Trouwforum: Dieetclubje... - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (87 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Dit onderwerp is gesloten

Dieetclubje... ...en hoe gaat het?

#2101 Gebruiker is offline   Femke 

• Groep: Moderators
  • Lid geworden: 02-November 07

Gepost 12 April 2010 - 14:16

Ook hier een eerlijke post: ik vind het be-la-che-lijk als iemand hcg wil gebruiken om af te vallen!!!! Een week urine bewaren is ongeveer genoeg voor 1 spuit Pregnyl!!! Die pregnyl wordt zo vaak gebruikt, kan je nagaan hoeveel urine je daarvoor nodig hebt!!!
MvM heeft me destijds gewaarschuwd dat het idd ook gebruikt kan worden voor dieten, maar toch wou ik het graag doen, voor mensen (zoals ik destijds) die het zo nodig hebben!!!

zo!
0

#2102 Gebruiker is online   Maaike999 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 24-October 07
  • Interests:Muziek (vooral metal),taarten!, tattoos en piercings, mijn man, onze dochters Lena en Merle en onze dieren (2 katten, 1 berner sennen).

Gepost 12 April 2010 - 14:18

Sharon, ik ben het helemaal met je eens.
Ik kan zelf ook altijd witheet worden als ik mensen hoor over het HCG dieet.
Er is NERGENS überhaupt bewezen dat het werkt om mee af te vallen (het HCG hormoon), dus waarom zou je ermee willen proberen af te vallen????
Voor de medicatie van 1 vrouw, is een zwembad vol urine nodig.
Dus echt alle kleine beetje helpen!

Bekijk Post Elina, op 12 April 2010 - 15:16, zei:

Ehm, ik zou boos worden op de fabrikant daarvan, die dames die meedoen aan MvM niet vertelt dat zij dik vet veel geld gaan verdienen met hun HCGplasje en dat helemaal niet gaan gebruiken om anderen te helpen met een zwangerschap.

MvM distantieert zich hier juist van.
Dus (als het goed is, dit wordt je iig wel duidelijk voorgehouden) wordt er door MvM niet aan verdient.
0

#2103 Gebruiker is offline   Sh@ron 

• Lid geworden: 27-January 09

Gepost 12 April 2010 - 14:19

Bekijk Post Elina, op 12 April 2010 - 15:16, zei:

Ehm, ik zou boos worden op de fabrikant daarvan, die dames die meedoen aan MvM niet vertelt dat zij dik vet veel geld gaan verdienen met hun HCGplasje en dat helemaal niet gaan gebruiken om anderen te helpen met een zwangerschap.

mee eens, maar zo lang er vrouwen zijn die dit gebruiken om af te vallen blijft het gemaakt worden door de fabrikant. De 1e stap om het te laten stoppen ligt dus bij de consument
0

#2104 Gebruiker is offline   chrisjes 

• Lid geworden: 16-September 09

Gepost 12 April 2010 - 14:19

Tjonge wat een heftige reacties, lekker welkom voor een nieuw lid van de dieetclub.............
0

#2105 Gebruiker is offline   Elina 

• Lid geworden: 19-February 08
  • Interests:taal, media, kunst, koken, bloggen, zingen (alto's aller landen verenigt u)

Gepost 12 April 2010 - 14:20

maar MvM is toch gewoon gelinkt aan die producent van Pregnyl? Volgens mij Organon?

@maaike, klopt idd. Het is niet bewezen dat het werkt om mee af te vallen.

0

#2106 Gebruiker is offline   Anna Livia 

• Lid geworden: 23-September 08

Gepost 12 April 2010 - 14:21

Het gaat om de artsen die het voorschrijven, daar zouden we boos op moeten zijn. Het is namelijk verboden om Pregnyl voor andere doeleinden voor te schrijven, maar artsen doen dat toch want ze verdienen goud geld aan mensen die geloven dat ze er van afvallen (wat niet klopt). Veel van die klinieken hebben gewoon een arts in dienst die een soort blanco recepten uitschrijft maar die nooit de patiënten ziet.

Ik vind het persoonlijk geen stijl als je een dergelijk dieet volgt terwijl je weet met welk doel het hormoon eigenlijk ingezameld is.

Boos worden op vrouwen die niet meedoen met MvM heeft hier niets mee te maken.

Edit:
Hier vind je een artikel met meer informatie.
0

#2107 Gebruiker is offline   daanbanaan 

• Lid geworden: 30-November 09

Gepost 12 April 2010 - 14:25

Nou inderdaad wat een welkom....ik vind dat iedereen vrij moet zijn in zijn eigen keuze's en mening uiten, maar wat mij tegen staat is dat het hier altijd op de 1 of andere manier op zo een manier moet dat een ander als een crimineel aangepakt word.

Iemand word meteen door het slijk gehaald en daar hou ik dus niet van! Je kan het ergens niet mee eens zijn, maar waarom altijd meteen zo vijandig???
0

#2108 Gebruiker is offline   14/8/2009 

• Lid geworden: 25-February 09

Gepost 12 April 2010 - 14:34

Goede vraag, Daanbanaan! Ik denk dat het komt doordat sommige dingen erg gevoelig liggen en mensen hierdoor erg geraakt worden, zoals wel blijkt in dit geval, aangezien er op dit forum ook een aantal meiden zijn bij wie het jammer genoeg erg veel moeite kost om zwanger te worden, als het uberhaupt al lukt.
Ik denk dat daarmee de felheid in reacties te verklaren valt. Persoonlijk vind ik trouwens niet dat er mensen door het slijk gehaald zijn, maar de felle reacties betroffen volgens mij puur de inhoud van de posts. En voor het gebruik van een specifiek woord in een ander topic zijn al excuses aangeboden meen ik.

Maar goed, ik denk dat het wel duidelijk is hoe een (overgroot?) deel van de bezoeksters van dit forum denkt over het gebruik van HCG om af te vallen, wat jij daarmee doet is natuurlijk aan jou, alhoewel ik hoop dat je je voornemen nog eens wilt herzien.

In ieder geval wens ik je heel veel succes bij je poging om af te vallen, ik hoop dat het punten tellen heel snel het gewenste (blijvende) resultaat oplevert!
0

#2109 Gebruiker is offline   daanbanaan 

Gepost 12 April 2010 - 14:43

Het was niet dat woord waar ik zo over viel hoor, en inderdaad daar is sorry voor gezegd. Ik vind gewoon altijd (lees al een behoorlijke tijd mee hier) dat er zo vaak mensen zo vijandig worden. En daarbij niet meer netjes hun mening kunnen geven maar wat mij betreft daar iets te ver in gaan.

Ik snap dat het misschien voor sommige mensen een gevoelig onderwerp kan zijn, maar het is niet zo dat ik een een topic over zwanger raken een hcg kuur zit te promoten. Ik ben me er van bewust dat er vrouwen zijn die moeilijk of zelfs helemaal niet zwanger kunnen raken, wat enorm triest is. Ik zal dan in het vervolg ook verder mijn mond houden over het wel of niet volgen van dit dieet, om te voorkomen dat mensen zich aangesproken of gekwetst voelen door mijn uitspraken.

Mijn punt is alleen heb een beetje respect voor elkaar, iemand anders zijn mening hoeft niet jou mening te zijn.
0

#2110 Gebruiker is offline   Sh@ron 

• Lid geworden: 27-January 09

Gepost 12 April 2010 - 14:48

uhm... een forum is er toch voor dat iedereen zijn mening mag geven?

Maar goed, laten we maar weer ontopic gaan...
0

#2111 Gebruiker is offline   Happy Bride 

• Lid geworden: 01-September 08

Gepost 12 April 2010 - 14:50

Dames dames ik ben een emo-eter kan het hier alsjeblieft gezellig blijven. :)
0

#2112 Gebruiker is offline   daanbanaan 

Gepost 12 April 2010 - 14:50

Bekijk Post Sh@ron, op 12 April 2010 - 15:48, zei:

uhm... een forum is er toch voor dat iedereen zijn mening mag geven?

Maar goed, laten we maar weer ontopic gaan...

Ik ben absoluut voor het geven van je mening, nogmaals het gaat mij om de manier waarop!
0

#2113 Gebruiker is offline   Pepper 

• Lid geworden: 20-June 08

Gepost 12 April 2010 - 14:58

Ach het gekke is dat je hier gewoon met echte mensen te maken hebben. Niets zo onvoorspelbaar, toch?

Maar goed, vandaag weer lekker begonnen met kwark en als lunch heerlijke tonijnsalade en vanavond mag ik lekker kalkoenfilet met vette paprika en courgette. Misschien moet ik toch ook eens in het weekend dit dieet doen, gaat misschien sneller hahaha. Dit weeekend komt er weer neits van, want weekendje weg met dinnen (en ja dat vind ik een goed excuus! :P )
0

#2114 Gebruiker is offline   debby* 

• Lid geworden: 03-January 08
  • Interests:Lezen, luieren, musical en cabaret.

Gepost 12 April 2010 - 15:00

Goehoed.... Om even on-topic te blijven.....

