Wil Trouwen, Maar Hij Vraagt Niet... Ik ben zover, maar hoe vertel ik dit aan hem?
Gepost 31 January 2012 - 13:51
ik ben op dit moment nog een student, maar wil graag trouwen in de zomer na mijn diplomering.
ik woon al bijna 4 jaar met hem samen en komend zomer hebben we al vijf jaar een relatie.
We hebben het er al over gehad om een woning te kopen, nadat ik een baan gevonden heb, alleen zou ik
graag eerst willen trouwen.
hoe vertel ik hem dit, terwijl ik graag wil dat hij mij vraagt......help.
Gepost 31 January 2012 - 13:55
Ik dacht aan een scrapbook maken en dit dan aan hem laten zien, onder het mom van
dit zou ik graag nog eens willen doen.
Gepost 31 January 2012 - 13:56
Als je eerst wilt trouwen, dan moet je hem dat wel laten weten. Hij kan dat ook niet zomaar ruiken.
Misschien ga ik wel kort door de bocht hoor, maar het lijkt me eigenlijk niet zo moeilijk.
Gepost 31 January 2012 - 14:00
Kortom: maak het bespreekbaar.
Gepost 31 January 2012 - 14:09
ano, op 31 January 2012 - 13:51, zei:
graag eerst willen trouwen.
Wil je eerst trouwen voordat je een baan vind? Of voordat je een huis koopt? TZT moet je het toch hebben over een samenlevingscontract en/of trouwen? Ik zou eerst peilen hoe hij daarover denkt, misschien wil hij helemaal niet trouwen, dan kan je heel lang wachten op een aanzoek.
En met een scrapbook het duidelijk maken, tja, als dat jullie manier van communiceren is dan zeg ik: Vooral doen!
Gepost 31 January 2012 - 14:21
Maar misschien dat jouw vriend de hint wel snapt als jij tegen hem zegt dat je er klaar voor bent. Ik zou denk ik niet voor een scrapbook gaan, tenminste mijn man had me heel schaapachtig aangekeken ben ik bang. Maar ja ik ken jouw vriend natuurlijk niet.
Gepost 31 January 2012 - 14:29