Trouwforum: Weer Eentje Erbij! In 2013 Trouwen :D - Trouwforum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Weer Eentje Erbij! In 2013 Trouwen :D Score onderwerp: -----

#1 Gebruiker is offline   Soraaytje 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 17-January 12

Gepost 24 January 2012 - 16:42

Hoi Hoi,

Ik ben ondertussen toch al denk ik een week op dit forum, maar heb me nog niet eens voorgesteld.
Zit telkens 'stiekem' mee te lezen.
Bij deze dus maar even een voorstelronde
Ik ben Soraya, woonachtig in Zoetermeer en 23 jaar oud.
M'n vriend Bas heeft me 12 januari ten huwelijk gevraagd (JEEEEJ!!)
Omdat we wel nog even willen sparen voor de grote dag, zijn we van plan om in Mei 2013 te gaan trouwen.
Nu dus lekker aan de slag om ideeën op te doen!!
Alle leuke en vooral voordelige tips in omgeving Zuid-Holland qua leuke locaties, visagie, make up, trouwvervoer en fotografie is welkom in een PB!! :D
Tips voor de zelfde onderwerpen in omgeving Noord-Limburg zijn ook welkom (ben oorspronkelijk afkomstig uit die omgeving, dus zou ook wel daar willen trouwen)

Groetjes,
Soraya

Voor diegene die nieuwsgierig zijn..heb ik een foto van ons gezinnetje toegevoegd!

Bijgesloten bestand(en)

0

#2 Gebruiker is offline   Roze 

• Lid geworden: 14-November 11

Gepost 24 January 2012 - 16:52

Welkom! Leuke foto ook!
0

#3 Gebruiker is offline   jongebruid 

• Lid geworden: 22-January 12
  • Interests:mijn 3 mannen!!

Gepost 24 January 2012 - 17:12

welkom op de forum

ten eerste gefeliciteerd
wat een leuke foto

gr corina
0

#4 Gebruiker is offline   gympie 

• Lid geworden: 16-December 11

Gepost 24 January 2012 - 17:18

Hoi hoi, wat een schatje van een dochter heb je zeg. Uiteraard welkom op dit forum, veel lees plezier
Groetjes
0

#5 Gebruiker is offline   twijfeltje 

• Lid geworden: 04-December 10

Gepost 24 January 2012 - 19:11

Wat een leuke foto met dat zwaaihandje.
Welkom en veel plezier met de voorbereidingen
0

#6 Gebruiker is offline   Sofraine 

• Lid geworden: 01-May 11

Gepost 25 January 2012 - 01:09

Welkom Soraya!

Wij trouwen ook in Noord-Limburg, op kasteel groot buggenum (Grathem), dus dat vind ik (uiteraard ;)) een superlocatie! Wij hebben ook gekeken bij landgoed Tongelaar (2e keus) en kasteel (maar eigenlijk vond ik het meer een hoeve) Aldendriel. (3e keus). Die laatste 2 zijn allebeii in Mill. Die waren allebei weer heel anders, maar wel heel mooi!

We vonden Noord-Limburg trouwens ongeloofelijk veel goedkoper (en mooier) dan hetgeen we hebben gezien in onze eigen woonplaats, Eindhoven.

Veel plezier hier!
0

#7 Gebruiker is offline   JM2012 

• Lid geworden: 20-September 11

Gepost 25 January 2012 - 11:38

Wat een prachtige foto! Gefeliciteerd en veel plezier hier op het forum!
0

#8 Gebruiker is offline   Soraaytje 

Gepost 25 January 2012 - 11:40

Thnx allemaal!

Ja Aldendriel heb ik ook een map van thuis liggen, maar dat is het toch niet helemaal... Die andere 2 ken ik nog niet! Dus die ga ik ff bekijken, dankje :-) ja de kosten verschillen best wel per streek geloof ik! Hier in de randstad lijkt het stuk duurder te zijn dan bijv. Limburg.
0

#9 Gebruiker is offline   Sofraine 

• Lid geworden: 01-May 11

Gepost 25 January 2012 - 17:05

Ja, de Randstad hebben wij jarenlang gewoond, en heb ik ook veel in de horeca gewerkt, en dat is helaas echt bijna 2x zo duur als limburg, pfff....

Ik moet wel zeggen dat, hoewel Aldendriel het voor ons ook niet is geworden, de foto's de locatie echt geen recht doen. In het echt is het veel mooier en lichter dan op de foto's. En met name de tuin is prachtig! Ook de drankafkoop was daar echt idioot goedkoop.

Kasteel Buggenum heeft een beetje hetzelfde, de website komt erg gedateerd over, daarom hadden wij die locatie al bijna afgeschreven, uiteindelijk toch gaan kijken en... verkocht!! Ultiem romantisch, tenminste wat ons betreft dan he ;) En je hebt de hele locatie voor jezelf. Maar als er veel kinderen komen is dat denk ik weer een minder geschikte locatie, omdat er binnen veel kunst hangt en je er kinderen vrij gemakkelijk uit het oog kunt verliezen.

Landgoed Tongelaar is echt prachtig, ook geweldig voor foto's, zowel binnen als buiten. En die locatie heb je dan helemaal voor jezelf, er zit zelfs een huisje bij voor -ik dacht- 8p, zodat je daar ook nog lekker kan slapen. Ook hierbij is de website wat onoverzichtelijk, weinig foto's van de locatie en zo, maar echt een aanrader om een kijkje te nemen. Het is een beetje een mix van modern en romantisch, midden in de natuur! Als wij niet 1 dag eerder al Groot Buggenum hadden gezien, waren we niet meer verder gaan kijken maar hadden we voor Tongelaar gekozen.

Voor alle drie deze locaties geldt trouwens dat de beheerders ontzettend aardig en behulpzaam zijn. Ze gaven ons echt het gevoel dat alles kon en niks te gek was, heel prettig! Wij hebben bijv. ook gesprekken gehad bij La Casserole, en daar was dat wel anders.

O ja, en die foto is echt te schattig!!!
0

#10 Gebruiker is offline   Soraaytje 

Gepost 26 January 2012 - 10:35

Heey,

Bedankt voor je informatie, van de 3 die je opgaf heb ik informatie aangevraagd bij Groot Bruggenum, die spreekt me toch wel het meeste aan!!
Mooie sfeer joh en er komen niet zoveel kinderen, dus qua afbreken van interieur maak ik me niet zo druk haha
Ben nu ook in de omgeving van Eindhoven aan het kijken.
Omdat ik in Zoetermeer woon, maar mijn familie en vrienden uit Venlo komen en m'n vriends familie uit voornamelijk Zuid Holland..kunnen we natuurlijk ook ergens in het midden gaan zitten.
De Leemhoef in Eindhoven vind ik ook wel leuk, gewoon een gezellige hoeve.
Liefst trouw ik een beetje romantisch, maar ons budget is er denk ik niet zo naar. (max 5500 voor alles op de locatie, dus excl kleding, accessoires, fotograaf etc)
We willen 70 man t/m het taart snijden, 20 man tijdens het diner en weer 70 voor de feestavond. Hebben al best wel in de gastenlijst gesneden, dus daar kan (helaas) niets meer vanaf.
Nouja..zoek zoek zoek en gij zult vinden toch? ;-)
0

#11 Gebruiker is offline   Veer 

• Lid geworden: 06-November 08
  • Interests:Samen met mijn ventje trotse ouders van drie kinderen!

Gepost 29 January 2012 - 12:29

Gefeliciteerd en heel veel succes met de voorbereidingen. Gelukkig hebben jullie de tijd. Wat een mooie dochter hebben jullie. Echt een mooie foto van jullie drie!
0

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers