan konden de kinderen de volgende dag uitslapen. Dus moesten wij onze afspraak verschuiven. Naar ons werd niet meer geluisterd.
Nu hebben wij gezegd dat we de kindjes er liever niet bij hebben tijdens ons diner, dat hebben we vrij laat. Van 20.00 tot 23.00 ongeveer. Schoonzus zegt dat ze dan wel een grote bak speelgoed meeneemt en dat ze lekker rond de tafel kunnen rennen. Oppas is geen optie. De jongste dochter van mijn zus (9 jaar) kon de kinderen wel bezig houden. En ze konden wel slapen op de kamer waar de meiden van mijn zus zouden slapen, want die konden dan wel bij hun ouders op de kamer.
De kinderen zijn van harte welkom hoor, de hele dag. Maar omdat we dus zo laat dineren vinden we het niet handig. Niet voor de kindjes, vermoeiend. En niet voor ons, want geklier. Ik vind het zó lastig.
hoi,
Ja zoiets is idd erg lastig..
Vooral als schoonzus niet wil begrijpen dat je niet echt op klieren zit te wachten..
succes ermee

Log in
Registreer
Help 
Start een nieuw onderwerp
Voeg antwoord toe
Multi quote