Trouwforum: Dieetclubje... - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (87 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Dit onderwerp is gesloten

Dieetclubje... ...en hoe gaat het?

#101 Gebruiker is offline   Yvonne 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 28-December 04

Gepost 07 February 2005 - 13:13

BAlen is dat he, als je gewicht zo schommeld. Ik heb me eigem voorgenoemn om NOOIT meer op maandagochtend op de weegschaal te gaan staan. Zaterdag was het 67.4 JIPPIE ( bijna 3 kilo sinds 1-1-2005) Vanmorgen na mijn MAc van gisteravond 68.8!!!! Dit is echt geen grapje. Als ik ff een paar dagen wacht is dat wel weer weg, maar toch een beetje frustrerend is het wel,Begrijp dus precies wat je bedoeld Marieke!!! :blink:
0

#102 Gebruiker is offline   trolly 

• Lid geworden: 08-December 04

Gepost 07 February 2005 - 14:35

Vergeet niet dat als je ongesteld bent (of snel moet worden) je ook vaak bijna een kilo zwaarder bent dan normaal.......................

Groetjes Trolly
0

#103 Gebruiker is offline   Yvonne 

Gepost 07 February 2005 - 16:11

Ik weet het Trolly, maar dat is helaas niet het geval!!!!
0

#104 Gebruiker is offline   dromer 

• Lid geworden: 27-December 04

Gepost 07 February 2005 - 16:18

balen voor je Yvon....

maar misschien heb je een mindere stoelgang gehad de afgelopen dagen...

ik was dat ik me ging wegen, die avond ervoor flink aan de diarree geweest hahahaha dat zal ook wel wat gewicht hebben gescheeld denk ik...
0

#105 Gebruiker is offline   Yvonne 

Gepost 08 February 2005 - 09:10

HAHA, dat zou best kunnen dromer.
Ik kan het niet laten om iedere keer weer op die weegschaal te gaan staan. Het wordt alweer minder!!!
M'n lichaam reageert denk heel sterk op fout eten......
0

#106 Gebruiker is offline   WitchPower 

• Lid geworden: 24-January 05

Gepost 08 February 2005 - 12:05

AAAHH na dit weekend durf ik niet op de weegschaal te gaan staan...... heb mie een enorme vreetbui gehad.. en heb alles wat los en vast zit opgegeten... en er zat niks bij wat ik nu eigenlijk wilde hebben :( dus ik zal wel weer wat gevonden hebben in plaats van wat kwijtgeraakt te zijn......
0

#107 Gebruiker is offline   WitchPower 

Gepost 14 February 2005 - 08:55

Hey is iedereen al op gewicht ofzo??????

nou ik heb voor het weekend een eigen weegschaal gekocht, hoef dus niet meer op dat ding van de sportschool. maar ik heb we maar eens gewogen... en ben toch al wel wat verloren. zit nu op de 70.1 dus nog een paar kilo te gaan hihih en ik heb nog alle tijd.. valt allemaal wel weer mee gelukkig.....

Hoe gaat het met jullie??
0

#108 Gebruiker is offline   dromer 

Gepost 14 February 2005 - 11:21

ik zwijg, het gaat waardeloos en ik durf weer eens niet op de weegschaal te ggaan staan. Ik wil binnenkort wel weer lekker aan de gang met allerlei video banden om te gaan sporten.

Ik weet dat als ik een week of wat bijna niet eet ik heelveel kwijtraak en ik sta er nu even niet meer achter, dus dan zal het ook wel niet gaan....

ik probeer het weer als ik dichter bij de bruiloft ben, zodat ik meer gemotiveerd ben en ik het makkelijker kan vast houden....
0

#109 Gebruiker is offline   WitchPower 

Gepost 14 February 2005 - 11:27

Ahhhhh sjit is dat hey...

kunnen we je helpen om de motivatie weer op te pakken???

ps hoeveel wil je er nog af dan??
0

#110 Gebruiker is offline   dromer 

Gepost 14 February 2005 - 11:36

nou ik wil er nog zon 3 a 4 kilo afhebben.... maar ik ga eerst op 6 april mijn jurk weer passen en dan ga ik zien hoeveel er nog af moet, want ik wil niet dat ze de jurk op het laatste moment moeten innemen omdat er wat af is...
0

#111 Gebruiker is offline   WitchPower 

Gepost 14 February 2005 - 11:44

dromer, op Mon 14 February 2005, 11:36, zei:

nou ik wil er nog zon 3 a 4 kilo afhebben.... maar ik ga eerst op 6 april mijn jurk weer passen en dan ga ik zien hoeveel er nog af moet, want ik wil niet dat ze de jurk op het laatste moment moeten innemen omdat er wat af is...

daar is ook weer wat voor te zeggen! Ik wil en nog zo'n 5 kilo af.. dan past mijn leren pak voor het motorrijden ook weer :P hihih dus eigenlijk is het bij jou ook nog wel te overzien!!

keep up the good spirit
0

#112 Gebruiker is offline   trolly 

• Lid geworden: 08-December 04

Gepost 14 February 2005 - 12:23

pfffffffffff ben nu 4 weken bezig met trainen, vanochtend gewogen en gemeten.......... Heb veel vet in spier omgezet, maar 1 ons afgevallen...............maar ben wel 2 cm om de borst en 4 cdm op me heupen kwijt :D

Trolly
0

#113 Gebruiker is offline   prinsesje 

• Lid geworden: 13-December 04
  • Interests:Mijn werk (juridisch/incasso medewerker op een deurwaarderskantoor), shoppen (!!!) en genieten van de voorbereidingen!!!

Gepost 16 February 2005 - 14:08

Nou meiden, ik ben nu een weekje ziek geweest en de kilo's zijn er weer vanaf! ;)

Maar dat is natuurlijk niet de oplossing... ze zullen er binnen een paar dagen weer aanzitten. Ach, ik hoef er ook maar 2 kwijt ofzo... :)
0

#114 Gebruiker is offline   WitchPower 

Gepost 16 February 2005 - 14:12

Hey trolly,

je hebt me nu het een en het ander eens goed uitgelegd!! senk joe..
ondertussen gaat het hier wel heel erg goed... alleen bij mijn vriendje nog niet.... maar dat komt wel met de tips van jou moet het zeker gaan lukken!!

verder aan iedereen keep up the good spirit!!!
0

#115 Gebruiker is offline   dromer 

Gepost 16 February 2005 - 19:23

nog steeds bang voor mijn weegschaal.... de paaseitjes waren gisteren heerlijk en die pak koek en 2 kaasbroodjes vielen ook niet verkeerd....

en toch vind ik het knap dat ik mezelf zo voor de gek kan houden.....
0

#116 Gebruiker is offline   WitchPower 

Gepost 17 February 2005 - 08:16

ow erg is dat he paaseitjes.. ik kan ze ook niet weerstaan... had laatst een zakje met kitkat chuncky gehaald.. wel van die kleintjes.. en ik heb ze maar weer verstopt.. want ze kijken me aan en zeggen eet mij ........ en nu zit er een deksel op dus hoor ik ze niet meer zo schreeuwen.. hihih
maar even zonder gekheid.

dromer.. je wilt er nog maar een paar kilo af... en eerst maar eens de jurk passen, maar ondertussen wel proberen vol te houden zodat je niet aankomt.. want dat zou jammer zijn...... hou vol!!
0

#117 Gebruiker is offline   marieke 

• Lid geworden: 13-October 04

Gepost 17 February 2005 - 19:17

Er zijn afgelopen zaterdag foto's gemaakt tijdens het optreden van mijn mannetje. Ik stond er ook een aantal keren pontificaal op.... Ik moet eerlijk bekennen dat ik me rot schrok.... :wow: ik ben echt dik!!!! Als ik in de spiegel kijk lijkt het allemaal wel mee te vallen, maar die foto's waren echt heel confronterend....

Toch kan ik me er maar niet echt toe zetten om te gaan afvallen, bij de gedachte alleen al wordt ik zó moe (en dat ben ik al :( )

Ik wordt erg ongelukkig van deze gedachte.... en ben nu zeker niet meer tevreden met mezelf, ik zou zo graag zes kilo kwijt raken, maar het lijkt een onmogelijke opgave. Tsja, ik ben best benieuwd naar evt. goede tips, maar meestal slaat het niet aan.
Als een van jullie me de gouden tip kan geven, dan bak ik een appeltaart voor je :P

Groetjes, Marieke
0

#118 Gebruiker is offline   Yvonne 

Gepost 18 February 2005 - 08:54

Bale Marieke, dat je je rot voelt na het zien van foto's. Hier moet toch wel iets aan te doen zijn.
Misschien heb je hier iets aan: De vriend van m'n nichtje loopt sinds 2 weken bij een dietiste. Hij is vEEEEEl te zwaar, maar moet eten volgens de richtlijnen die te vinden zijn op de site van voedingswijzer.nl. Hierop staat aangegeven wat goed is, minder goed, en slecht..... Miscchien kun je er wat mee??

Bij mij is m'n dipje weer een beetje voorbij. Sinds 1 januari ben ik ruim 2.5 Kg kwijt. Ben best trots op mezelf!! Dit is me nog nooit gelukt. De stimulans is echt perfect deze keer( M'n trouwjurk MOET passen)

Succes aan iedereen die oook aan het zwoegen is :o
0

#119 Gebruiker is offline   dromer 

Gepost 18 February 2005 - 19:04

geweldig om te horen Yvon.... ik ga ook binnenkort aan de gang maar ik weet nog niet wanneer hahahaha
0

#120 Gebruiker is offline   krullebol 

• Lid geworden: 25-September 04

Gepost 19 February 2005 - 21:33

hoi hoi

jjjjaaaaaaaaaaaaaaa ik ben nu al weer 14,2 kilo kwijt heerlijk!!!!
<
ben nu ook in het boek aan het lezeb van patty perpenau ( zoites) het heet leer je eigen hoofd menu kennen is echt super boek!

iedereen weer veel succes met de strijd tegen al dat lekkere eten
0

#121 Gebruiker is offline   aprilbruid 

• Lid geworden: 18-February 05

Gepost 21 February 2005 - 08:19

Leuk...dat je weet dat je niet de enige bent die graag wat kilo's kwijt wil.
Ik ben momenteel bezig met slenderen. Je ligt iedere 10 minuten op een tafel die dan bewegingen maakt, zodat alle spiergroepen aan de beurt komen. Daarnaast doe je op de tafels nog wat extra oefeningen en geloof me, je voelt het daarna wel.
Als ik dan alle 6 de tafels heb gehad ga ik nog op de trilplaat, dat is 5 minuten maar je hebt het idee dat je een uur inspanning hebt geleverd, heel raar. Op de trilplaat gaje ook met je armen (om de Beatrix-armpjes weg te krijgen).

Ik doe dit 2 x per week en het is echt helemaal te gek. Je verliest geen kilo's, maar neemt af in centimeters, is me verteld.
Maar daarnaast loop ik samen met mijn partner nog vrij veel, wij maken wandelingen van zo'n 3 uur gemiddeld, hoop dat daar dan de kilo'tjes wat mee afgaan.

Groetjes,
aprilbruid
0

#122 Gebruiker is offline   WitchPower 

Gepost 21 February 2005 - 08:35

Ah slenderen, dat heb ik ook eens gedaan.. heel vreemd maar net wat je zegt. Je hebt het idee dat je hard gesport hebt.. ook ik heb wel eens spierpijn gehad van die banken.. hihih en in centimeters kon je het goed zien..

Nu wil ik gewoon eerst voor mijn gevoel wat kilo's kwijt... en dan de boel flink mooi glad strijken.. ik vind het mooi een strak buikje... beetje de spiergropen te kunnen zien... hihih
Ik had al zo'n voor gevoel.. dat als ik weer zou gaan sporten dat ik ietsje door zou slaan.. maar gelukkig houd vriendje mij goed in de gaten.... mag nog zo ongeveer 5 kilo kwijt en meer niet.. ik zit dan rond de 62 kilo.. en dat vind ik wel mooi... en als het door het trainen ook nog een beetje strak zit.. ben ik helemaal blij.

Deze week ga ik nie op de schaal staan... ben mega ongi... en vreet alles wat los en vast zit..... ggrrrrrrrrr dat moet ik nog eens onder de knie krijgen.. blehhhhh maar die chocola is zo lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
0

#123 Gebruiker is offline   WitchPower 

Gepost 21 February 2005 - 08:36

krullebol, op Sat 19 February 2005, 21:33, zei:

hoi hoi

jjjjaaaaaaaaaaaaaaa ik ben nu al weer 14,2 kilo kwijt heerlijk!!!!
<
ben nu ook in het boek aan het lezeb van patty perpenau ( zoites) het heet leer je eigen hoofd menu kennen is echt super boek!

iedereen weer veel succes met de strijd tegen al dat lekkere eten

Hey super Krullebol!!!!!!!!!!!

hoeveel wil je er nog af???
0

#124 Gebruiker is offline   Yvonne 

Gepost 21 February 2005 - 09:11

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
Wat geweldig Krullebol!!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen????
Moet er nog meer af, of was dit je doel?????
0

#125 Gebruiker is offline   Just be ! 

• Lid geworden: 19-February 05

Gepost 21 February 2005 - 15:49

Halloa!

Ik lijn gezellig met jullie mee! Nou ja "gezellig" er zijn natuurlijk leukere dingen :P

Ben nu al 3 kilo kwijt
Woog eerst 74 en nu 71

zo rond de 60 kilo lijkt me wel wat , dus ik moet nog even!
0

• (87 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Dit onderwerp is gesloten