Trouwforum: Trouwalbum Zelf Maken - Trouwforum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Trouwalbum Zelf Maken

#1 Gebruiker is offline   Miepel 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 24-January 11

Gepost 19 December 2011 - 12:45

Is er iemand die zelf het trouwalbum gemaakt heeft met behulp van sites als: fotofabriek.nl? Bedoel niet zoals bij de Hema ofzo maar ergens waar ze echt mooie albums hebben met heel dik papier enzo.
We hebben namelijk een (niet professionele) fotograaf die dus wel de foto's maakt maar geen albums in principe.
0

#2 Gebruiker is offline   Jof 

• Lid geworden: 18-September 10

Gepost 19 December 2011 - 12:49

hier staan een aantal opties

Profotonet hebben wij gebruikt voor de albums voor onze ouders en voor de huwelijksreis. Wij zijn er tevreden over (en ik ben echt een miep over er professioneel laten uitzien ;))
0

#3 Gebruiker is offline   roxymilan 

• Lid geworden: 25-March 10

Gepost 19 December 2011 - 15:18

Hier ga ik ook het album maken met profotonet. Deze werd ons geadviseerd door onze fotograaf en ik heb er al een paar albums gemaakt van vakanties en hier erg tevreden over.
0

#4 Gebruiker is offline   chantal80 

• Lid geworden: 01-May 11

Gepost 19 December 2011 - 19:20

wij hebben ook ons album gemaakt via profotnet, het programma werkt fijn en makkelijk en het resultaat is super geworden, wij zijn erg tevreden
0

#5 Gebruiker is offline   Miepel 

• Lid geworden: 24-January 11

Gepost 20 December 2011 - 11:55

Bekijk Post chantal80, op 19 December 2011 - 19:20, zei:

wij hebben ook ons album gemaakt via profotnet, het programma werkt fijn en makkelijk en het resultaat is super geworden, wij zijn erg tevreden

En heb je dan de professionele software gehad?
0

#6 Gebruiker is offline   Elina 

• Lid geworden: 19-February 08
  • Interests:taal, media, kunst, koken, bloggen, zingen (alto's aller landen verenigt u)

Gepost 20 December 2011 - 12:13

wat is het verschil tussen professionele software en "gewone" software?
0

#7 Gebruiker is offline   donyavianen 

• Lid geworden: 20-December 11

Gepost 20 December 2011 - 15:49

Bekijk Post chantal80, op 19 December 2011 - 19:20, zei:

ben op zoek naar een aanbieder voor goede fotoboeken van onze bruiloft.

Van profotonet heb ik ook veel goede dingen over gehoord. Fotoboeken van onze vakanties laten we altijd maken bij http://www.pixum.nl. Maar misschien wordt het voor onze bruiloft tijd voor iets professionelers.
0

#8 Gebruiker is offline   Jof 

Gepost 20 December 2011 - 16:16

Nadeel vind ik van profotonet is dat je nauwelijkk keuze hebt uit maten van het album en dat je op de voorkant, tenzij je de professionele fotoboek neemt (tussen de 250 en 300 euro) of de foto voorkant, geen tekst of iets dergelijks kwijt kan. Je krijgt dan gewoon egale kaft (linnen of leer).
Vind persoonlijk een fotokaft niet mooi, dus die valt voor mij al af. En het professionele fotoboek voor dat bedrag als leuk boekje voor onze ouders vond ik wat te veel van het goede.
0

#9 Gebruiker is offline   Patriesje78 

• Lid geworden: 19-June 08

Gepost 20 December 2011 - 16:27

Je kunt in photoshop o.i.d. ook een 'foto' maken van een egale kleur en die dan als kaft gebruiken. Nadeel vind ik wel dat fotokaften wat gevoeliger zijn voor slijtage bij de hoeken.
0

#10 Gebruiker is offline   Jof 

Gepost 20 December 2011 - 16:45

@ patriesje, uiteraard kan dat, alleen vind ik het materiaal van een fotokaft niet mooi :P
0

#11 Gebruiker is offline   chantal80 

• Lid geworden: 01-May 11

Gepost 20 December 2011 - 19:47

wij hebben gebruik gemaakt van het gewone programma, maar vonden er mooie lay outs in zitten, wat formaten betreft hebben we de 30x45 genomen met een lederen kaft. Dit ook om het de uitstraling te geven van een "gewoon" fotoalbum. Ik zou zo niet weten wat het verschil tussen het profesionele en gewone programma is, wij hebben onze keuze gemaakt op basis van de formaten. hebben nog wel emaildres ingevuld en de dingen bekeken,maar prijzen lagen aanzienelijk hoger. Bij de profesionele albums kun je een combi maken van een foto en leder hier zijn dan 3 lay outs voor. Volgens mij moet er ook wel een optie zijn om een extra tekstkader in te voeren, maar dit weet ik niet zeker.
Het formaat wat we hebben is een mooi formaat en door foto's over 2 pagina te spreiden (bijv groepsfoto) krijg je een foto van 90 cm groot.
We hebben de extra glans optie genomen, dit maakt het album net wat mooier vonden we. Ook zijn de pagina's van dikke kwaliteit en voelt dus stevig en degelijk aan.
Wij vonden het in ieder geval het geld waard
0

#12 Gebruiker is offline   smsje 

• Lid geworden: 18-November 11

Gepost 21 December 2011 - 12:29

Wij hebben van onze vakantie een fotoboek laten maken bij foto verschoore.
Ben er echt heel blij mee, je kon uit verschillende formaten kiezen en ook of je mat of glazend wilde.
Als wij niet een professionele fotograaf hadden die het boek zelf voor ons maakt, zouden wij het daar gewoon weer doen!
Waren iets van € 65,00 kwijt voor ik denk 40 pagina's ofzo en echt heel dik papier.
Je ziet er geen vingers op dus ideaal!!
0

#13 Gebruiker is offline   Elina 

• Lid geworden: 19-February 08
  • Interests:taal, media, kunst, koken, bloggen, zingen (alto's aller landen verenigt u)

Gepost 21 December 2011 - 12:30

Bekijk Post smsje, op 21 December 2011 - 12:29, zei:

Wij hebben van onze vakantie een fotoboek laten maken bij foto verschoore.

Verschoore, schoolfoto-nostalgie :P
0

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers