Dieetclubje... ...en hoe gaat het?
Gepost 05 January 2005 - 09:07
Toch ben ik niet helemaal ontevreden want een maand of 4 geleden woog ik nog 77 kilo. Toen ging bij mij echt de knop om, als ik zo doorga weeg ik straks 80! Ik vond dat dus echt veeel te veeeeeeeeeel...
Ik woog vlak nĂ¡ mijn laatste bevalling 72 en daar wil ik eigenlijk nog onder komen nu.
We gaan vandaag weer vol vertrouwen aan de slag, ik kreeg trouwens een telefoontje van de sportschool en ik heb een plekje in een spinning groep gekregen, er was een wachtlijst. Ik ga dinsdag beginnen :)
Groetjes, Marieke
Gepost 05 January 2005 - 09:41
Maandag was m'n zus jarig. Heb een helf appeltaartje op en verder HELEMAAL nix. Was best lastig.
Gister op het werk een overleg en er werd patat gehaald....
Ben braaf thuis wezen eten. Kom na een uur terug en wat denk je, moeten ze nog eten. De patatjes, kroketten en fricandellen werden onder mijn neus uitgedeeld....
En wat denk je!!! Heb niets genomen. Ik vind dat best knap van mezelf.
Ben ook begonnen met hardlopen en deze week een dieetje. Vanaf volgende week gewoon gezond eten en blijven bewegen Die 5 kilo gaat eraf!!!!!!!
Mijn jurk mag gewoon niet uitgenomen worden....
O'ja de eerste grammen zijn eraf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Succes allemaal :applaus:
Gepost 05 January 2005 - 11:38
ik heb er nu wel vertrouwen in dat ik volgende week met goede moed kan zeggen dat ik ben afgevallen... alhoewel, we gaan dit weekend naar center parcs en dan eet je ook niet altijd even gezond... ik kan wel lekker zwemmen dus misschien zwem ik er wat af!!...
Gepost 05 January 2005 - 12:51
We zouden nu allemaal ook wel een goede motivatie moeten hebben ja, want wie wil er nou niet op zn mooist zijn op haar trouwdag!
En ik herken ook wat jij zegt Marieke, dat je geen slanke bouw hebt en van lekker eten houdt. Dat heb ik dus ook. Maar toch zitten er nog wel kilo's aan die er echt af moeten kunnen. En zo'n topic is een goede steun in de rug!
Gepost 05 January 2005 - 13:21
Ik heb net lekker een uur op de hometrainer gezeten (heb er al in maanden niet naar omgekeken), ik zit nu lekker uit te zuchten achter de pc... met een lekker bakkie thee...
Gepost 06 January 2005 - 15:30
hierbij de links:
jojo club
kiprecepten
Gepost 06 January 2005 - 16:35
Gepost 06 January 2005 - 18:33
Doordat ik dit lijstje voor lange tijd aangehouden heb, met daarbij de nofige beweging (echt, dat is nog het belangrijkste bij het afvallen!) ben ik toch behoorlijk wat kilo's kwijt geraakt.
Hopenlijk hebben jullie er iets aan!
Bijgesloten bestand(en)
-
voeding.doc (29K )
Aantal downloads : 132
Gepost 06 January 2005 - 19:12
het klinkt allemaal heel stom, maar mijn pogingen om af te vallen hebben nooit gewerkt als ik op 1 van deze vragen een nee antwoord had. Je moet er voor de volle 100% achter staan en anders zal het niet lukken. Wees er ook niet al te overmoedig in en dat je meteen resultaten wilt zien, dat komt wel alleen moet je er wel geduld voor hebben. Ik weet zeker dat je het kan, en jij weet het ook! je hebt het jezelf al eens eerder bewezen. Geduld is een schone zaak, en door na een week op te geven, geef je jezelf de kans niet om toch nog iets meer te bereiken.... we vertouwen op je!!! en volgende week horen we graag hoe het de afgelopen week is gegaan
Gepost 07 January 2005 - 09:08
Ik denk dat wat dromer zegt een kern van waarheid inzit. Ik ben echt geen lijner, maar nu wil ik. Het gaat me niet gebeuren dat ze m'n jurk uit moeten nemen omdat ik dikker ben geworden. Ik ben sinds zondag aan het lijnen en hardlopken en de eerste 1,5 kilo is er al af!!!! Stond versteld vanmorgen op de weegschaal. Er zal best wel weer wat van terugkomen, maar dat gaat er wel weer af. Ik wil echt, en het lukt ook......... Succes!!!! ;)
Gepost 14 January 2005 - 13:34
Zit hier nu dus ook lichtelijk geschokt achter een glaasje suikervrije ranje ( water komt me een beetje de neus uit )
Nou meiden dit moest ik ff kwijt ga zo maar ff een extra kilometertje op de home trainer fietsen kan geen kwaad
Gepost 16 January 2005 - 13:34
Ik ben inmiddels mijn eerste halve kilo kwijt....eindelijk!! ik sport nu 2x per week een uur en eet minimaal (ik weet het zeer slecht). maar het begin is er weer. Ik streef ernaar om aankomende woensdag 70.5 te wegen... das nog een kleine kilo eraf.

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote