Interessante links...
Gepost 30 July 2007 - 10:20
Ik meen me te herinneren dat het tussen de 6-8 euro p.p. was.
Maar pin me er niet op vast hoor!!!
Hier nog iets wat er op lijkt:
http://www.cakeaffair.nl
Gepost 06 August 2007 - 10:03
Deze ballonnen kun je met een stift voorzien van wensen en/of gelukwensen van of aan het adres van het bruidspaar. Op onze bruiloft hebben we om 00.00 uur 8 ballonnen de lucht in gelaten, één voor ieder jaar dat we bij elkaar waren die dag! Het was ene prachtig gezicht. Een voorbeeld hiervan kun je zien op youtube: http://www.youtube.c...h?v=_tNHscNxn_U
Http://www.chateaudefretoy.com
Dit was onze trouwlocatie in nederland. Het kasteel is eigendom van een nederlands echtpaar die klaar staan voor de gasten. Dus geen sprake van taalbarriere. Zij kunnen je ook helpen aan een cateraar, een fotograaf etc
Gepost 06 August 2007 - 11:08
Ga nog es kijken.
Idd, waarom wordt het dan verkocht.
Ja gezien!!
Ik had het wel aangeklikt, maar hij deed het in eerste instantie niet.
Maar goed, waarschijnlijk is het alleen in Nederland verboden en hebben Eric en Daniella het daarom in Frankrijk gedaan (verbeter me even als het niet zo is).
Gepost 06 August 2007 - 12:10
Ze hebben nogal verknipte regelgeving hier in nl net als met de coffeeshop die mag wiet verkopen maar hij mag ze niet kopen! hoe doe je dat dan? :blink:
Gepost 08 August 2007 - 13:45
nisanlin, op 06 August 2007, 15:07, zei:
maar goed, ik neem het risico maar niet, heb niet zo'n zin in politie op ons feestje, of een bekeuring, zou een beetje zonde zijn om ons geld daaraan te besteden ;)
In nederland is het eigenlijk een schemergebied. De plaatstelijk politie weet hier niks van en laat het ongemoeid. Mocht er toevallig luchtvaard politie ind e buurt zijn (hoe groot is die kans als je niet langs de noord/zuidbaan woont bij schiphol)
In de koffer word denk ik moeilijk. Hebben een doorsnee van 80 cm. Maar welllicht kun je ze in maleisie ook kopen.
#265 Guest_Alexia_*
Gepost 08 August 2007 - 14:23
eric en daniella, op 08 August 2007, 14:45, zei:
nisanlin, op 06 August 2007, 15:07, zei:
maar goed, ik neem het risico maar niet, heb niet zo'n zin in politie op ons feestje, of een bekeuring, zou een beetje zonde zijn om ons geld daaraan te besteden ;)
In nederland is het eigenlijk een schemergebied. De plaatstelijk politie weet hier niks van en laat het ongemoeid. Mocht er toevallig luchtvaard politie ind e buurt zijn (hoe groot is die kans als je niet langs de noord/zuidbaan woont bij schiphol)
In de koffer word denk ik moeilijk. Hebben een doorsnee van 80 cm. Maar welllicht kun je ze in maleisie ook kopen.
nou, aangezien wij recht onder allerlei landingsbanen van schiphol wonen en hier ook ons huwelijk gewoon vieren :D is het voor ons dus niet geschikt ;) ...
maar het is wel een erg leuk idee!
Gepost 09 August 2007 - 01:42
eric en daniella, op 08 August 2007, 14:45, zei:
Hmmmm, dat wordt interessanter.
We hebben al besloten om het niet mee te nemen op vakantie... al zou het in de koffer passen dan nog gaan er alarmbellen rinkelen door het woord "brandbare vloeistof"
Ik weet het niet, zou ik de gok kunnen wagen??
Ver weg van alle vliegtuigen e.d.
Feestlocatie ligt gewoon aan een openbare weg.
Ik had namelijk het mooie idee om er 4 op te laten.
Er zijn namelijk 4 personen niet meer aanwezig die we er ontzettend graag bij hadden willen hebben.
Mijn oma en een oudtante en Ruben z'n opa en oma.
Dat ter nagedachtenis, leek me erg mooi.
Wat denken jullie?
Gepost 09 August 2007 - 20:23
Maar ik zou het ook lastig vinden als het vlakbij een vliegveld is.
Als je het écht beide dolgraag wilt... dan zou ik denken... waarom niet...
Gepost 15 August 2007 - 14:02
Er zijn in nederland geen gevallen bekend dat er iemand voor beboet is of wat dan ook. We hebben er dit weekend 12 opgelaten: 2 bij de tennisclub waar een feest was, 5 bij een buurt bbq en 5 bij een 25-jarige bruiloft (dat wij dat ook maar minimaal mogen halen ;-) ) Heeft geen porblemen opgeleverd en enkel een mooi gezicht. Als je er rekening houd dat je het laat doet en niet doet als er wind is kan er niet veel mis gaan.
Maar die keuze moet iedereen voor zichzelf maken. Dus als Ruben dat niet wil valt er weinig aan te doen.
Gepost 16 August 2007 - 15:13
je vind daar echt zoveel artikelen dat je geen tijschrift meer hoef te kopen ook veel bruidjurken kun je bekijken en leuke videos!
Groetjes! :D
Gepost 23 October 2007 - 07:29
Ik zag vanochtend een artikel in het AD en vroeg me af of ze er nou echt zo moeilijk over doen (de politie), als ze zelfs in het AD reclame ervoor maken (achter naast de 2 minuten).
In ieder geval is er een homepagina die de ballonnen verkoopt voor 16 Euro volgens mij: http://www.troostges....nl/index1.html
Er staat niets bij vanwegen verboden in Nederland of zo...

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote