Wat Voor Werk Doe Jij? gewoon benieuwd...
Gepost 02 January 2005 - 23:43
Ik zal beginnen..
Ik ben Martine (22) en ik werk full-time op een gerechtsdeurwaarderskantoor. Klinkt funky, maar het is gewoon een kantoorbaan hoor! :D Maar wel errug leuk!
Daarnaast actief in de kerk (ben Christelijk).
Ik woon nu nog samen met een vriendin in een anti-kraak pand (5-kamer appartement) in Den Haag. Lekker goedkoop (nog geen 100 euro!!!!) maar wel spannend (ze kunnen je binnen een paar weken op straat zetten). Ik woon er nu al zo'n 3 jaar, dus het valt best mee.
Nu jullie.... :P
Gepost 03 January 2005 - 08:40
Ik ben Marieke, bijna (8 februari) 26 jaar. Ik heb 2 kinderen. Een prachtige dochter van (23 januari) 3 en een prachtige zoon van 1 1/2 .
Ik werk 2 dagen op de 1e montessorischool in Alkmaar, 1 dag in de bovenbouw (gr. 6,7,8) en 1 dag in de middenbouw (gr. 3,4,5) daarnaast ben gemeenteraadslid in Heerhugowaard voor GroenLinks.
Mijn vriend en ik zijn in April 6 jaar samen, maar kennen elkaar al meer dan 7 jaar. We hebben 2 jaar geleden een mooi huis gekocht met een grote tuin voor de kindjes, maar we moeten er nog wel veel aan doen! Vóór mei moet de tuin in ieder geval klaar, want op 25-05-'05 trouwen wij!!!
Groetjes, Marieke
Gepost 03 January 2005 - 10:38
Ik ben Leontine, bijna 30 jaar, en woon sinds augustus in Enschede.
Ik ben op dit moment nog werkeloos. Ik heb mijn baan bij een uitgeverij in hoofddorp opgezegd ivm de reistijden. Voorheen woonde ik in Haarlem en dat was goed te doen, naar hoofddorp, maar vanuit Enschede..................... ruim 3 uur heen en 3 uur terug...................nope is niet te doen................
Ben dus weer opzoek naar een andere baan, maar dat is lastig............
Groetjes Trolly
Gepost 03 January 2005 - 11:12
Ik werk bij een hypotheekadviseur als comm. assistent.
Ook wij moeten onze voortuin nog drastisch onder handen nemen, omdat het nu een baggerbak is , en de fotograaf komt hem ophalen.......
Ben met mijn friese paard een fanatieke dressuuramazone.(Nog geen Anky hoor!!!)
Gepost 03 January 2005 - 12:31
Woon in Valkenburg met mijn aanstaande Jeanot in een triosionette woning.
(dit is een huis op de 1e verdieping en eigenlijk noemen ze het een maisionette maar omdat wij ook nog een zolder hebben met 2 kamers is het een trio)
We hebben 2 poezen Elmo en Gizmo.
Ik werk 4 dagen op een kinderdagverblijf in Leiden op de babygroep.
Verder zit ik op gitaarles en doe op zaterdag scouting, jongetjes van 7 tot 11 jaar.
EN mijn grootste hobby is paardrijden ik rijd caroussel op vrijdagavond en op zaterdagochtend rijd ik gewoon in de les.
We doen dit jaar weer mee aan de Nederlands kampioenschappencarrouse en zijn kampioen 12 tal in de d pool, en dat vind ik super gaaf.
Verder heb ik nog als hobby scrapbooken en ik ga dan ook mijn eigen trouwalbum maken.
Gepost 03 January 2005 - 20:15
Ik ben pauline (25 jaar ) en woon sinds een jaar samen met leo in een koopwoning in Rijnsburg.
Wij zijn nu bijna 6 jaar samen maar kennen elkaar al bijna 7 jaar
Verder werk ik ook op een kinderdagverbijf, in Voorschoten. Ikdoe dit 4 dagen in de week
Wij hebben 2 katten, puck en mickey en op 29-07 gaan wij dan eindelijk TROUWEN!!! :D
Gr pauline
Gepost 03 January 2005 - 22:10
Mike (30 jaar) is autotechnicus bij de bmw, waar hij het erg naar zijn zin heeft.
Verder is onze grote hobby, onze eigen ''opel manta'' uit 1983, ( word ook onze trouwauto)
Gepost 03 January 2005 - 22:17
Ik ben Bianca 26 jaar en werk net als prinsesje ook op een Gerechtsdeurwaarderkantoor maar dan in amsterdam.
Ik heb al bijna een 10 jaar een relatie met mijn aanstaande en hebben een zoontje van 3 1/2 jaar.
En we gaan op 15 April 2005 trouwen, gaat lekker opschieten, mag 1weer me jurk passen!!!!
groetjes
Gepost 03 January 2005 - 22:33
Leuk idee om dit topic te openen. Ik ben Adrianne, 25 jaar. Ik woon sinds een jaar of 5 samen met Rogier in Arnhem. We woonden eerst in het centrum maar 0p een gegeven moment waren we ons 1-kamerappartement met gedeelde schimmeldouche en wc zat. Zodoende wonen we nu al weer 3 jaar lekker burgerlijk in een rijtjeswoning in Zuid. Ik werk in Wageningen als onderzoeksverpleegkundige. Ik werk hier nog niet zo lang, sinds medio maart en ik vind het hartstikke leuk. Rogier en ik zijn (oh, morgen realiseer ik me nu!) 8 jaar bij elkaar. We kennen elkaar van de middelbare school, maar het was pas later toen we elkaar beter leerden kennen en we wat kregen. Verder voetbal ik en ik hou van reizen en andere culturen. Wij hebben 2 katten, ofwel onze dames Kyra en Tara. We wilden altijd wel trouwen maar het was altijd iets voor de toekomst omdat we nooit de behoefte hadden de plannen daadwerkelijk uit te voeren. Tot ik merkte toch wel heel graag nu te willen trouwen, en daarom heb ik hem gevraagd.
Gepost 04 January 2005 - 08:19
Mijn werk neemt veel tijd in beslag, maar ik breng daarnaast ook graag wat tijd door bij mijn nichtjes.
15 april gaan we trouwen, komt nu alweer erg dichtbij.
Mijn vriend is Katholiek en er wordt door ons dus in de kerk getrouwd.
ik ben helemaal fan van Kolonisten van Catan en Carcasonne.
lees graag een thriller, en ben verslaafd aan TV (vooral GTST)
Mijn vriend is de komende 4 jaar nog aan het studeren.
Groetjes Fie
Gepost 04 January 2005 - 12:07
Ik ben verder een enorme interieur freak, en ik mag graag internetten.... (zoeken naar alles wat met trouwen te maken heeft). Verder ben ik de laatste tijd veel aan het gamen online....
Gepost 04 January 2005 - 12:57
Gepost 04 January 2005 - 19:40
Ik ben dus Jorieke. Ik ben 23 jaar en ben ook verpleegkundige. Ik heb mijn opleiding in het ziekenhuis gedaan waar ik sinds vorig jaar als gediplomeerde verpleegkundige werk op een erg leuke maar zware afdeling! Sinds mei 2000 ben ik samen met mijn vriend Paul. Ik kende hem al een aantal jaren langer maar toen zagen we elkaar pas staan :) Sinds september 2003 wonen we samen en dat bevalt super. Vandaar ook dat we willen trouwen!
Verder lees ik graag maar dat komt er de laatste tijd maar niet van. Internet is wel erg verleidelijk en ik speel ook graag The Sims 2 voor wie het kent! Verder doe ik elke week aan Body Combat. Is erg goed voor je conditie en de lijn maar vooral ook heerlijk om je agressie in te stoppen! Ook hebben mijn beste vriendin en ik elke week ons vaste avondje samen waarin we echte vrouwenfilms kijken en praten over onze toekomstige bruiloften, want ook zij gaat trouwen, maar dan dit jaar al.
Gepost 05 January 2005 - 00:06
Ik heb met jullie allemaal wel wat gemeen meiden, ik heb bijv. jaren lang eigen paardjes (pony's eigenlijk ;) ) gehad, heb er 2 gehad en heb ze allebei moeten laten inslapen :( Ben toen zo verdrietig geweest dat ik daarna nooit meer paard heb gereden....
Ik ben momenteel juf, maar zou liever voor verloskundige gaan studeren. Zodra mijnkindjes, Terra en Ravi, groter zijn en ik financieëel de ruimte heb ga ik daar waarschijnlijk ook voor studeren. Ook heb ik twee katten, Loes en Lotje.
Grappig hè allemaal, ik vind dit forum dan ook in vele opzichten herkenbaar en het voelt dan ook heel vertrouwd! Jullie zijn allemaal vriendinnetjes van me aan het worden!
Liefs, Marieke
Gepost 05 January 2005 - 09:44
Heb jij nog iets met paardjes met je trouwen.
Die van mij staat als 1 van de 4 voor de koets. Wil ook foto's laten maken van ons bij en op m'n paardje......
Gepost 05 January 2005 - 13:51
Ik heb misschien nog wel een leuke tip voor je als je het zelf al niet hebt uitgevonden. Ik woon zelf met mn Sims in Droomvoort (heet t zo?). Je kunt vrienden maken met andere Sims maar dat weet je wel. En je kunt ze ook vragen bij je in te trekken als jullie band goed genoeg is. Diegene neemt dan zn centen mee. Nu heb ik dus ontdekt dat als je die mensen bij je laat komen wonen en ze daarna weer uit huis stuurt door ze een eigen huis te laten zoeken ze weg gaan zonder hun centen weer mee te nemen. Ben je dus mooi een stuk rijker! Misschien wist je t al maar misschien ook niet! En wil je echt asociaal rijk worden, dan moet je vrienden worden met die Meneer van de Kerkhof heet ie geloof ik. Die heeft echt zoveel centen dat je een supermooi huis kunt bouwen en nooit meer hoeft te werken als je dat zou willen!
Gepost 06 January 2005 - 22:23
Gepost 07 January 2005 - 17:35
En bordspellen als Kolonisten vind ik ook leuk, maar dat doen we eigenlijk maar heel weinig. En ook lezen doe ik graag, maar dat komt er ook al zo weinig van :(
Gepost 07 January 2005 - 19:05

Log in
Registreer
Help 
Multi quote