Hoe Oud Ben Je Als Je Gaat Trouwen je leeftijd
Gepost 07 August 2006 - 12:27
Ja, dat krijg ik ook vaak te horen.
Misschien is het huidige beeld, eerst carriere maken en dan als je oud en wijs genoeg bent beginnen aan huisje boompje beestje!
En oudere mensen hebben vaak de mening, als ik toen had geweten wat ik nu wist had ik het allemaal veel anders gedaan.
Eerst nog even lekker genieten van het leven en daarna op wat latere leeftijd huisje boompje beestje.
Ik weet het ook niet.
Wij doen precies zoals wij het willen en dat voelt erg goed.
Misschien is het huidige beeld, eerst carriere maken en dan als je oud en wijs genoeg bent beginnen aan huisje boompje beestje!
En oudere mensen hebben vaak de mening, als ik toen had geweten wat ik nu wist had ik het allemaal veel anders gedaan.
Eerst nog even lekker genieten van het leven en daarna op wat latere leeftijd huisje boompje beestje.
Ik weet het ook niet.
Wij doen precies zoals wij het willen en dat voelt erg goed.
Gepost 07 August 2006 - 15:32
Ik vind het toch wel raar dat mensen vinden dat je jong trouwd als je 24 en 28 bent. Dat is toch niet jong. kijk als ze dat zeggen als je allebij 18 bent vind ik het wat anders.
Maar misschien komt het ook wel omdat de vrouw tegenwoordig langer naar school gaat en het dus lijkt alsof je nog zo jong bent, omdat je net van school af komt ofzo! Weet het niet hoor!
Maar misschien komt het ook wel omdat de vrouw tegenwoordig langer naar school gaat en het dus lijkt alsof je nog zo jong bent, omdat je net van school af komt ofzo! Weet het niet hoor!
Gepost 07 August 2006 - 18:30
Dat hoor je inderdaad vaak Anke..of..weet je wel waar je aan begint..moet je niet eerst genieten?
Net alsof je niet kan genieten als je jong trouwt.. :huh:
Ik ben nu een jaar afgestudeerd en werk nu ook een jaar..denk wel dat het er iets mee te maken heeft..maar goed. Laat ze maar praten..wij doen ook wat wij willen en wat goed voelt! :D
Net alsof je niet kan genieten als je jong trouwt.. :huh:
Ik ben nu een jaar afgestudeerd en werk nu ook een jaar..denk wel dat het er iets mee te maken heeft..maar goed. Laat ze maar praten..wij doen ook wat wij willen en wat goed voelt! :D
Gepost 09 August 2006 - 14:59
Ach ja , sommige mensen denken dat je pas geleefd hebt als flink gefeest hebt en vele verschillende partners hebt gehad zodat je goed weet of iemand bij je past. Maar die mensen denken er dan misschien niet over na dat andere mensen hele andere dingen belangrijk vinden in het leven.
Waarom zou je verder zoeken als je iemand hebt gevonden waar je gelukkig me bent?
Ik wil gewoon trouwen en kinderen krijgen en dat is wat ik leuk vind! Ik ben volgens veel mensen gewoon saai, nou ja dan ben ik dat maar................
Pffffff..............ik merk dat ik van die regen zelf ook een beetje zeikerig word.... :blink:
Waarom zou je verder zoeken als je iemand hebt gevonden waar je gelukkig me bent?
Ik wil gewoon trouwen en kinderen krijgen en dat is wat ik leuk vind! Ik ben volgens veel mensen gewoon saai, nou ja dan ben ik dat maar................
Pffffff..............ik merk dat ik van die regen zelf ook een beetje zeikerig word.... :blink:
Gepost 09 August 2006 - 15:04
Oh, ik ken iemand die had een relatie maar dat is binnen een jaar al uitgegaan.
Zij natuurlijk helemaal ondersteboven, ik vertrouwde die hele jongen niet maar goed.
Kreeg ik op een gegeven moment een vraag naar m'n hoofd of ik het niet es een keer uit zou gaan maken met Ruben. :blink: :o
Want na zo'n lange relatie heb je toch geen plezier gehad in je leven... bla bla bla.
Stikjaloers volgens mij.
Maar ik vond het zeker niet leuk om te horen.
Dus idd, het komt er bij een aantal mensen op neer, dat je eerst moet hebben gefeest in je leven, en dat je daarna als je oud en versleten bent es een keer aan trouwen en zo moet gaan denken.
Alsof je na je trouwen gelijk bejaard bent!!
Nou, zelfs met een lange relatie kan ik nog lekker feesten!!
En reken maar dat ik dat op mijn bruiloft ga doen!!!!!!!!!!!!!
Zij natuurlijk helemaal ondersteboven, ik vertrouwde die hele jongen niet maar goed.
Kreeg ik op een gegeven moment een vraag naar m'n hoofd of ik het niet es een keer uit zou gaan maken met Ruben. :blink: :o
Want na zo'n lange relatie heb je toch geen plezier gehad in je leven... bla bla bla.
Stikjaloers volgens mij.
Maar ik vond het zeker niet leuk om te horen.
Dus idd, het komt er bij een aantal mensen op neer, dat je eerst moet hebben gefeest in je leven, en dat je daarna als je oud en versleten bent es een keer aan trouwen en zo moet gaan denken.
Alsof je na je trouwen gelijk bejaard bent!!
Nou, zelfs met een lange relatie kan ik nog lekker feesten!!
En reken maar dat ik dat op mijn bruiloft ga doen!!!!!!!!!!!!!
Gepost 10 August 2006 - 10:53
Ik trouw gewoon met een oude bok en hij met een jong blaadje. Geintje. Pieter is nog net 33 als we trouwen en ik ben dan 25. Ik wilde altijd al jong trouwen, omdat ik ook redelijk jong kinderen wil krijgen (lees: voor mijn 27ste). En ik houdt natuurlijk wel de "goede volgorde" aan. Vooral ook omdat dat juridisch handiger is. (Denk nu niet dat ik alleen om de juridische zaken ga trouwen.) Sowieso vinden we het huwelijk in de kerk belangrijker dan op het gemeentehuis (tis dat het moet).
Gepost 11 August 2006 - 12:03
Groot gelijk Krine dat je alles geregeld wil hebben.
En voor mij is het ook belangrijk dat we eerst gods zege hebben over onze relatie en dan pas verder op weg gaan.
Maar je bent niet de enige die met eeeniets ouder man gaat , ik ben over drie weken 24 en hij 35
En voor mij is het ook belangrijk dat we eerst gods zege hebben over onze relatie en dan pas verder op weg gaan.
Maar je bent niet de enige die met eeeniets ouder man gaat , ik ben over drie weken 24 en hij 35
Gepost 19 September 2006 - 09:32
ik ben 30 en mijn as man is 35 als we trouwen.
Het is bij ons wel begonnen als juridisch regelen van zaken maar zo langzamerhand wordt het toch een hele echte bruiloft.
Na 15 jaar samen te zijn mag ik dan eindelijk toch gaan zeggen dat is mijn man Goh wat zal dat wennen worden hihihi.
onze kindjes zijn dan 4 en 8 jaar.
gr engeltje
Het is bij ons wel begonnen als juridisch regelen van zaken maar zo langzamerhand wordt het toch een hele echte bruiloft.
Na 15 jaar samen te zijn mag ik dan eindelijk toch gaan zeggen dat is mijn man Goh wat zal dat wennen worden hihihi.
onze kindjes zijn dan 4 en 8 jaar.
gr engeltje

Log in
Registreer
Help 
Multi quote