Sinds ik ten huwelijk ben gevraagd heb ik me uiteraard verdiept in het fenomeen bruidsjurken.
Nu ben ik sinds een tijd helemaal gek van het merk Farage.
Een vriendin van me werkt in een bruidszaak waar ze dit merk ook verkopen en ik heb al een paar van de jurken aangehad. Nou, in één woord GEWELDIG!
Ik heb uiteraard ook gekozen voor een Farage jurk om te dragen op mijn bruiloft (ik ga nog geen foto's plaatsen, ben veel te bang dat vriendlief erachter komt)
Nu viel het me op dat ik met de zoekfunctie op dit forum niets over Farage tegenkom.
Is er iemand die ook een Farage jurk heeft/had?
Pagina 1 van 1
Farage Iemand een jurk van dit merk?
Gepost 21 January 2012 - 12:55
Ik kende het merk niet, om eerlijk te zijn, en heb er inderdaad ook hier op het forum nog nooit iets over gelezen. Ik heb net even gezocht op internet, zijn mooie jurken, maar niet echt mijn stijl.
Ik hoop voor je dat er iemand anders reageert die wel iets meer van het merk weet, of misschien iemand die ooit eens een Farage jurk heeft aangepast?
(Kan het trouwens kloppen dat het Faragé heet? Misschien dat je dan anders zoekresultaten krijgt?)
Ik hoop voor je dat er iemand anders reageert die wel iets meer van het merk weet, of misschien iemand die ooit eens een Farage jurk heeft aangepast?
(Kan het trouwens kloppen dat het Faragé heet? Misschien dat je dan anders zoekresultaten krijgt?)
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote