Binnenkort ga ik met de andere CM en het bruidspaar naar de locatie waar receptie, diner plaatsvinden. Ik heb al een aantal vragen opgeschreven, maar misschien heeft iemand nog aanvullingen?
- hoe laat worden de gerechten uigeserveerd?
- waar kan de band staan?
- waar is de rookruimte?
Alvast bedankt :)
Pagina 1 van 1
Wat Vragen Aan Locatie Als Wij (Cm'S) Gaan Kijken?
Gepost 01 February 2012 - 20:46
Voor de muziek wilden ze bij ons ook weten hoe hoog de zaal was, welke stroon ze konden gebruiken, de ruimte, en hoeveel dec er max mocht zijn.
Als je zelf wilt gaan versieren, zou ik vragen welke versieringen er zijn toegestaan. Waar je een gastenboek tafeltje kwijt kunt.
Hoe laat de grechten worden geserveerd mag het bruidspaar zelf bepalen neem ik aan... of de cm's natuurlijk :)
Als je zelf wilt gaan versieren, zou ik vragen welke versieringen er zijn toegestaan. Waar je een gastenboek tafeltje kwijt kunt.
Hoe laat de grechten worden geserveerd mag het bruidspaar zelf bepalen neem ik aan... of de cm's natuurlijk :)
Gepost 01 February 2012 - 21:51
Hebben wij ook zelf gedaan, onze cm´s gaan een paar weken van te voren wel even mee om alles te bekijken, kennis te maken met de mensen van het restaurant aangezien alle vragen via de CM´s worden gespeeld op de trouwdag zelf etc. Maar verder hebben wij ze niet nodig..
Gepost 03 February 2012 - 13:37
ik had ook idd een lijstje gemaakt toen wij gingen en daar stond ook al het bovenstaande op
maar wij hadden ook nog een vraag over het
annuleren.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat snap ik wel maar als er toch wat gebeurt . . .
(waar je niet van uit gaat) weet je wel waar je aan toe bent
en ook nog of je een aanbetaling moet doen (maar ik ga ervan uit dat ze dat zelf zullen vragen toch???)
Oh ja en of er ook nog gasten zijn die vegetarisch zijn dat ze daar rekening mee kunnen houden evt.
Succes
maar wij hadden ook nog een vraag over het
annuleren.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat snap ik wel maar als er toch wat gebeurt . . .
(waar je niet van uit gaat) weet je wel waar je aan toe bent
en ook nog of je een aanbetaling moet doen (maar ik ga ervan uit dat ze dat zelf zullen vragen toch???)
Oh ja en of er ook nog gasten zijn die vegetarisch zijn dat ze daar rekening mee kunnen houden evt.
Succes
Gepost 03 February 2012 - 16:39
Ik zou aan het bruidspaar zeker vragen of er vegetarische gasten zijn en die vooraf doorgeven.
Niet elke locatie gaat daar even soepel mee om.
En een vegetarische gast waardeert het enorm om iets meer te krijgen dan stokbrood en sla.
Ik had er niet aan gedacht om het hierboven te vermelden, omdat wij alles vegetarisch hadden, maar zeker belangrijk!
Denk ook aan mensen met een allergie of dieet.
Wij hebben het ook gehad over een ruimte / kluis om de enveloppen en cadeaus te mogen bewaren tijdens het feest.
Niet elke locatie gaat daar even soepel mee om.
En een vegetarische gast waardeert het enorm om iets meer te krijgen dan stokbrood en sla.
Ik had er niet aan gedacht om het hierboven te vermelden, omdat wij alles vegetarisch hadden, maar zeker belangrijk!
Denk ook aan mensen met een allergie of dieet.
Wij hebben het ook gehad over een ruimte / kluis om de enveloppen en cadeaus te mogen bewaren tijdens het feest.
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote