Pagina 1 van 1
Kleine Knusse Locatie Veluwe
Gepost 22 January 2012 - 10:25
Hallo allemaal,
ik heb hier al eens eerder een topic over gestart maar kan die niet meer terugvinden...vandaar een nieuwe...
We zijn namelijk op zoek naar een "klein" (max 70-80 pers.) en knusse locatie bij de veluwe.
We zijn al bij een aantal geweest namelijk: juffrouw tok, hof van rhenen en we hadden nog een afspraak bij partyZ (we hadden hier hoge verwachtingen van maar hij was de afspraak vergeten, dus dan houd het voor mij al op, vertrouwen is dan weg)
Veel locaties zijn veel te groot voor zo'n groep. We hebben een aantal eisen namelijk:
* er moet wat te doen zijn voor kinderen
* het moet knus zijn (misschien ook lounchebanken, statafels enz.)
* we hebben geen band maar willen af en toe wel een dansje wagen, de dansvloer moet niet centraal staan
* we willen graag een warm/koudbuffet of een barbeque
* we willen geen avond in een kasteel... Dat past namelijk niet bij ons. Voor ons hoeft het niet chiq, "doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg" is ons motto :-)
hopelijk hebben jullie tips!!!
ik heb hier al eens eerder een topic over gestart maar kan die niet meer terugvinden...vandaar een nieuwe...
We zijn namelijk op zoek naar een "klein" (max 70-80 pers.) en knusse locatie bij de veluwe.
We zijn al bij een aantal geweest namelijk: juffrouw tok, hof van rhenen en we hadden nog een afspraak bij partyZ (we hadden hier hoge verwachtingen van maar hij was de afspraak vergeten, dus dan houd het voor mij al op, vertrouwen is dan weg)
Veel locaties zijn veel te groot voor zo'n groep. We hebben een aantal eisen namelijk:
* er moet wat te doen zijn voor kinderen
* het moet knus zijn (misschien ook lounchebanken, statafels enz.)
* we hebben geen band maar willen af en toe wel een dansje wagen, de dansvloer moet niet centraal staan
* we willen graag een warm/koudbuffet of een barbeque
* we willen geen avond in een kasteel... Dat past namelijk niet bij ons. Voor ons hoeft het niet chiq, "doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg" is ons motto :-)
hopelijk hebben jullie tips!!!
Gepost 30 January 2012 - 18:54
Is dit misschien iets? http://www.boerderij....nl/uwfeest.php
Gepost 08 February 2012 - 19:46
We hebben verschillende locaties bekeken maar het is niet echt wat we zoeken. We hebben er over gedacht en zijn het er over eens geworden dat we toch zelf een zaal willen huren en een catering willen laten komen...maar... Nu nog een zaal :-) wie weet er een zaal? (sorry voor het wisselen van gedachten)
Gepost 08 February 2012 - 19:52
Ken geen zaal waar je catering apart mag laten komen. Mocht je nog een vrij kleine/knusse locatie zoeken De Peerdestal in Ellecom is erg leuk. Was onze tweede keuze voor feestlocatie.
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote