Muziek voor bij het binnenlopen trouwlokatie iemand originele ideeen?
Gepost 09 December 2011 - 10:34
It's a beautiful night
We're looking for something dumb to do
Who cares if we’re trashed
Got a pocket full of cash we can blow
If we wake up and you want to break up
That’s cool (cool)
No I won’t blame you (you)
It was fun girl
Gepost 09 December 2011 - 15:49
@ Deniesje: Ik vind dat nummer van train weer absoluut niets.. We willen niet zoiets rustigs (in mijn ogen zoetzappig). Vinden we vreselijk en past echt niet bij ons.. Alles met shania Twain valt ook af..
We willen graag een vrolijk liedje, maar dat is zó moeilijk te vinden! De enige die we echt heel erg leuk vinden is van Will I Am voor Sesame Street (haha! :P) . Maar ja, ook niet echt toepasselijk..
Gepost 09 December 2011 - 18:22
Taart aansnijden was Proosten van Guus Meeuwis en openingsdans was When you say nothing at all van Ronan Keating.
Ik ben nog steeds erg blij met onze keuzes!
Ondanks dat Marry you van Bruno Mars niet bij trouwens hoort, staat hij wel in ons trouwmapje. Die plaat werd nl heel erg veel gedraaid op de radio op Curacao, toen we op honeymoon waren. Daarom 'hoort' het liedje een beetje bij onze bruiloft, ondanks de tekst! :D
Gepost 09 December 2011 - 21:49
We hebben toch zoveel muziek geluisterd om de sfeer te vinden waarbij de muziek en de tekst allemaal goed past. Na heel veel plaatjes te zoeken en radeloos te zijn, hebben we uiteindelijk alle nummers uit onze eigen cd-collectie gehaald.
Bij binnenkomst: "Near you always" van Jewel
bij het tekenen: "These words" van Norah Jones (tekst heel toepasselijk)
Openingsdans: "Ik ook van jou" - Guus Meeuwis (chachacha)
We wilden een liedje dat bij ons paste.... we vonden het wel leuk dat we eerst rustig konden schuifelen voor 1 minuutje en daarna spetterend geopend met een chachacha en een heerlijk feesttempo.
2e dans: "We are family" - Pointer Sisters (quickstep/foxtrot)
"sneeuwballendans"/wisseldans met familie
Start is bruidegom met moeder, bruid met vader, wisselt naar schoonouders en iedereen die al op de vloer is, vraagt een ander erbij... etc.
Maar ik kan me voorstellen dat dit niet de meest logische keuzes zijn voor anderen, het paste des te meer bij ons :D We vonden het heel fijn om onze vertrouwde muziek op deze dag te horen... het is nu des te specialer als we ze gewoon op zondagmiddag op hebben staan :)
Gepost 18 December 2011 - 18:54
bij tekenen: zo puur kan liefde zijn,Paul de Leeuw en Adele (versie uit de tv uitzending)/
Bij weggaan: everything van michael bublé.
Hebben tot 2 dagen voor de bruiloft nog getwijfeld
Gepost 22 January 2012 - 18:16
En bij het uitlopen wil ik graag wil je met me trouwen van K3. Als het goed is zijn, we dan al getrouwd ;) , maar vind het gewoon een erg vrolijk liedje.
Gepost 26 January 2012 - 15:51
The Dixie Cups - Chapel of love
Marc Anthony - Spend my lifetime loving you
Bob Marley - Three little birds
3 totaal verschillende nummers, twijfel dan ook voornamelijk over welke sfeer we willen creëeren en
dat hangt denk ik ook af van de locatie die we uiteindelijk gaan kiezen
Bij het tekenen draaien we:
Ub40 & Chrissie Hynde - I got you babe (Ik weet dat dit niet het origineel is, maar hou van UB40)
Jason Mraz - I'm yours (ukulele versie)
Gepost 26 January 2012 - 16:52
Na afloop als we de zaal uitlopen zal het waarschijnlijk Bruno Mars met "Just the way you are" worden.
Ik moet zeggen dat ik aardig wat bruiloften heb meegemaakt maar nog nooit heb meegemaakt dat er op het 'tekenmoment' nog weer muziek werd opgezet. Ik lees het hierboven wel veel...Denk niet dat wij dat gaan doen omdat het dan zo middenin de ceremonie opeens weer een liedje is. En daarnaast vinden we het al moeilijk genoeg om liedjes uit te zoeken! ;)
Gepost 04 February 2012 - 01:05
Binnenlopen zonder muziek :) ( en de trouwambtenaar vragen of hij wil verzoeken dat iedereen applaus geeft als het bruidspaar binnenloopt ofzp :P ).
Tijdens het tekenen ook niets, vinden we toch een beetje apart dat middenin de ceremonie opeens muziek zit..
En we lopen weg op: Best friend van Queen :). Enige nummer dat ons beide aanspreekt!
Gepost 20 February 2012 - 15:31
Muisje, op 20 February 2012 - 12:49, zei:
Wij hadden het tijdens het tekenen.
Bij het binnenlopen was het me niet gelukt om mijn tranen binnen te houden denk ik.
Vond het veel te spannend.
Tijdens het tekenen ging het goed.
Vooraf thuis bij het bepalen van de liedjes had ik het het wel moeilijk.
Gasten vonden het ook erg mooi.

Log in
Registreer
Help 
Multi quote