Hoi,
Ik ben Kim en mijn lieve vriend Bas heeft mij op nieuwjaarsnacht ten huwelijk gevraagd.
Al snel was voor ons duidelijk dat we graag de 13 in onze trouwdatum hebben omdat wij "verkering" hebben gekregen op de 13e en ook op de 13e de sleutel van ons prahtige huisje hebben gekregen.
Al snel viel de keuze dus op 13-06-2013. Vanaf dag een loop ik al met mijn hoofd in de wolken en zodra ik mijn laptop voor me heb moet ik iets opzoeken over de bruiloft! Ik kom eigenlijk iedere keer wel uit op dit forum omdat hier zo veel informatie is te vinden!
Intussen hebben wij een aantal locaties bekeken en onze keuze is gevallen op het prachtige kasteel in Heeze. Hier zal zowel de ceremonie als het feest zijn!
Voor alles wat we verder nog moeten regelen kan ik vast nog wel wat tips gebruiken en daar zal dit forum mij vast heel goed bij helpen!
Ik ben benieuwd naar al jullie verhalen en stop dan ook met schrijven en ga snel eens rondkijken wat hier nog allemaal voor leuks te vinden is!
Groetjes Kim
Pagina 1 van 1
Even Voorstellen
Gepost 24 January 2012 - 20:00
Roze, op 24 January 2012 - 19:02, zei:
Welkom! Jullie hebben de locatie lekker op tijd geregeld, zeg! Veel plezier hier, er is inspiratie genoeg te vinden.
bedankt!
ja met de locatie zijn we erg vroeg!
maar het is ook zo'n prachtige en best wel gewilde locatie hier in de buurt... en dan ook nog trouwen op de 13e in 2013 leek ons verstandig om deze maar zo snel mogelijk vast te laten zetten!
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 

Multi quote