Het gaat hier redelijk.... Zaterdag heb ik wel wat gesnackt,en vanavond eet ik patatjes maar verder snaai ik niet!!
Ook lekker sporten vanavond,en woensdag weer. Ik ga er hard tegen aan met de zomer op komst! B)
0

#2115 Gebruiker is offline   14/8/2009 

• Lid geworden: 25-February 09

Gepost 12 April 2010 - 15:01

Ik geef Dr Frank ook altijd vrij in de weekenden hoor! Morgen weer wegen, ben benieuwd... (Dr Frank heeft de afgelopen week namelijk een beetje vakantie gehad :ph34r: )
0

#2116 Gebruiker is offline   Pepper 

Gepost 12 April 2010 - 15:08

Ach ook hij heeft rust nodig... :P
0

#2117 Guest_CCBloom_*

• Groep: Guests

Gepost 12 April 2010 - 15:32

ja misschien ook kort door de bocht hoor en ik wil niet eens kinderen en zal niet in die positie raken, maar us het niet een idee om voor het afval gebeuren de zwangere vrouwen te betalen voor hun urine, door de fabrikanten?? Dan kan je gewoon zelf kiezen als je zwanger bent, wat wil ik met mijn urine?

of de kuur werkt, weet ik niet...ik heb er weleens over gelezen maar weet er niks van voor de rest...
wat op zeker werkt is gewoon op je eten letten en een beetje bewegen! zeker voor het kleinere werk!! (ik weet niet hoe het zit als je 150 kg weegt of wat dan ook)

sow....spuit 11 zie ik al ghehehehe

eeeerm...kan je ook een berichtje weghalen? en zo ja, hoe?
0

#2118 Gebruiker is offline   Femke 

• Groep: Moderators
  • Lid geworden: 02-November 07

Gepost 12 April 2010 - 15:40

ik kwam er gisteren achter dat ik teveel chocola heb gegeten afgelopen weken, dus er moet ook wat af... nou is het makkelijkste om minder te snaaien, maar oei, wat is dat moeilijk! er ligt nog zo'n lekkere paashaas in de koelkast... :blink:
0

#2119 Guest_CCBloom_*

• Groep: Guests

Gepost 12 April 2010 - 15:55

Misschien wil Y een haasje opeten? ook makkelijk is om (volgend jaar ;-)) nuiet zoveel te halen of helemaal niks te halen als je weet dat je krijgt ;-) maar goed, dat is langetermijndenken ;-)
0

#2120 Gebruiker is offline   JustB 

• Lid geworden: 15-January 08

Gepost 12 April 2010 - 19:08

Oe chocolade, dat is ook hier een grote verleiding hoor! Heb dit jaar alleen helemaal geen paaseitjes gekocht dus wat dat betreft viel het mee.

Vriendin van mij is aan de Weight Wathcers en ze neemt donderdag een puntenboekje voor me mee zodat manlief en ik er ook mee kunnen beginnen. Moet zeggen dat de kilo's bij haar en haar moeder wel erg hard gaan hoor, maar zij houden beiden dan ook veel vocht vast.

Verder vandaag een half uur gefietst en een klein uurtje gewandeld, naast de huishoudelijke klussen (daar vebrand je ook calorieen mee!) en vegen van de tuin.
Morgen weer wandelen en wil regelmatig buikspieroefeningen gaan doen. De zomder komt er weer aan en zou het leuk vinden om eens tevreden te kunnen zijn over de badkleding in het pashokje.
0

#2121 Gebruiker is offline   debby* 

Gepost 12 April 2010 - 19:45

Oh badkleding passen... Van alle kanten spiegels... Vind dat altijd zo erg! En dan heb je ook nog eens dat felle licht op mijn slechte huid.. Pff

Ik heb net iig een uur gesport + nog even onder de douche met mannetje Dus ik kan weer trots zijn op mezelf B)
0

#2122 Gebruiker is offline   Inx 

• Lid geworden: 09-March 09

Gepost 12 April 2010 - 20:10

Bekijk Post debby*, op 12 April 2010 - 20:45, zei:

nog even onder de douche met mannetje

Haha, vlak die activiteit niet uit :P Daar verbrand je ook een hoop mee ;)
0

#2123 Gebruiker is offline   11-06-2010 

• Lid geworden: 06-May 09

Gepost 12 April 2010 - 21:24

:lol:
0

#2124 Gebruiker is offline   Pepper 

Gepost 13 April 2010 - 07:47

Kijk, die calorieen blijven er bij mij aan.... :P
Gatverdamme, wat een vies ontbijt vanmorgen, tomaat met kwark en ei, bahbah! Gelukkig staat me vanmiddag een lekkere salade met zalm te wachten :D
0

#2125 Gebruiker is offline   debby* 

Gepost 13 April 2010 - 08:02

Gahatver!!! Toch niet allemaal in 1 kommetje ofzo heh??? :o
0

• (87 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten