Weer Eens Een Berichtje Van Mij. Update over mijn vader
Gepost 09 September 2005 - 23:59
Hier weer ens een berichtje van mij.Ik ben een lange tijd niet geweest i.v.m dat ik eindelijk weer werk heb en een behoorlijke drukke periode heb gehad met verjaardagen en uitjes en niet te vergeten dingen regelen voor de bruiloft.Woensdag heb ik van mijn ouders te horen gekregen dat mijn vader 20 september wordt geopereerd een dotteroperatie.Hij moet minimaal 1 nachtje blijven en de dag erna hopelijk weer naar huis.Ik heb op mijn werk kunnen regelen dat ik die dag om half 3 naar huis mag omdat ik deze week 6 dagen mag werken.Ik heb dit gedaan om mijn moeder te kunnen bijstaan omdat ze op is van de zenuwen.
Groetjes,
Brenda(dolphin31)
Gepost 10 September 2005 - 18:33
Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ben ook erg blij met mijn werk dat ze er niet moeilijk over doen. Met de voorbereidingen gaat het goed.We hebben afgelopen dinsdag een gesprek gehad met de ceremoniemeesters over het feest en wat er wel en niet mag.We hebben een lokatie gevonden om de foto's te maken. Ben druk bezig om knutselspulletjes te verzamelen voor de uitnodigingen. D e fotograaf geregeld. Mijn ouders regelen de muziek als kado voor ons huwelijk. D e bruidskinderen zijn officieel gevraagd.We hebben een berekening gemaakt van de kosten en een feestlokstie gevonden.Ondanks alles geniet ik met volle teugen aan de voorbereidingen.
Groetjes,
Brenda(dolphin31)
Gepost 20 September 2005 - 22:34
Nou mijn vader is geopereerd en alles is goed gegaan.Toen ik op visite kwam vertelde hij mij dat ze allebei de liesstreken hebben gedaan in plaats van een liesstreek.Dat was wel even slikken.De Dokter zei ook dat hij dit echt niet gezien had maar ik ben wel blij dat hij het meteen gedaan heeft.Morgen mag hij als alles goed gaat weer naar huis.
Groetjes,
Brenda(dolphin31)
Gepost 21 September 2005 - 13:41
Goed van jou dat je nog zo kunt genieten van alle voorbereidingen! Lekker blijven doen.
Gepost 21 September 2005 - 22:00
Thora&Neanie, op 21 September 2005, 13:44, zei:
nu hopen dat hij snel opknapt! veel beterschap voor hem!
Hoe reageerden de bruidskinderen toen jullie ze officieel vroegen?
De bruidskinderen zijn nog wat te klein om het te snappen het bruidsjonkertje wordt 23 oktober 2 jaar. En het bruidsmeisje is 3 september jl. 1 jaar geworden.Maar hun ouders vonden het super leuk.
Groetjes,
Brenda
Gepost 21 September 2005 - 22:02
monky, op 21 September 2005, 14:41, zei:
Goed van jou dat je nog zo kunt genieten van alle voorbereidingen! Lekker blijven doen.
Wij zijn daar ook blij om dat het maar meteen gedaan is want het is een behoorlijke stress periode geweest.Ik geniet van de voorbereidingen omdat ik weet dat mijn vader dit ook wil vandaar.
Groetjes,
Brenda
Gepost 30 September 2005 - 22:57
Belinda, op 30 September 2005, 23:26, zei:
Met mijn vader gaat alles goed.Hij heeft van het weekend zelfs gefietst,hij voelt zich een stuk beter als voor de operatie.Nu nog de moed te stoppen met roken dan zijn wij dik tevreden.
Groetjes,
Brenda
Gepost 30 September 2005 - 23:02
dolphin31, op 30 September 2005, 22:57, zei:
Belinda, op 30 September 2005, 23:26, zei:
Met mijn vader gaat alles goed.Hij heeft van het weekend zelfs gefietst,hij voelt zich een stuk beter als voor de operatie.Nu nog de moed te stoppen met roken dan zijn wij dik tevreden.
Groetjes,
Brenda
Fijn om te lezen :)
Nu idd nog de moed vinden om te stoppen met roken
Gepost 30 September 2005 - 23:55
dolphin31, op 21 September 2005, 23:00, zei:
Thora&Neanie, op 21 September 2005, 13:44, zei:
nu hopen dat hij snel opknapt! veel beterschap voor hem!
Hoe reageerden de bruidskinderen toen jullie ze officieel vroegen?
De bruidskinderen zijn nog wat te klein om het te snappen het bruidsjonkertje wordt 23 oktober 2 jaar. En het bruidsmeisje is 3 september jl. 1 jaar geworden.Maar hun ouders vonden het super leuk.
Groetjes,
Brenda
:D Dat is ook wel schattig :D
Wat fijn dat het nu zo goed gaat met je vader :D

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote