Trouwforum: Help! Ideeen Voor Vrijgezellenfeest? - Trouwforum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Help! Ideeen Voor Vrijgezellenfeest?

#1 Gebruiker is offline   johannagroot 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 14-December 11

Gepost 14 December 2011 - 19:28

Hoi allemaal,

Ik heb aan jullie allemaal een vraag.
Zelf ben ik een paar jaar geleden getrouwd. Mijn getuige heeft toen mijn vrijgezellenfeest georganiseerd. Ik heb een superdag gehad, maar elke uitgenodigde was wel ongeveer 120 euro kwijt.
Nu ben ik als getuige gevraagd voor mijn getuige, want nu is zij aan de beurt om te trouwen ;) en lijkt het me leuk om haar vrijgezellenfeest te organiseren, maar ze zou heel graag willen dat we niet al teveel geld uitgeven (max 40 a 50 euro p.p.).

Mijn vraag aan jullie, aanstaande bruiden, is de volgende: hebben jullie ideeen om een hele dag te vullen zonder dat dit veel geld kost. Ik zat te denken aan een high tea, waarbij iedereen iets meeneemt.... Maarja, daar vul je niet een hele dag mee...
Ik hoor graag jullie suggesties.
0

#2 Gebruiker is offline   Inx 

• Lid geworden: 09-March 09

Gepost 14 December 2011 - 19:44

Idee van de high tea is alvast heel slim, iedereen neemt iets mee dus is het goedkoop én het spaart je waarschijnlijk een maaltijd uit, want van een flinke high tea (hartige én zoete hapjes) op de middag zit je flink vol. Afhankelijk van wat de bruid leuk vindt kun je ook kosten uitsparen door een 'activiteit' bij iemand thuis te laten komen. Bijvoorbeeld: Een fotograaf laten komen voor een fotoshoot (allemaal kleding en assecoires meenemen) of iets creatiefs zoals servies beschilderen o.i.d.

Een groot deel van de kosten zit 'm in (eten en drinken gedurende) de lengte van de dag. Als echt een "dag" wilt, waarbij de bruid al in de ochtend wordt opgehaald, je wilt lunchen, 's middags één of twee activiteiten doen, 's avonds (uit) eten en daarna nog stappen (en daarbij de bruid vrijhouden van kosten voor drankjes e.d.) dan zit je al heel snel op een hoog bedrag.
Maar als de bruid niet zo'n stapperig type is en je wilt kosten besparen zou ik gaan voor één of twee activiteiten op de middag (één langere/duurdere of twee waarvan je er dan één bijvoorbeeld bij iemand thuis doet om de kosten te drukken) en dan een high tea of ander niet te duur maar lekker eten en daarna naar huis.
0

#3 Gebruiker is offline   Happy Bride 

• Lid geworden: 01-September 08

Gepost 15 December 2011 - 00:05

Bekijk Post johannagroot, op 14 December 2011 - 19:28, zei:

Hoi allemaal,

Ik heb aan jullie allemaal een vraag.
Zelf ben ik een paar jaar geleden getrouwd. Mijn getuige heeft toen mijn vrijgezellenfeest georganiseerd. Ik heb een superdag gehad, maar elke uitgenodigde was wel ongeveer 120 euro kwijt.
Nu ben ik als getuige gevraagd voor mijn getuige, want nu is zij aan de beurt om te trouwen ;) en lijkt het me leuk om haar vrijgezellenfeest te organiseren, maar ze zou heel graag willen dat we niet al teveel geld uitgeven (max 40 a 50 euro p.p.).

Mijn vraag aan jullie, aanstaande bruiden, is de volgende: hebben jullie ideeen om een hele dag te vullen zonder dat dit veel geld kost. Ik zat te denken aan een high tea, waarbij iedereen iets meeneemt.... Maarja, daar vul je niet een hele dag mee...
Ik hoor graag jullie suggesties.

Ik weet niet waar je vandaan komt maar is dit iets?
0

#4 Gebruiker is offline   johannagroot 

• Lid geworden: 14-December 11

Gepost 15 December 2011 - 06:54

Ik kom uit de buurt van Utrecht, dus Tiel is goed te doen.
Maar dat is echt ene heel leuk idee!!!!

Ik snap inderdaad dat je al snel aan een hoog bedrag komt als je een hele dag bezig bent, maar beide ideeen van jullie zet ik op mn lijstje en ga ik uitzoeken. Bedankt!!
0

#5 Gebruiker is offline   twijfeltje 

• Lid geworden: 04-December 10

Gepost 15 December 2011 - 16:20

Das leuk HB!
0

#6 Gebruiker is offline   Happy Bride 

• Lid geworden: 01-September 08

Gepost 24 December 2011 - 15:19

Als je bij idëeen kijkt en dan naar beneden scroll zie je halverwege ergens in de middelste kolom handen op een paarsvlak(boa). Die zijn van mijn vrijgezellenfeest en ook de foto links daar van een foto met de ringen en de vlinder op een hand. :D
0

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers