Gepost 18 May 2012 - 10:03
Wat fijn dat je ontwikkelingstoets is meegevallen.. Ik blijf voor je duimen hoor! Maar ik kan me voorstellen dat je wel onzeker wordt van alle dingen die rondom jouw contractverlening 'spelen'. Hopelijk komt het allemaal goed, daar gaan we gewoon van uit...
Geduldig, ach ja.... Soms heb ik ook wel zoiets van, hè wat balen dat lang niet alles klaar is, maar ik heb er gewoon geen tijd voor.. Het is meer noodzaak denk ik.. Ik ben in december wel een keer met mijn moeder en zusje wezen kijken hoor.. Dus het is niet dat ik nog helemaal geen jurk aan heb gehad... Had toen een hele mooie jurk aan, maar het bedrag stond me niet zo aan.
En kinderen, ja.. We zijn nu nog niet bezig hoor.. Ik heb wel een idee van wanneer ik weer zou willen proberen. Lief heeft laatst wel aangegeven dat hij wel weer zou willen gaan voor nog een kindje, maar ik heb 'de touwtjes in handen'. Ik mag zeggen wanneer ik er weer 'klaar' voor ben (of ik er écht ooit weer klaar voor ben, vraag ik me af, want ik kan me nu al druk maken over een volgende rotzwangerschap).