Trouwforum: Wie Organiseert De Vrijgezellenavond Eigenlijk? - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Wie Organiseert De Vrijgezellenavond Eigenlijk?

#26 Gebruiker is offline   Patricia25 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 17-February 06

Gepost 03 March 2006 - 00:14

Ik heb mijn zus (getuige) en eleonora die jullie misschien ook van deze site kennen die pas geleden is getrouwd en nog een vriendin van mij. Het duurt nog wel even zucht..... maar het lijkt me leuk om dat ook mee te maken. :)
0

#27 Gebruiker is offline   Mags 

• Lid geworden: 15-October 05

Gepost 10 March 2006 - 12:30

Bekijk Post Mayke_Gaat_06-06-06_Trouwen, op 02 March 2006, 12:21, zei:

(eigenlijk wil ik gewoon Tarzan :lol: :lol: :lol: )

Is maar goed dat smaken verschillen. Ik houd daar dus helemaal niet van...
Gelukkig zullen er bij ons geen mannelijk naakt of wat dan ook verschijnen.
Dat weet ik wel zeker... want we hebben een vrijgezellen avond met mannen en vrouwen doorelkaar... lekker gezellie.... hebben er al twee meegemaakt met het zelfde groepje.
Uit eten, en lekker lachen in Comedy Café.

Ben wel benieuwd wat de onze wordt.
0

#28 Gebruiker is offline   Mayke_Gaat_06-06-06_Trouwen 

• Lid geworden: 20-February 06
  • Interests:Auto's en Muziek

Gepost 10 March 2006 - 14:47

klinkt ook goed... Maar ik ben weer zo'n muts dat ik er verder geen kerels bij wil hebben. Lekker gezellige dingen doen met mams en a.s. trouwma (of trauma *hihi*), zus, vriendinnen, tantes en nichtjes...

Voor een keertje lijkt mij zo'n stripper best leuk... En als die ene keer nu op mijn vrijgezellenfeest is... dan moet het maar :o

De lekkerste en de liefste is en blijft voor mij toch mijn Harold!

Deze post is bewerkt door Mayke_Gaat_06-06-06_Trouwen: 10 March 2006 - 14:51

0

#29 Gebruiker is offline   Angie89 

• Lid geworden: 25-September 10

Gepost 08 May 2011 - 14:16

Zijn er nog updates voor dit lijstje? ;)
0

#30 Gebruiker is offline   Carmen 

• Lid geworden: 17-December 10

Gepost 09 May 2011 - 08:47

hier organiseren onze CMs het vrijgezellenfeest, afgelopen vrijdag kort overleg over gehad, ze zijn vrij in de organisatie, maar krijgen van ons wel een lijst met namen wie er mogen komen...das het enige dat wij in de hand willen houden....
0

#31 Gebruiker is offline   Fee 

• Lid geworden: 03-October 10

Gepost 09 May 2011 - 20:10

Mijn 4 vriendinnen schijnen allemaal wat hebben bijgedragen aan de organisatie van mijn feestje!
0

#32 Gebruiker is offline   langenf 

• Lid geworden: 29-April 11

Gepost 30 August 2011 - 10:32

Een vriendin van mij vroeg om een lijstje dus neem aan dat zij het gaat regelen.
En zij kent me al zo lang dat ik haar erop vertrouw dat ze weet wat ik wel en niet wil.
En waar ik wel en niet van hou.
Vind het wel moeilijk om een lijstje te maken.
Wil geen mensen tegen het hoofd stoten.
Is nu ook nog vroeg wij willen in mei 2012 trouwen en er werd nu al om een lijstje gevraagd.

* nu heb ik een vriendin die ik vorige week sinds heeeeeeel lange tijd weer tegenkwam. we waren elkaar uit het oog verloren en hebben nu weer wat meer contact maar zoals de band nu is wil ik haar no gniet op mijn feestje (2 x gezien) Maar ja wie weet over een paar maanden??

Heb nu een groepje van 8 meiden (inclusief ikzelf)mooi aantal vind ik zelf.
Niet te groot niet te klein.

verder had mijn vriendin het erover dat de vrouwen overdag wat gingen doen en de mannen en dan samen eten mannen en vrouwen en dan daarna weer uit elkaar. Lijkt me wel leuk... wat vinden jullie??
0

#33 Gebruiker is offline   Lotte09-09 

• Lid geworden: 08-January 11

Gepost 30 August 2011 - 10:58

klinkt leuk...

Bij ons hebben de CM's het geregeld. Van ons beide is de beste vriend(in) CM en dan ligt al snel die taak daar ;)
Wij hebben ook aan mogen geven wie er erbij wilde. Wij zijn overdag wat leuks gaan doen, daarna lekker eten en stappen. Vanaf een uurtje of 1 hebben de mannen zich bij ons gevoegd (na de hele avond telefooncontact tussen de CM's zodat we elkaar maar niet tegen kwamen). Was zo ontzettend leuk om zo'n dag te hebben.
Ik vond het erg bijzonder dat er speciaal voor mij (en bij de mannen voor as) zo'n leuke dag was geregeld. Heb ik erg van genoten.

0

#34 Gebruiker is offline   Trouwring 

• Lid geworden: 23-January 09

Gepost 30 August 2011 - 14:03

Mijn beste vriendin gaat binnenkort trouwen. Nu weet ik dat haar zusje bezig is met het organiseren van een vrijgezellenfeest, ik help haar ook zo'n beetje. Maar nu wil ik er eigenlijk achter zien te komen of er ook een vrijgezellenfeest wordt georganiseerd voor haar aanstaande man, anders ga ik via via even iemand inschakelen om actie te ondernemen. Ik wil het alleen niet aan mijn beste vriendin vragen, want wij doen allemaal net alsof we het een beetje vergeten zeg maar.. Zodat de verrassing des te groter is. Heeft iemand tips hoe ik daar achter kan komen? Ik kan het niet aan 1 van zijn vrienden vragen, want hij komt uit de andere kant van het land (heb er ook nooit iets over gehoord). Ik wil het wel aan iemand vragen die het zou kunnen weten.. Zijn broertje misschien? Ik loop zelf steeds een beetje in hetzelfde gedachtenkringetje, dus misschien is de oplossing wel heel simpel, maar ik kom er even niet op.
0

#35 Gebruiker is offline   Lotte09-09 

• Lid geworden: 08-January 11

Gepost 30 August 2011 - 14:45

ik vind zijn broertje geen slecht idee... Die zal vast wel weten of er iets gedaan wordt.
Zo niet kan het broertje zelf iets gaan regelen, want ja... tis toch je broer!

0

#36 Gebruiker is offline   Pepper 

• Lid geworden: 20-June 08

Gepost 30 August 2011 - 14:51

Is er geen sociale site (facebook, hyves) waar je een bericht naar 1 van zijn beste vrienden kan sturen?
0

#37 Gebruiker is offline   Trouwring 

Gepost 30 August 2011 - 18:25

@ Lotte: Ja, heb haar zusje een mail gestuurd of zij het emailadres kan achterhalen van zijn broertje.

@Pepper: Geloof het of niet, hij heeft dat alletwee niet.. Maar thnx voor de tip :)
0

#38 Gebruiker is offline   Trouwring 

Gepost 01 September 2011 - 17:15

Nou, heb begrepen dat het hem wel gevraagd is door de CM, maar of 'ie ook in actie komt, is onbekend. Ik moet me er maar niet mee bemoeien geloof ik.
0

#39 Gebruiker is offline   paula24 

• Lid geworden: 21-November 08
  • Interests:ik hou van leuke dingen doen met vrienden en vriendinnen,
    sport graag en ga graag wandelen met onze jackrussel mylo.
    sinds 18 Januari 2012 ben ik de trotse mama van Justin!

Gepost 02 September 2011 - 07:20

hoi hoi.

bij ons hadden de ceremoniemeesters het geregeld!

zelf heb ik het vrijgezellenfeest van mijn beste vriendin geregeld
samen met haar zus.

groetjes paula
0

#40 Gebruiker is offline   elsbeth86 

• Lid geworden: 02-November 10

Gepost 04 September 2011 - 09:34

bij mij organiseert m'n zusje het, zij is tevens mijn beste vriendin en ook nog eens mijn getuige, dus lag wel voor de hand dat zij het zou organiseren ;)
voor m'n AS komt er ook een feestje, dat wordt geregeld door zijn 2 broers, waarvan 1 broer ook nog eens onze CM is!
ik ben uiteindelijk achter de datum gekomen doordat de CM zich versprak, en ik en AS hebben beiden op dezelfde dag ons vrijgezellenfeest :) wel zo leuk!
0

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers