Hallo,
Ook ik wil me even voor stellen. Ik ben Judith uit Enschede en ga 28 september trouwen. Ken mijn vriend al 16 jaar en we hebben samen twee zoontjes. een van 5 en een van 2,5 jaar. Dit worden natuurlijk hele schattige bruidsjonkers. De oudste kan niet wachten tot hij de ringen mag dragen.
We hebben altijd gezegd we gaan NOOIT trouwen maar vrijdag 13 januari (jajaja) ging hij dan geheel onverwachts op zijn knieen toen ik bepakt en bezakt thuis kwam van de IKEA. Mooi versierd en een ontroerende brief waren het begin en een bos witte rozen en een huiende vried op zijn knieen voor me was het einde.
Was blij dat ik nog even mijn boodschappen kon neerzetten voordat ik antwoord moest geven.
In september is het al zover dus echt heel veel tijd hebben we niet.
Nou ik hoop dat ik hier voldoende info kan vinden.
Zijn er toevallig ook bruidjes uit enschede aanwezig??? Is handig met evt adresjes voor het een of ander.
Jullie ook allemaal succes met alle voorbereidingen en geniet ervan.
Groetjes Judith
Pagina 1 van 1
Weer Een Bruid In Spe ;-)
Gepost 22 January 2012 - 17:58
Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! En wat ben je leuk gevraagd!!!
Veel plezier hier op het forum en natuurlijk met alle voorbereidingen.
Ik kom een beetje uit de buurt van Enschede, maar ik denk dat je weinig aan mijn adresjes hebt (toch iets te ver weg)
Groetjes Paulien
Veel plezier hier op het forum en natuurlijk met alle voorbereidingen.
Ik kom een beetje uit de buurt van Enschede, maar ik denk dat je weinig aan mijn adresjes hebt (toch iets te ver weg)
Groetjes Paulien
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 

Multi quote