Dieetclubje... ...en hoe gaat het?
Gepost 12 April 2010 - 14:16
MvM heeft me destijds gewaarschuwd dat het idd ook gebruikt kan worden voor dieten, maar toch wou ik het graag doen, voor mensen (zoals ik destijds) die het zo nodig hebben!!!
zo!
Gepost 12 April 2010 - 14:18
Ik kan zelf ook altijd witheet worden als ik mensen hoor over het HCG dieet.
Er is NERGENS überhaupt bewezen dat het werkt om mee af te vallen (het HCG hormoon), dus waarom zou je ermee willen proberen af te vallen????
Voor de medicatie van 1 vrouw, is een zwembad vol urine nodig.
Dus echt alle kleine beetje helpen!
Elina, op 12 April 2010 - 15:16, zei:
MvM distantieert zich hier juist van.
Dus (als het goed is, dit wordt je iig wel duidelijk voorgehouden) wordt er door MvM niet aan verdient.
Gepost 12 April 2010 - 14:19
Elina, op 12 April 2010 - 15:16, zei:
mee eens, maar zo lang er vrouwen zijn die dit gebruiken om af te vallen blijft het gemaakt worden door de fabrikant. De 1e stap om het te laten stoppen ligt dus bij de consument
Gepost 12 April 2010 - 14:21
Ik vind het persoonlijk geen stijl als je een dergelijk dieet volgt terwijl je weet met welk doel het hormoon eigenlijk ingezameld is.
Boos worden op vrouwen die niet meedoen met MvM heeft hier niets mee te maken.
Edit:
Hier vind je een artikel met meer informatie.
Gepost 12 April 2010 - 14:25
Iemand word meteen door het slijk gehaald en daar hou ik dus niet van! Je kan het ergens niet mee eens zijn, maar waarom altijd meteen zo vijandig???
Gepost 12 April 2010 - 14:34
Ik denk dat daarmee de felheid in reacties te verklaren valt. Persoonlijk vind ik trouwens niet dat er mensen door het slijk gehaald zijn, maar de felle reacties betroffen volgens mij puur de inhoud van de posts. En voor het gebruik van een specifiek woord in een ander topic zijn al excuses aangeboden meen ik.
Maar goed, ik denk dat het wel duidelijk is hoe een (overgroot?) deel van de bezoeksters van dit forum denkt over het gebruik van HCG om af te vallen, wat jij daarmee doet is natuurlijk aan jou, alhoewel ik hoop dat je je voornemen nog eens wilt herzien.
In ieder geval wens ik je heel veel succes bij je poging om af te vallen, ik hoop dat het punten tellen heel snel het gewenste (blijvende) resultaat oplevert!
Gepost 12 April 2010 - 14:43
Ik snap dat het misschien voor sommige mensen een gevoelig onderwerp kan zijn, maar het is niet zo dat ik een een topic over zwanger raken een hcg kuur zit te promoten. Ik ben me er van bewust dat er vrouwen zijn die moeilijk of zelfs helemaal niet zwanger kunnen raken, wat enorm triest is. Ik zal dan in het vervolg ook verder mijn mond houden over het wel of niet volgen van dit dieet, om te voorkomen dat mensen zich aangesproken of gekwetst voelen door mijn uitspraken.
Mijn punt is alleen heb een beetje respect voor elkaar, iemand anders zijn mening hoeft niet jou mening te zijn.
Gepost 12 April 2010 - 14:58
Maar goed, vandaag weer lekker begonnen met kwark en als lunch heerlijke tonijnsalade en vanavond mag ik lekker kalkoenfilet met vette paprika en courgette. Misschien moet ik toch ook eens in het weekend dit dieet doen, gaat misschien sneller hahaha. Dit weeekend komt er weer neits van, want weekendje weg met dinnen (en ja dat vind ik een goed excuus! :P )
Gepost 12 April 2010 - 15:00
Het gaat hier redelijk.... Zaterdag heb ik wel wat gesnackt,en vanavond eet ik patatjes maar verder snaai ik niet!!
Ook lekker sporten vanavond,en woensdag weer. Ik ga er hard tegen aan met de zomer op komst! B)
#2117 Guest_CCBloom_*
Gepost 12 April 2010 - 15:32
of de kuur werkt, weet ik niet...ik heb er weleens over gelezen maar weet er niks van voor de rest...
wat op zeker werkt is gewoon op je eten letten en een beetje bewegen! zeker voor het kleinere werk!! (ik weet niet hoe het zit als je 150 kg weegt of wat dan ook)
sow....spuit 11 zie ik al ghehehehe
eeeerm...kan je ook een berichtje weghalen? en zo ja, hoe?
Gepost 12 April 2010 - 19:08
Vriendin van mij is aan de Weight Wathcers en ze neemt donderdag een puntenboekje voor me mee zodat manlief en ik er ook mee kunnen beginnen. Moet zeggen dat de kilo's bij haar en haar moeder wel erg hard gaan hoor, maar zij houden beiden dan ook veel vocht vast.
Verder vandaag een half uur gefietst en een klein uurtje gewandeld, naast de huishoudelijke klussen (daar vebrand je ook calorieen mee!) en vegen van de tuin.
Morgen weer wandelen en wil regelmatig buikspieroefeningen gaan doen. De zomder komt er weer aan en zou het leuk vinden om eens tevreden te kunnen zijn over de badkleding in het pashokje.
Gepost 12 April 2010 - 19:45
Ik heb net iig een uur gesport + nog even onder de douche met mannetje Dus ik kan weer trots zijn op mezelf B)

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote