Pagina 1 van 1
Sorry Sorry ben zo druk!
Gepost 28 September 2005 - 21:57
Sorry meiden! Ik heb de laatste tijd gewoon geen tijd om veel te forummen! Ik loop zo ver achter met bijlezen; dat haal ik niet snel meer in. Maar goed, sorry dus als ik niet reageer op jullie topics. Ik lees wel veel maar heb nog lang niet alles gehad.
Zojuist hadden we een meeting met de cm's. Alles gaat goed. Maandag hebben we een gesprek met de ambtenaar. Op dit moment zijn we bezig met de liturgie en alle puntjes op de i aan het zetten.
Verder ook druk op het werk en veel interne veranderingen... Dat heeft wel indruk op me gemaakt en heb wel even weer een klap gehad. Ik zit er steeds meer aan te denken om na het trouwen misschien een andere baan te zoeken. Ben het gewoon zat daar.
Al met al gewoon weinig bij Arjan (en dus internet ;) ). Heb mezelf ook belooft niet meer op kantoor het forum open te zetten, ik kan me toch vaak niet inhouden om éven wat te lezen en te typen! Niet echt bevorderlijk voor m'n werk moet ik zeggen... :ph34r:
Nou, dat wou ik even aan jullie kwijt.
Zojuist hadden we een meeting met de cm's. Alles gaat goed. Maandag hebben we een gesprek met de ambtenaar. Op dit moment zijn we bezig met de liturgie en alle puntjes op de i aan het zetten.
Verder ook druk op het werk en veel interne veranderingen... Dat heeft wel indruk op me gemaakt en heb wel even weer een klap gehad. Ik zit er steeds meer aan te denken om na het trouwen misschien een andere baan te zoeken. Ben het gewoon zat daar.
Al met al gewoon weinig bij Arjan (en dus internet ;) ). Heb mezelf ook belooft niet meer op kantoor het forum open te zetten, ik kan me toch vaak niet inhouden om éven wat te lezen en te typen! Niet echt bevorderlijk voor m'n werk moet ik zeggen... :ph34r:
Nou, dat wou ik even aan jullie kwijt.
Gepost 28 September 2005 - 22:01
Meid, tuurlijk snappen we dat! Kan wel eens gebeuren, dat je het een tijdje heel druk hebt! Balen trouwens dat het op je werk nog steeds niet lekker loopt... Ben je inmiddels wel van afdeling veranderd of niet?
Gelukkig loopt alles wat betreft de bruiloft wel op rolletjes, dan hoef je je daar tenminste niet druk om te maken! En nu maar even wachten met zenuwachtig worden, want daar heb je nu geen tijd voor.
Neem lekker wat tijd voor jezelf en kom nog even tot rust voor jullie grote dag! Enne, van de hele belangrijke dingen houden we je wel op de hoogte, dus je kunt het forum wel even missen hoor!
Gelukkig loopt alles wat betreft de bruiloft wel op rolletjes, dan hoef je je daar tenminste niet druk om te maken! En nu maar even wachten met zenuwachtig worden, want daar heb je nu geen tijd voor.
Neem lekker wat tijd voor jezelf en kom nog even tot rust voor jullie grote dag! Enne, van de hele belangrijke dingen houden we je wel op de hoogte, dus je kunt het forum wel even missen hoor!
Gepost 28 September 2005 - 22:03
Joh...je hoeft je excuus toch niet aan te bieden...iedereen heeft het wel eens te druk...vooral als je bijna gaat trouwen :P
Succes met de laatste voorbereidingen en probeer niet te veel te stressen...Ik weet zeker dat alles goed gaat de 14de!!!
En wat je werk betreft, probeer dat te laten rusten tot na je trouwen...richt je eerst lekker volledig op jullie bruiloft over 2 weken.
Hou je taai en geniet van de laatste voorbereidingen...nog even en het is jullie dag...
http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_3_16.gif
Succes met de laatste voorbereidingen en probeer niet te veel te stressen...Ik weet zeker dat alles goed gaat de 14de!!!
En wat je werk betreft, probeer dat te laten rusten tot na je trouwen...richt je eerst lekker volledig op jullie bruiloft over 2 weken.
Hou je taai en geniet van de laatste voorbereidingen...nog even en het is jullie dag...
http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_3_16.gif
Gepost 28 September 2005 - 22:05
haha! Bedankt hoor!
Ik ben sinds deze week begonnnen met mijn 'eigen' afdeling. Maar omdat ik net weer terug in de running ben is me dat toch wel heel zwaar gevallen. Ben maandag dus weer een beetje ingestort en heb weer een stap terug moeten zetten.
Hoe we nu verder gaan is nog even onduidelijk; ik werk nog anderhalve week en dan ben ik vrij. Na de huwelijksreis kijken we even verder.
Ik ben sinds deze week begonnnen met mijn 'eigen' afdeling. Maar omdat ik net weer terug in de running ben is me dat toch wel heel zwaar gevallen. Ben maandag dus weer een beetje ingestort en heb weer een stap terug moeten zetten.
Hoe we nu verder gaan is nog even onduidelijk; ik werk nog anderhalve week en dan ben ik vrij. Na de huwelijksreis kijken we even verder.
Gepost 29 September 2005 - 05:10
He meid
dat ken ik.
je bent dan met zo veel dingen bezig dat je haast geen tijd meer over houd voor andere dingen zoalshet forum.
ja het huwelijk gaat voor hoor hahahaha.
en je werk.
wat cadanawo ook al zij.
laat het deze weken op je werk nog even rusten.
probeer er niet te veel aan te denken.
na je huwelijk kun je er verder over denken en handelen.
eerst lekker je orienteren waar je himn wel en solisiteren.
neem er ale rust voor.
een hele dikke kussss monique
p.s. geniet van de 2 laatste weken.
dat ken ik.
je bent dan met zo veel dingen bezig dat je haast geen tijd meer over houd voor andere dingen zoalshet forum.
ja het huwelijk gaat voor hoor hahahaha.
en je werk.
wat cadanawo ook al zij.
laat het deze weken op je werk nog even rusten.
probeer er niet te veel aan te denken.
na je huwelijk kun je er verder over denken en handelen.
eerst lekker je orienteren waar je himn wel en solisiteren.
neem er ale rust voor.
een hele dikke kussss monique
p.s. geniet van de 2 laatste weken.
Gepost 29 September 2005 - 07:22
Meid, je hebt een goed excuus hoor, en we weten wel hoe het gaat zo vlak voor je trouwdag.
Jammer dat het op je werk niet verloopt zoals je graag wilt.
Ik hoop dat het niet al te veel stress met zich mee brengt zodat het je trouwdag overschaduwd.
Richt je eerst op de mooiste dag van je leven, en daarna je huwelijksreis.
Misschien komen zij dan weer aan de beurt.
Ga in elk geval alvast een beetje rondkijken naar een andere leuke baan.....
Succes meid !!!!
Jammer dat het op je werk niet verloopt zoals je graag wilt.
Ik hoop dat het niet al te veel stress met zich mee brengt zodat het je trouwdag overschaduwd.
Richt je eerst op de mooiste dag van je leven, en daarna je huwelijksreis.
Misschien komen zij dan weer aan de beurt.
Ga in elk geval alvast een beetje rondkijken naar een andere leuke baan.....
Succes meid !!!!
Gepost 29 September 2005 - 19:33
Ik kan me wel voorstellen dat je je een beetje schuldig voelt, dat heb ik ook regelmatig. Dan heb ik iemand van het forum niet gefeliciteerd. Hahahaha.
Maar je hoeft ook echt niet op alles te reageren hoor.
Je heb nu wel andere zaken aan je hoofd. ;)
Hou je rustig, ga je maar lekker bezig houden met jullie grote dag en daarna kan je je bezig houden met je werk
B)
Maar je hoeft ook echt niet op alles te reageren hoor.
Je heb nu wel andere zaken aan je hoofd. ;)
Hou je rustig, ga je maar lekker bezig houden met jullie grote dag en daarna kan je je bezig houden met je werk
B)
Gepost 01 October 2005 - 20:06
prinsesje, op 01 October 2005, 15:10, zei:
en alle nieuwe meiden welkom heetten.... dat schiet er ook vaak bij in!
Ach Prinsesje, normaal ben je altijd heel erg vlug met reacties geven :) , nu is het toch logisch dat je topics vergeet omdat je het te druk hebt, kan gebeuren hoor....We weten dat je het niet bewust doet
Concentreer jij je maar lekker op jullie aankomende huwelijk ;)
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote