Dieetclubje... ...en hoe gaat het?
Gepost 07 February 2005 - 13:13
Gepost 08 February 2005 - 12:05
Gepost 14 February 2005 - 08:55
nou ik heb voor het weekend een eigen weegschaal gekocht, hoef dus niet meer op dat ding van de sportschool. maar ik heb we maar eens gewogen... en ben toch al wel wat verloren. zit nu op de 70.1 dus nog een paar kilo te gaan hihih en ik heb nog alle tijd.. valt allemaal wel weer mee gelukkig.....
Hoe gaat het met jullie??
Gepost 14 February 2005 - 11:21
Ik weet dat als ik een week of wat bijna niet eet ik heelveel kwijtraak en ik sta er nu even niet meer achter, dus dan zal het ook wel niet gaan....
ik probeer het weer als ik dichter bij de bruiloft ben, zodat ik meer gemotiveerd ben en ik het makkelijker kan vast houden....
Gepost 14 February 2005 - 11:44
dromer, op Mon 14 February 2005, 11:36, zei:
daar is ook weer wat voor te zeggen! Ik wil en nog zo'n 5 kilo af.. dan past mijn leren pak voor het motorrijden ook weer :P hihih dus eigenlijk is het bij jou ook nog wel te overzien!!
keep up the good spirit
Gepost 16 February 2005 - 14:12
je hebt me nu het een en het ander eens goed uitgelegd!! senk joe..
ondertussen gaat het hier wel heel erg goed... alleen bij mijn vriendje nog niet.... maar dat komt wel met de tips van jou moet het zeker gaan lukken!!
verder aan iedereen keep up the good spirit!!!
Gepost 17 February 2005 - 08:16
maar even zonder gekheid.
dromer.. je wilt er nog maar een paar kilo af... en eerst maar eens de jurk passen, maar ondertussen wel proberen vol te houden zodat je niet aankomt.. want dat zou jammer zijn...... hou vol!!
Gepost 17 February 2005 - 19:17
Toch kan ik me er maar niet echt toe zetten om te gaan afvallen, bij de gedachte alleen al wordt ik zó moe (en dat ben ik al :( )
Ik wordt erg ongelukkig van deze gedachte.... en ben nu zeker niet meer tevreden met mezelf, ik zou zo graag zes kilo kwijt raken, maar het lijkt een onmogelijke opgave. Tsja, ik ben best benieuwd naar evt. goede tips, maar meestal slaat het niet aan.
Als een van jullie me de gouden tip kan geven, dan bak ik een appeltaart voor je :P
Groetjes, Marieke
Gepost 18 February 2005 - 08:54
Misschien heb je hier iets aan: De vriend van m'n nichtje loopt sinds 2 weken bij een dietiste. Hij is vEEEEEl te zwaar, maar moet eten volgens de richtlijnen die te vinden zijn op de site van voedingswijzer.nl. Hierop staat aangegeven wat goed is, minder goed, en slecht..... Miscchien kun je er wat mee??
Bij mij is m'n dipje weer een beetje voorbij. Sinds 1 januari ben ik ruim 2.5 Kg kwijt. Ben best trots op mezelf!! Dit is me nog nooit gelukt. De stimulans is echt perfect deze keer( M'n trouwjurk MOET passen)
Succes aan iedereen die oook aan het zwoegen is :o
Gepost 19 February 2005 - 21:33
jjjjaaaaaaaaaaaaaaa ik ben nu al weer 14,2 kilo kwijt heerlijk!!!!
<
ben nu ook in het boek aan het lezeb van patty perpenau ( zoites) het heet leer je eigen hoofd menu kennen is echt super boek!
iedereen weer veel succes met de strijd tegen al dat lekkere eten
Gepost 21 February 2005 - 08:19
Ik ben momenteel bezig met slenderen. Je ligt iedere 10 minuten op een tafel die dan bewegingen maakt, zodat alle spiergroepen aan de beurt komen. Daarnaast doe je op de tafels nog wat extra oefeningen en geloof me, je voelt het daarna wel.
Als ik dan alle 6 de tafels heb gehad ga ik nog op de trilplaat, dat is 5 minuten maar je hebt het idee dat je een uur inspanning hebt geleverd, heel raar. Op de trilplaat gaje ook met je armen (om de Beatrix-armpjes weg te krijgen).
Ik doe dit 2 x per week en het is echt helemaal te gek. Je verliest geen kilo's, maar neemt af in centimeters, is me verteld.
Maar daarnaast loop ik samen met mijn partner nog vrij veel, wij maken wandelingen van zo'n 3 uur gemiddeld, hoop dat daar dan de kilo'tjes wat mee afgaan.
Groetjes,
aprilbruid
Gepost 21 February 2005 - 08:35
Nu wil ik gewoon eerst voor mijn gevoel wat kilo's kwijt... en dan de boel flink mooi glad strijken.. ik vind het mooi een strak buikje... beetje de spiergropen te kunnen zien... hihih
Ik had al zo'n voor gevoel.. dat als ik weer zou gaan sporten dat ik ietsje door zou slaan.. maar gelukkig houd vriendje mij goed in de gaten.... mag nog zo ongeveer 5 kilo kwijt en meer niet.. ik zit dan rond de 62 kilo.. en dat vind ik wel mooi... en als het door het trainen ook nog een beetje strak zit.. ben ik helemaal blij.
Deze week ga ik nie op de schaal staan... ben mega ongi... en vreet alles wat los en vast zit..... ggrrrrrrrrr dat moet ik nog eens onder de knie krijgen.. blehhhhh maar die chocola is zo lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Gepost 21 February 2005 - 08:36
krullebol, op Sat 19 February 2005, 21:33, zei:
jjjjaaaaaaaaaaaaaaa ik ben nu al weer 14,2 kilo kwijt heerlijk!!!!
<
ben nu ook in het boek aan het lezeb van patty perpenau ( zoites) het heet leer je eigen hoofd menu kennen is echt super boek!
iedereen weer veel succes met de strijd tegen al dat lekkere eten
Hey super Krullebol!!!!!!!!!!!
hoeveel wil je er nog af???

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote