hoi
zo moeilijk ik een spijkerbroek kan vinden zo makkelijk was het om een trouwjurk te kopen.
heb er 8 aangehad maar de jurk van Rembo styling (Delphine)was echt super.
Ik ging voor een jurk met halter dacht ik maar kom toch met strapless thuis.
http://www.rembo-styling.com/collection/delphine.htm#"]Mijn link [/url]
Wat vinden jullier ervan?
Pagina 1 van 1
Jurk Gevonden
Gepost 05 February 2012 - 17:07
JM2012, op 05 February 2012 - 16:57, zei:
Hele mooie jurk! Maar kan er pas echt iets over zeggen als we een foto zien met jou erin ;). De bruid maakt de jurk!
hahahaha ja dat is zo. maar dan moet je nog echt wachten tot september, heb ook maar maatje 38 dus met de slankheid zit het wel goed, dacht ga vast ff kijken in de winkel en was meteen geslaagd. In mei weer terug komen.
De bloem die op de jurk zit wil ik er af hebben en die komt dan in mijn haar. Wil me haar ook gewoon nonchalant net als op de foto maar dan naar een kant. kan de bloem er mooi in.
zou alleen niet weten wat voor bruidsboeket er bij past. iemand een idee?
Gepost 05 February 2012 - 17:10
Haha dan moeten we nog even wachten ;) En die slankheid zegt niet altijd iets hoor! Mijn jurk staat mij met mijn maatje 42 toch degelijk mooier dan het model met maatje 34 die hem aanheeft op de promotiefoto's. Maar ik straal dan ook als een idioot! ;)
Ik zou zeggen iets van een mooi boeketje met zacht roze rozen? aangezien dat ook in de jurk zelf zit?
Ik zou zeggen iets van een mooi boeketje met zacht roze rozen? aangezien dat ook in de jurk zelf zit?
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote