Hallo allemaal,
zijn er dames op dit forum die suggesties hebben voor een kapper in de omgeving van Tilburg? Het liefst heb ik iemand die aan huis komt.
Tips zijn van harte welkom!
Pagina 1 van 1
Kapper Omgeving Tilburg iemand suggesties?
Gepost 25 January 2012 - 17:50
Ik had Nicole van Beauty4all. Zij is 's ochtends naar mij gekomen en 's avonds net voor het feest begon. Qua prijs was het ook erg interessant!
Gepost 25 January 2012 - 19:36
Amanda13052011, op 25 January 2012 - 17:50, zei:
Ik had Nicole van Beauty4all. Zij is 's ochtends naar mij gekomen en 's avonds net voor het feest begon. Qua prijs was het ook erg interessant!
Dankjewel. Ik ga meteen informeren.
Gepost 25 January 2012 - 21:43
Ik had Jolijn de Jong uit Breda.
Hele leuke meid en komt ook aan huis ( met proef en op de dag zelf )
En ik was ook heel blij met het resultaat. Ik kreeg er hele leuke reacties op.
Zij heeft mijn haar en make-up gedaan.
Ik was wel redelijk veel geld kwijt omdat ik op het laatst moest veranderen omdat mijn vriendin niet kon. Jolijn werd mij door een collega aanbevolen. Ik heb er geen moment spijt van gehad.
Hele leuke meid en komt ook aan huis ( met proef en op de dag zelf )
En ik was ook heel blij met het resultaat. Ik kreeg er hele leuke reacties op.
Zij heeft mijn haar en make-up gedaan.
Ik was wel redelijk veel geld kwijt omdat ik op het laatst moest veranderen omdat mijn vriendin niet kon. Jolijn werd mij door een collega aanbevolen. Ik heb er geen moment spijt van gehad.
Gepost 29 January 2012 - 16:38
Amanda13052011, op 25 January 2012 - 22:12, zei:
Heb je al iemand voor je make-up? Want in hetzelfde pand zit ook een visagiste, zij heeft bij mij ook mijn make-up gedaan. Ik vond het wel fijn dat ik ze beide had, want ze zijn goed op mekaar ingespeeld.
Voor de make-up heb ik al iemand ja. Iemand die ik nog ken van mijn studie doet dit (voor een gereduceerde prijs). Ik ga komende week langs beauty4all om te informeren. Bedankt voor het meedenken!
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote