Trouwforum: Extensions, Flip In, Andere Ideeën? - Trouwforum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Extensions, Flip In, Andere Ideeën? Ik weet het niet meer....

#1 Gebruiker is offline   Carlijn 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 06-January 12

Gepost 26 January 2012 - 20:27

Hoi meiden,

Ik ben gisteren bij mijn kapper geweest, ze doet ook mijn bruidskapsel.
Nu wil ik een kapsel dat aan de zijkant van mijn hoofd hangt, over mijn schouders en dan sterk krullend.

Bijgevoegd bestand  kapsel.jpg (23.29K )
Aantal downloads : 54

Nu is mijn haar in laagjes en niet lang genoeg om dit kapsel mooi te krijgen.
Mijn kapster stelde een "flip in" voor (een mat haren met een visdraadje dat over je hoofd ligt. Hier haal je je eigen haren overheen zodat er niets van te zien is.)
Ik vond het erg mooi, maar de kosten zijn 200 euro!

Nu heb ik ook een vriendin gemaild die extensions zet, maar dan heb ik voor hetzelfde geld (of iets meer) mooie haren die ongeveer 4 maanden blijven zitten. Het is niet goed voor je haar en ik ken mezelf, ik wil na 4 maanden weer opnieuw extensions!

Zou het een optie zijn om, voor alleen de bruiloft, een goedkoop "haarstukje" in te doen, wat alleen die dag mooi blijft?

Of heeft iemand misschien een ander idee?
0

#2 Gebruiker is offline   Roze 

• Lid geworden: 14-November 11

Gepost 26 January 2012 - 21:20

Zo'n Flip In is voor 1x inderdaad best prijzig, maar die kun je waarschijnlijk ook wel vaker gebruiken? Ik denk wel dat dat minder schadelijk voor je haar is, dan echte extensions. En het lijkt me inderdaad ook dat je dan na 4 maanden weer nieuwe wilt, dat weerhoudt mij er ook van om het te doen;-)

Ik heb op internet ook weleens een site bekeken van een kapster die extensions zette, maar daar stond ook bij waar de haren voor de extensions vandaan kwamen, en dat vond ik zelf een no-go. Die haren werden ingekocht bij tempels in oosterse landen, waar mensen die haren 'offerden' oid. En dan vind ik het eigenlijk misbruik maken van die mensen (die vanuit hun geloof hun haar bij zo'n tempel laten afscheren), terwijl vervolgens iemand er rijk van wordt door dat te verkopen, snap je? Dus dat is misschien ook iets om over na te denken.

(beetje vaag geschreven, maar ik ben moe at the moment en kom dus ff niet lekker uit mn woorden)

Ik vind het trouwens een supermooi kapsel, op het plaatje!
0

#3 Gebruiker is offline   Carlijn 

Gepost 26 January 2012 - 22:24

De haren komen inderdaad van zo'n donatie maar het geld dat er voor gegeven wordt gaat naar scholen enzo dus het is niet zo dat de mensen misbruikt worden.

Nadeel is wel dat de haren oorspronkelijk altijd donker zijn, ga je deze blond maken dan worden ze dus veel sneller droog.

De flip in is zeker een jaar intensief te gebruiken maar ik ben er niet gek van. Je hebt een draadje over je hoofd lopen, als ik mijn haar de hele dag in een staart draag krijg ik al hoofdpijn... En als die flip in iets losser zit ben ik bang dat deze afzakt...

Pff moeilijk zeg...
0

#4 Gebruiker is offline   MrsP 

• Lid geworden: 07-November 11

Gepost 26 January 2012 - 22:32

Je kan ook clipextensions nemen..!

Kijk eens op www.clipextensions.be

Succes!
0

#5 Gebruiker is offline   blondbruidje 

• Lid geworden: 31-July 11

Gepost 26 January 2012 - 23:12

Lastig dilemma! Ik ga ook zo'n soort kapsel nemen (haar naar 1 kant toe) en ook mijn haar is niet giga volumineus.. M'n haar is ook veel korter, maar dat vind ik geen probleem. Ook bij de huidige lengte staat het erg leuk. Ik heb besloten helemaal geen 'nephaar' in m'n haar te doen. Volume is wel in het haar te krijgen en voor de lengte hoeft het van mij niet. Bij extensions ben ik ook bang dat m'n haar er slechter van wordt en dat ik steeds weer wil. Zo'n 'matje' is inderdaad wel duur! Een vriendin van mij heeft nog iets anders; ook zo'n matje, maar dan veel goedkoper. Geen idee waar ze die vandaan heeft, maar ik vind het wel mooi staan. Misschien kun je daar nog eens naar op zoek gaan? Ze heeft superglad haar en totaal geen last ervan dat het uitzakt ofzo.
0

#6 Gebruiker is online   Esprit 

• Lid geworden: 01-December 11

Gepost 27 January 2012 - 11:28

Zo'n kapsel is mooi, maar ik zou kijken naar kapsels die wel bij jouw haar passen!

Persoonlijk houdt ik meer van puur natuur, zeker op je bruiloft, dan wil je toch jezelf zijn. En je niet 'verschuilen' achter een stuk nephaar!
0

#7 Gebruiker is offline   Carlijn 

Gepost 27 January 2012 - 18:37

Het kapsel past ook perfect bij mijn jurk (die loopt van mijn nek schuin naar mijn buste, de andere kant van waar mijn haar zou komen)

Persoonlijk vind ik het niet erg om op de bruiloft "nep" haar te hebben, juist niet eigenlijk.
Met mijn eigen haar is het mogelijk, maar met langer haar is het nóg mooier

Ik ga eens kijken naar die clipextensions, thanx!
0

#8 Gebruiker is offline   Lijn87 

• Lid geworden: 01-March 12

Gepost 05 March 2012 - 15:26

Ik heb hetzelfde. Mijn haar is dun en ik hou juist van volume (het eeuwige haar-dilemma)
Mijn kapster stelde ook extenions voor, natuurlijk is het niet optimaal voor je haar maar het is wel de mooiste optie.
Een haar stuk of wave, klik je in je haar en blijft wel een dag zitten, mits je je kapsel niet veranderd. Als je naar bed gaat moet hij dus weer uit. Maar wat het vervelende met zo'n haar-stuk is (tenminste dat zei mijn kapster)dat het niet mooi is op foto's. Zij gaf aan dat je dan wel goed het verschil zag tussen je echte haar en het neppe haar (omdat dit niet van echt haar is).

Ik ga denk ik toch voor de extenions. Wanneer je het een tijdje voor je trouwdag laat zetten raak je er aan gewend en is het niet plotseling dat je lang haar hebt. Het is alleen jammer dat wij na onze bruiloft naar Australie gaan en zon en zee al helemaal niet goed zijn voor je extensions. Dus daar twijfel ik ook nog over.

Weet je al wat je gaat doen?
0

#9 Gebruiker is online   Elgee 

• Lid geworden: 17-February 12

Gepost 06 March 2012 - 08:15

Voor degenen die extensions overwegen: via groupon is er nu een actie met veel korting.
Kijk wel even goed naar de voorwaarden, want die heb ik niet goed gelezen.
Mijn link
0

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers