Alle Gasten Op De Foto hoe doen jullie dat?
Gepost 22 January 2012 - 19:59
Nu zijn we op zoek naar een grote gouden lijst die de gasten vast kunnen houden zodat ze "in deze lijst" op de foto gaan. (moeilijke zoektocht, zelf maken van purschuim en dan verven vind ik niet zo mooi..)
Hebben jullie ook zo'n soort idee in gedachten?
Gepost 22 January 2012 - 20:14
maar ik heb al wel een leuk hart gezien, ook gemaakt van foto's inderdaad maar ik begreep dat mijn
schoonzus ook al plannen had.
Dus voor mij geen lijst denk ik, maar ik weet het dus niet goed nog.
En hoever laat ik mijn plannen varen voor die van de cm of familie??? (dat hart is nl heeeel leuk :D )
Gepost 22 January 2012 - 20:21
Gepost 22 January 2012 - 20:41
Een grote wand maken waar je lijsten op hangt, achterkant eruit zaagt en er mensen achter de muur kunnen staan, met hun hoofd in de lijst. Dan kan je aan de voorkant van de muur ook nog mensen kwijt.
ohja, moet je wel die grote wand leuk versieren met een behangetje oid
:)
Gepost 22 January 2012 - 21:27
Gepost 22 January 2012 - 22:15
Bijgesloten bestand(en)
-
fotolijst-idee-klein.jpg (42.33K )
Aantal downloads : 117
Gepost 22 January 2012 - 22:22
Erg mooi inderdaad
Ik weet niet of iedereen mij snapt... Ik wil de gasten 1 voor 1 (of in koppeltjes) op de foto hebben.
Dus na elkaar en dan in een lijst (of op een andere manier)
Kringloopwinkel is inderdaad een goede! We zijn vandaag al naar de snuffelmarkt geweest (bekend als "zwarte markt") maar helaas vragen de mensen daar woekerprijzen voor een TE lelijk schilderij in een kitsch ("kots") lijst hihi
Gepost 22 January 2012 - 22:55
ik heb ook al eens een lijst gemaakt voor een huwelijk. we hebben het toen gemaakt van van die piepschuim sierlijsten voor aan het plafond.
gewoon zagen met een verstekbak en dan aan elkaar lijmen met daarvoor geschikte lijm en dan ff spuiten mer verf. Wel met verf waar de piepschuim niet van oplost he :D
Hopelijk heb je er iets aan.
groetjes Judith
Gepost 22 January 2012 - 22:59
En verder: xenos, ikea of zo?
Gepost 23 January 2012 - 12:45
Wel een leuk idee.
Maar bedenk wel dat als de gasten allemaal tegelijk binnenkomen, ze wel in de rij komen te staan waarschijnlijk. Even een hersenspinsel, misschien gaat het helemaal niet zo.
Een ander idee. Een mooie (barok?) stoel neerzetten en de gasten daarop fotograveren. Daar kunnen ze alleen, per 2 of op een gekke manier op natuurlijk.
Gepost 23 January 2012 - 19:12
Oe, die barokstoel is ook wel héél leuk!
We hebben mijn schoonbroertje en zijn vriendin al gestrikt om de foto's te maken.
Gasten moeten toch wachten om ons een hand te geven, dus nu hebben ze iets te doen dachten wij zo.
Gepost 23 January 2012 - 20:22
Wij maken van iedereen een polaroid foto bij binnenkomst (of nou ja, dat doet mijn broer). Vervolgens wordt daar de naam van die persoon onder geschreven, en worden alle foto's opgehangen aan een lint, wat als een waslijn tussen de bomen wordt gespannen. Dit zodat mensen kunnen zien wie wie is, aan het eind vd dag kunnen mensen hun eigen foto van de lijn halen, en hem in het gastenboek doen (we hebben van te voren de fotohoekjes er al in gedaan) en er een boodschap naast schrijven.
Wij gebruiken daarvoor een fuji instax wide, met bijbehorende foto's. Dat is hetzelfde idee als polaroid.
Gepost 23 January 2012 - 22:11
Wij hebben 'wolkie tolkies' gebruikt. Het zijn kleine gedachte wolkjes (uit zo'n stripboek) waar je een boodschap op kan zetten.
We hebben beetje saaie boodschappen, maar ook onwijs leuke.
Je kunt ze via internet bestellen en ze zijn ook niet duur.
Gepost 23 January 2012 - 22:19
Lotte09-09, op 23 January 2012 - 22:11, zei:
Wij hebben 'wolkie tolkies' gebruikt. Het zijn kleine gedachte wolkjes (uit zo'n stripboek) waar je een boodschap op kan zetten.
Oeh, misschien zou je ze ook nog zelf kunnen maken van dat goedkope whiteboard-achtige karton, dan kunnen mensen er zelf iets in zetten met whiteboard markers?
Gepost 23 January 2012 - 22:23
Lotte09-09, op 23 January 2012 - 22:11, zei:
Ik heb ze liggen.
Leek me leuk, maar toch niet gebruikt.
Je mag ze overnemen!
Gepost 23 January 2012 - 22:49
Bijgesloten bestand(en)
-
foutGASTENBOEK_065.jpg (254.47K )
Aantal downloads : 104
Gepost 24 January 2012 - 10:10
De polaroids zijn een erg leuk idee, maar wel veel werk lijkt me?
@ Marian: wauw dat zou geweldig zijn! Ik weet ondertussen nog steeds niet wie je bent (of wie je "hubbie" is) Geef je me weer een hint?
@ JM: de locatie heeft helaas niet zo'n leuk iets waar de gasten mooi op de foto gezet kunnen worden... We zullen toch zelf iets moeten regelen
Gepost 24 January 2012 - 21:44
Hij heeft bedacht om van 2 triplex platen een Elvis en een Marilyn Monroe (helemaal onze stijl) te maken waar het hoofd uitgezaagd wordt.
Dan kunnen de gasten hun hoofd hierin steken en wordt er zo een foto gemaakt.
Zie het al helemaal voor me!

Log in
Registreer
Help 
Multi quote