Dieren Gedichtje Voor Trouwkaart
Gepost 20 June 2006 - 10:51
Nu wil ik op de kaart graag een kort gedichtje, maar ik kan nergens een toepasselijk gedichtje vinden. Hebben jullie misschien ideeen?
http://www.mijnalbum.nl/Foto=MLZYKR7G
http://www.mijnalbum.nl/Foto=L8N6PH7J
http://www.cardsandcards.nl/fotos/475_foto1_product_klein.jpg
Gepost 20 June 2006 - 12:28
Lieve baas en vrouw,
ik las het in jullie ogen
ik zie het in jullie blik
wij trouwen met z'n vieren
het wonder, jullie en ik!
Het wonder was de kleine waar ze van in verwachting waren. Je kan dat natuurlijk altijd weglaten, of de namen van de poezen neerzetten...
Gepost 01 August 2006 - 21:23
Als straks de kaarten de deur uit zijn kan ik je de tekst wel even geven hoor.
Ik heb gewoon steeds iets opgeschreven dat me te binnenschoot en later van alles 1 leuk stukje tekst gemaakt.
Suc6
:P
Gepost 12 August 2006 - 21:44
Gepost 19 November 2010 - 14:47
Wij hebben nl al behoorlijk wat klappers met trouwkaarten doorgebladerd en geen één kaart gevonden waarvan we beide zoiets hadden van dat is em!
Nou had ik het idee om onze doggies in te zetten :)
We hebben 2 duitse herders 1 teefje en 1 reu.
Nou dacht ik dat het misschien leuk zou zijn om (mooie!!) foto's van hun te maken. Ik dacht Darko met een hoge hoed en Dhana met een sluiertje en dan de tekst we willen u graag even melden dat onze baasjes gaan trouwen!
(iets dergelijks iig)
Nou wil ik natuurlijk voorkomen dat het gaat lijken op een slecht in elkaar geflanste kerstkaart dus voorop staat dat het wel een mooie foto moet zijn. Deze zou dan waarschijnlijk ook in sepia gedrukt worden aangezien al onze kleuren die gebruiken in die tinten zitten.
(wit creme beige ivoor lichtbruin) en de kaart ook in die stijl moet komen.
De binnenkant zou dan verder gewoon een vrij standaard trouwkaart worden wellicht met op de achtergrond een foto van ons samen met de honden.
Het is misschien niet standaard, maar onze honden zijn gewoon heel belangrijk voor ons dus het past wel echt.
Wat vinden jullie? Dikke flut of leuk??
(kadotip: wij willen graag een groot bot, maar de bazen waarschijnlijk liever iets in een envelop :D )
Gepost 19 November 2010 - 14:49
Ik heb onze hondjes en gaaien pas gebruikt voor de verhuiskaart van mn ouders!
Bijgesloten bestand(en)
-
verhuiskaart HR-1.jpg (243.39K )
Aantal downloads : 49
Gepost 19 November 2010 - 15:06
Het zou een beetje in deze stijl worden.
Mijn schoonzusje heeft een professionele camera. We zorgen dan voor een groot wit laken en voldoende belichting.
De achtergrond wordt dus gewoon wit.
Ik moet dus eerst ergens een hoge hoed en een sluier zien te vinden en ze gaan leren om stil te zitten naast elkaar zonder dat ze die dingen van hun kop proberen te trekken. Daar heb ik ook nog wel even voor nodig...
Gepost 19 November 2010 - 15:18
Bij de vorige shoot kende Dhana nog geen commando's dat was echt een ramp!!!
Je ziet ook op de foto dat ze nogal uit verhouding is haha. Zo'n puberslungel. We hebben toen we hele mooie foto's gemaakt waarvan ik er 1 op canvas heb. Ik kan die alleen niet plaatsen want hij staat op mijn hyves en die is geblokkeerd op het werk :(
Gepost 19 November 2010 - 15:22
Stom dat ik nou toch weer aan het denken ben wat anderen ervan vinden terwijl as en ik het allebei een leuk idee vinden, maar ja het is natuurlijk ook niet leuk als iedereen de kaart lelijk vindt...
We zullen eerst eens zien hoe de foto's eruit zien.
Gepost 21 November 2010 - 12:24
In elk geval worden er fotos gemaakt met de hond erbij op, waarschijnlijk krijgt hij ook een strikje om en misschien wel een jasje voor de fotos. Twijfel daar over omdat dat normaal iets is wat we nooit doen,
maar vinden het wel erg leuk voor fotos! Maar voor de trouwkaart doen we het maar niet, komt meer over als een leuke felicitatiekaart voor een bruiloft of zo terwijl we het eigenlijk wel super leuk vinden
en op de vraag voor een gedichtje, helaas weet ik die ook niet te vinden,
heel veel succes
Gepost 07 December 2010 - 22:44
http://94.100.124.45/1105200001-1105250000/1105236001-1105236100/1105236002_5_jFR5.jpeg
Helaas hebben wij ons meisje 3 weken geleden in moeten laten slapen.. :(
We hebben de kaarten toch met haar foto de deur uit gedaan.

Log in
Registreer
Help 
Multi quote