Trouwforum: Oktober 2012 - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (5 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 3
  • 4
  • 5

Oktober 2012 Wie schrijft mee?

#101 Gebruiker is offline   Duurtnogeven 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 24-February 10

Gepost 17 May 2012 - 15:34

Dag meiden! Ik lees nog braaf mee hoor! Alleen helaas niet alle dagen tijd om uitgebreid te reageren...

OctoberBride; ik gok dat iedereen daar wel last van heeft, haha! Waar ben je naar op zoek dan? Ik zoek leuke witte balerina's, die zijn er genoeg alleen nu nog in mijn maat :ph34r: .

Marianne; wat balen zeg van je werk! Ik hoop echt dat je contractverlenging krijgt... *duimt heel hard*
Kaatje; wat een mooie jurk heb je uitgezocht voor je dochtertje! Leuk hoor!

Hier niets opgeschoten met de huwelijksplannen.. Heb mezelf gezegd dat ik pas in de zomervakantie achter een jurk aan mag, tot die tijd is het alleen maar school, school en nog meer school (en een beetje TF). Nu is het gewoon veel te druk om daar naar op zoek te gaan.. Ach, heb ook wel wat in mijn hoofd, ik weet alleen niet of ik daar zwanger (nee, ik ben op dit moment niet zwanger) ook in pas ;)
0

#102 Gebruiker is offline   Marianne121012 

• Lid geworden: 15-January 12

Gepost 17 May 2012 - 17:28

Pff de ontwikkeltoets zit er op en mijn eerste vakantiedag helaas ook al weer bijna. Uiteindelijk is de ontwikkeltoets nog meegevallen, maar jeetje wat zag ik daar tegen op. Morgen krijg ik als het goed is het dossier ter inzage en dan kan ik beslissen of ik het wel of niet door laat sturen naar het werk. Ik heb blijkbaar het recht om het tegen te houden. Ik ben alleen bang dat ik dan wel mijn eigen ontslag teken. De dingen die ze naderhand vertelden, klopte wel. Het is nu alleen afwachten wat mijn teammanager hiermee gaat doen.

@octoberbride: Ik werk helemaal niet op een competatief bedrijf, werk gewoon op een klantenservice. Ze hebben alleen sinds 1,5 maand toetsen ingevoerd. En daar gaat nogal vanalles mee mis en daar struikel ik dan behoorlijk over. Ik kan er niet tegen als ik zak, terwijl er fouten in de toetsen zitten. Ik vind dat niet eerlijk. Maar blijkbaar had ik daar niks over mogen zeggen.

@duurtnogeven: Wat ben jij geduldig! Ik zou echt niet zo lang kunnen wachten hoor op het uitzoeken van een jurk. Alhoewel school ook erg belangrijk is, maar ik zou er echt al eerder een avondje zijn gaan kijken.
En lees ik goed dat jullie voor een tweede kindje willen gaan? Leuk hoor.

Wij wachten in elk geval nog even tot de bruiloft. De pil gaat vermoedelijk wel wat eerder aan de kant, zodat alle hormonen uit mijn lijf zijn. Maar de echte poging komt pas na oktober. Alhoewel dat nu natuurlijk ook wel twijfelachtig wordt als mijn contract niet verlengd word. Maar hoe dat afloopt weet ik over een paar weken.
0

#103 Gebruiker is offline   Duurtnogeven 

• Lid geworden: 24-February 10

Gepost 18 May 2012 - 10:03

Wat fijn dat je ontwikkelingstoets is meegevallen.. Ik blijf voor je duimen hoor! Maar ik kan me voorstellen dat je wel onzeker wordt van alle dingen die rondom jouw contractverlening 'spelen'. Hopelijk komt het allemaal goed, daar gaan we gewoon van uit...

Geduldig, ach ja.... Soms heb ik ook wel zoiets van, hè wat balen dat lang niet alles klaar is, maar ik heb er gewoon geen tijd voor.. Het is meer noodzaak denk ik.. Ik ben in december wel een keer met mijn moeder en zusje wezen kijken hoor.. Dus het is niet dat ik nog helemaal geen jurk aan heb gehad... Had toen een hele mooie jurk aan, maar het bedrag stond me niet zo aan.
En kinderen, ja.. We zijn nu nog niet bezig hoor.. Ik heb wel een idee van wanneer ik weer zou willen proberen. Lief heeft laatst wel aangegeven dat hij wel weer zou willen gaan voor nog een kindje, maar ik heb 'de touwtjes in handen'. Ik mag zeggen wanneer ik er weer 'klaar' voor ben (of ik er écht ooit weer klaar voor ben, vraag ik me af, want ik kan me nu al druk maken over een volgende rotzwangerschap).
0

• (5 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 3
  • 4
  • 5

Snel antwoorden

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers