Amerika Voor huwelijksreis
Gepost 01 March 2006 - 18:18
Maar waar naar toe! We willen graag een rondreis gaan doen. En willen dan van alles zien. We hebben al van die boeken, daar staan verschillende rondreizen in.
Wij zijn niet van die strand mensen dus leek mij Florida niet echt geschikt. Ik weet wel dat je daar ook andere dingen kan doen. Maar als ik het zo lees, is dat meer pretparken enz. En wij hebben zoiets van dat kan je ook in europa doen, dus daar hoeven we niet voor naar Amerika.
Maar is iemand misschien al eens in west Amerika geweest? Hoe was dat? Of is Florida ook leuk als je niet zo een strand en pretpark mens bent?
Gepost 03 March 2006 - 10:41
Wij zijn beide nog nooit buiten Europa geweest en voor ons is dit ook echt een droomreis. Wat is er dan mooier om het dan te doen als huwelijksreis, toch?
Deze post is bewerkt door Suja: 03 March 2006 - 10:42
Gepost 03 March 2006 - 13:13
Gepost 05 March 2006 - 11:26
Wij hebben wel een aantal parken bezocht, maar ik geloof nooit dat die parken kunnen tippen aan de meeste Europese parken. We zijn zelfs twee keer Seaworld geweest, naar Disneyworld en naar Universal Studios, ook erg gaaf!
Ook zijn wij inderdaad naar Nescar geweest (racegebeuren) en naar de Nasa. Laatstgenoemde is echt waanzinnig.
Ik zou dolgraag terug gaan naar Florida, maar ik hou niet zo van vliegen.... ;)
Ik ben benieuwd naar je keuze!
Gepost 05 March 2006 - 21:32
Miami kun je wat ons betreft overslaan, maar de Everglades en Cape Canaveral is echt ook heel erg de moeite waard.
Verder zou ik het in Amerika niet weten. Ondanks Florida kies ik toch voor Canada! Dat is echt prachtig! Maar Amerika is ook fantastisch!
Gepost 08 March 2006 - 20:48
Gepost 16 March 2006 - 14:35
Het is allemaal al duur genoeg en met de reis die wij voor ogen hebben wordt het nog lang sparen.
Wij willen namelijk eerst naar New York vliegen. Hier iets van een stedentrip met bezoek aan een NHL ijshockey wedstrijd, hoe we dat nou weer gaan regelen zien we nog wel. Mn vriend is gek van ijshockey, dus tja... MIsschien nog een bezoek brengen aan andere plaatsen.
Dan willen we naar de westkust. Een rondreis maken van 15 dagen waarschijnlijk met auto.
En daarna het liefst nog een weekje aan het strand van Florida.
Zoals je ziet zal dit erg duur worden, ik denk onbetaalbaar voor ons. Ik denk dat we in het westen maar die strandvakantie moeten gaan houden. Alhoewel, Florida heeft toch iets speciaals!
Ik zou je verder niet kunnen adviseren over waar je het beste heen kunt gaan.
Gepost 31 March 2006 - 20:49
We hebben nu wel al een paar reizen gezien die we leuk vinden. Een reis lijkt ons echt het einde.
We vliegen dan naar New York daar ga je dan met een auto naar de Niagara Falls en dan door naar Washington DC. Daarvandaan vlieg je dan naar San Francisco. Daar weer met een auto naar Las Vegas en Los Angeles. En daartussen dan nog wat plaatsen enz.
En dan vlieg je van LA weer naar huis! Leek ons dus wel leuk.
Binnenkort maar eens naar het reisbureau en een offerte gaan laten maken van hoeveel dat allemaal moet gaan kosten!
Zodra ik meer weet horen jullie het van me!
Gepost 05 May 2006 - 19:53
We zijn vandaag bij het reisbureau geweest. We hebben een reis gekozen en deze naar onze ideeen aangepast. Hier krijgen we dan een vrijblijvende offerte van!
Dus ben benieuwd wat het gaat kosten!
Maar als ik dan er aan denk, dan heb ik nu al zin om te gaan!
Gepost 08 May 2006 - 14:11
We hebben er ook nog eens over na gedacht en met elkaar over gehad. En we gaan nu waarschijnlijk alleen de vlucht en auto huur wast leggen. En dan de eerste twee overnachtingen. De rest zien we dan wel! Dat is denk ik meer ons ding. Het avontuurlijke. We willen dan naar New york vliegen. Daar de derde dag een auto op halen en dan naar de Niagara Falls. En dan of weer naar New York of naar Washington DC. We zouden alleen niet weten wat we in Washington moeten doen behalven het witte huis!
Dan vliegen we op dag 7 naar het westen. Denk naar LA of naar SF. En daar zien we dan wel. Wil i.i.g. naar LV. En naar een van de parken. Maar zeker niet veel parken. We willen meer andere dingen gaan doen.
En dan vliegen we of van LA of van SF weer terug naar huis!
Maar dan kunnen we zelf bepalen waar we wanneer blijven en hoelang! Dat leek ons wel leuk!
Gepost 09 May 2006 - 09:28

Log in
Registreer
Help 
Multi quote