Hallo toekomstige bruidjes!!!
Ik kan ook eindelijk mijn verhaal doen over het aanzoek :)
Ik wilde al zo graag trouwen maar mijn vriend Rob zei altijd zonde van het geld, ik hou niet van dat overdreven gedoe.
Terwijl ik mezelf al in een sisi-jurk voor het altaar zag staan hihi
We waren met nog een stel in New York om daar oud en nieuw te vieren.
We waren aan het feesten op Time Square en toen het twaalf uur was wenste iedereen elkaar een gelukkig nieuwjaar.
en Toen daarna om 1 over 12 het liedje van Frank Sinatra kwam met New York New York, ging hij op zijn knieen!!!!
Iedereen om ons heen begon te klappen en te juichen :) Onze vrienden hebben het gefilmd en foto's gemaakt.
Ik heb de rest van de vakantie met een big smile door New York gelopen en natuurlijk een mooie verlovingsring!
We gaan al vrij snel trouwen: 7-7-2012.
We trouwen in het Kasteel Radboud in Medemblik en het feest en receptie is bij een restaurant van een vriend van ons die ook een hele mooie tuin eraan heeft zitten.
Ik kan neit wachten tot het zover is!
Mijn jurk is al besteld en mijn vriend heeft ook al een pak. Nu zijn we druk bezig met de kaart te ontwerpen en alle andere losse dingen die erbij komen. Spannend hoor!!!
Groetjes Ilse
Pagina 1 van 1
Ten Huwelijk Gevraagd Op Time Square! Op 01-01-2012 om 1 over 12 :)
Gepost 29 January 2012 - 11:01
Wat een super aanzoek! Gefeliciteerd! Fijn dat je er foto's en een filmpje van hebt. Wist het andere stel wat je verloofde van plan was of was het voor hun ook een verrassing. Mooie trouwdatum en succes met de voorbereidingen. Mijn verloofde zei een week van te voren ook dat hij niet wilde trouwen en toen had de ring al gekozen. Het was voor mij ook een verrassing dat hij mij toch heel onverwacht op zijn knie vallend te huwelijk vroeg.
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote