Orginiele Ideetjes Ipv In De Rij Staan Op Het Feest, Om Handjes Te Schudden Wie Weet Iets?
Gepost 25 February 2012 - 13:21
Mijn verloofde stelde voor om een uitroepteken-bordje of een pijltje (dat naar de gast wijst) te maken of een tekstballon zodat de gast er iets op schrijft en zo vasthoudt tot wij naar hun lopen. Misschien niet superhandig maar ja je moet ook anders een ballon vasthouden denk ik dan. Ik wil toch nog even verder kijken. Heeft iemand anders het anders aangepakt?laat me inspireren!:)
Groetjesss
Gepost 25 February 2012 - 15:25
sophos, op 25 February 2012 - 13:39, zei:
Helemaal mee eens! We willen ook echt wel iedereen begroeten en een praatje maken, we nodigen de mensen niet voor niets uit. Maar we willen ook graag zelf een feestje bouwen en dansen. Ik was laatst op een bruiloft en daar was het bruidspaar pas om 23 uur voor het eerst op de dansvloer. We hebben onze CM's gevraagd om hier ook over na te denken.
Gepost 26 February 2012 - 11:17
Gepost 09 April 2012 - 20:26
Het idee is dat iedereen bij binnenkomst een nummer krijgt, ons bruidsmeisje (onder begeleiding van onze CM) de nummertjes kiest en de gasten zo naar ons toe komen.
Was superblij met zijn suggestie! :)
Gepost 09 April 2012 - 22:35
Gepost 12 April 2012 - 17:05
Britttt, op 09 April 2012 - 20:26, zei:
Het idee is dat iedereen bij binnenkomst een nummer krijgt, ons bruidsmeisje (onder begeleiding van onze CM) de nummertjes kiest en de gasten zo naar ons toe komen.
Hmm, ik zou hier niet zo blij mee zijn. Hiermee 'verplicht' je je gasten om de hele tijd op te letten totdat hun nummertje aan de beurt is. Als ze even niet opletten wordt het nummertje nog een keer omgeroepen? Het lijkt mij meer ontspannen als je de gasten zelf kan benaderen.
Gepost 12 April 2012 - 17:19
Britttt, op 09 April 2012 - 21:26, zei:
Mij lijkt het ook niet echt iets. Als of je met je nummertje in de hand bij de slager staat... Die ideeen met balonnen en bloemen zijn wat charmanter, hoewel in principe ongeveer hetzelfde...
Gepost 15 April 2012 - 09:28
Gepost 15 April 2012 - 10:02
Ik vond het niet heel erg om in de rij te staan, mijn man iets meer.
Maar het was wel heel fijn om iedereen even te spreken en te zien.
Daarna ga je toch iedereen nog wel een keer langs.
Ook vind ik het voor de gasten fijn dat ze hun cadeau persoonlijk kunnen overhandigen en ons even te spreken.
Anders moeten ze de halve avond wachten en hun cadeau de halve avond bewaren of mogen ze het op een tafel zetten en dat vind ik zelf niet zo netjes.
Gepost 15 April 2012 - 11:22
Gepost 16 April 2012 - 12:17
Ik zal het niet zo strak regisseren het loopt vanzelf wel los en een bruiloft met een rij tot 11 uur? Dat heb ik eigenlijk nog nooit gehoord of gezien!
Gepost 17 May 2012 - 18:58
Hangt heel erg af van de mensen die uitnodigt, hoe zij zich ook gedragen. Veel mensen verwachten in een rij te staan, dus doen ze dat ook. Soms kun je dat maar beter doen, omdat je er daarna ook weer gewoon vanaf bent.

Log in
Registreer
Help 
Multi quote