Trouwforum: Gezellige En Betaalbare Locaties In Friesland - Trouwforum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Gezellige En Betaalbare Locaties In Friesland ervaringen en aanraders?

#1 Gebruiker is offline   Roze 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 14-November 11

Gepost 24 January 2012 - 18:10

Ik ben op zoek naar een gezellige en betaalbare locatie voor receptie en diner/buffet in Friesland. Heeft iemand aanraders of ervaringen met bepaalde locaties? We hebben waarschijnlijk rond de 130 gasten en het lijkt ons leuk als ook iedereen kan mee-eten (omdat er ook Duitsers onder de gasten zijn en sowieso de Friese kant van de gasten ook wel van eten houden), maar dan liefst wel voor een schappelijke prijs. Alle ideeën zijn welkom!
0

#2 Gebruiker is offline   Femke 

• Groep: Moderators
  • Lid geworden: 02-November 07

Gepost 24 January 2012 - 18:23

De koperen tuin in leeuwarden vind ik altijd mooi gelegen in t park en ze hebben aparte zalen
0

#3 Gebruiker is offline   roxymilan 

• Lid geworden: 25-March 10

Gepost 24 January 2012 - 19:33

De Slotplaats in Bakkeveen is erg mooi!
0

#4 Gebruiker is offline   Roze 

Gepost 24 January 2012 - 21:19

Beide locaties zien er idd mooi uit, bedankt! Ik ben benieuwd hoeveel tips er nog meer komen...
0

#5 Gebruiker is offline   JM2012 

• Lid geworden: 20-September 11

Gepost 24 January 2012 - 23:00

Wij geven bij Het Leven in het centrum van Leeuwarden ons feest! www.eetcafehetleven.nl. Hebben hele mooie prijzen voor eten en het feest en het is een hele leuke sfeer! We hebben tot nu toe erg leuk contact gehad (alles is mogelijk, leuke jonge eigenaresse, goede ideeen etc. ), dus zeker de moeite waard om misschien eens een mailtje te sturen!
0

#6 Gebruiker is offline   Sofraine 

• Lid geworden: 01-May 11

Gepost 24 January 2012 - 23:38

Restaurant de Vrijheid in Grou, hele mooie ligging aan het water, er is veel mogelijk qua eten en je kan dan zelfs mensen laten overnachten aan boord van een klipper (misschien handig voor de mensen die van ver moeten komen?).

Of de Stania State in Oenkerk? Heel mooi en gelegen op een landgoed, nadeel is wel dat je de locatie waarschijnlijk (?) niet helemaal voor je zelf hebt..

Succes met zoeken!!
0

#7 Gebruiker is offline   blondbruidje 

• Lid geworden: 31-July 11

Gepost 25 January 2012 - 08:43

De Vrijheid is prachtig! En Trijehûs ook, daar moet je met een bootje naartoe. De Leyen bij Rottevalle is ook mooi trouwens. Verder heb je nog Frouckje State en De Klinze, maar ik vrees dat die wat duurder zijn, helemaal omdat je met een flinke groep gaat eten. De Schoapedobbe te Elsloo is ook een mooie plek. Het ideale is dat je daar helemaal zelf kunt bepalen wat je zelf regelt en wat je ze daar laat regelen.
0

#8 Gebruiker is offline   Diamond 

• Lid geworden: 21-April 10

Gepost 25 January 2012 - 10:32

Misschien iets minder romantisch maar wél heel gezellig én goedkoop, Old Dutch in Zwaagwesteinde. Wij hadden eerst het plan om daar te trouwen incl. de ceremonie. Op zich was het allemaal heel goed te doen ook omdat die gemeente niet duur is om te trouwen. Wij hebben uiteindelijk gekozen om te trouwen in een tent bij mijn zusje in de tuin, wij hebben onze datum ook verschoven. Maar Old Dutch sprak ons zeer aan. De eigenaar is ook leuk, gezellig en voor alles in. Hij denkt actief mee.
0

#9 Gebruiker is offline   JM2012 

• Lid geworden: 20-September 11

Gepost 25 January 2012 - 11:14

Bekijk Post Sofraine, op 24 January 2012 - 23:38, zei:

Of de Stania State in Oenkerk? Heel mooi en gelegen op een landgoed, nadeel is wel dat je de locatie waarschijnlijk (?) niet helemaal voor je zelf hebt..

Moet zeggen dat ik zelf niet zulke goede ervaringen heb met Stania State, wij zijn daar destijds heengeweest. Op de site stonden toen de mooiste beloftes (gratis trouwauto, korting in maanden jan - maart, gratis proefdiner ), maar toen we daar een gesprek hadden bleek daar niets van waar te zijn. Ze wilden ons in geen enkel opzicht tegemoet komen en had dan ook het idee dat ze ons gezeldschap wat te klein vonden ( in totaal 120 man). Mara goed, misschien was dat bij anderen juist niet het geval
Je heb daar dan niet de gehele locatie nee.
0

#10 Gebruiker is offline   Roze 

Gepost 25 January 2012 - 15:27

Wat leuk dat er zoveel opties genoemd worden. Ik ga er een lijstje van maken en het eens met vriendlief bespreken. Old Dutch had ik inderdaad al gezien op internet, maar mn vriend kende het daar en het sprak hem niet aan. De Schaopedobbe in Elsloo vond ik qua site wel leuk overkomen, leek me wel relax en ook niet duur. Heeft iemand daar zelf wel eens een bruiloft of een feestje meegemaakt?
0

#11 Gebruiker is offline   Juliah 24 

• Lid geworden: 10-April 12

Gepost 16 April 2012 - 16:13

Aangezien mijn halve familie in Friesland woont en ik al verscheidene familiefeestjes daar heb beleefd, ben ik stiekem benieuwd of je al iets gevonden hebt!

Vorig jaar zijn we nog in 'De Buitenplaats' in Earnewald geweest, prima betaalbaar en mooie ligging.
Als kind heb ik mij uitstekend vermaakt in 'It Polderhus' in de Veenhoop, vlakbij drachten.

Heb je ookal een mooi kerkje gevonden? Friesland barst echt van de pittoreske kerkjes!
0

#12 Gebruiker is offline   Femke 

• Groep: Moderators
  • Lid geworden: 02-November 07

Gepost 16 April 2012 - 17:18

Het kerkje in Swichum (net onder Leeuwarden/Goutum) is echt een heel mooi trouwkerkje!
0

#13 Gebruiker is offline   Roze 

Gepost 20 April 2012 - 20:24

Ah, bedankt voor de tips, Juliah en Femke! Een kerkje hebben we al (dat wordt 'gewoon' de kerk waar mijn vriend altijd al ging (en we nog steeds gaan)).
Maar Buitenplaats en It Polderhus ga ik even googlen hoor:-)
0

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers