Pagina 1 van 1
Snoepboeket Bruidsmeisje hoe maken?
Gepost 17 July 2006 - 11:59
ik had hier ergens gelezen dat er mensen waren die een snoepboeket voor de bruidskindjes maakten. nu is mijn vraag hoe maak je dit het best? waar moet je zeker op letten? hebben jullie er foto's van?
ik wou dit voor haar maken als echt boeketje, maar zou dit de dag doorkomen (ze mag er natuurlijk wel eens van proeven he :lol: )
ik wou dit voor haar maken als echt boeketje, maar zou dit de dag doorkomen (ze mag er natuurlijk wel eens van proeven he :lol: )
Gepost 17 July 2006 - 12:05
Ik had er een gekregen van mijn collega's maar die heb ik helaas net gisteren meegegeven aan mijn nichtjes omdat ie anders niet meer te eten was. Het waren in ieder geval allerlei snoepjes, banaantjes weet ik nog, van die soort framboosjes in het zwart en nog wat meer gummy achtige snoepjes die op sateprikkers gestoken waren. Die waren samengebonden en er zat een groen papiertje omheen. Deze was gewoon gekocht bij de Jamin, maar als ik t zo zag was t goed zelf te doen!
Gepost 17 July 2006 - 12:46
http://www.leukekado...do_ideetjes.htm
hier staan al een aantal leuke voorbeeldjes, net gevonden via google, ik zou alleen ipv het papier (of errond mss nog) tulle doen, en ik weet ook nog niet goed, of ik het boeket, zo zou maken, of idd het snoep op stokjes zou doen. wat is het leukste denken jullie?
hier staan al een aantal leuke voorbeeldjes, net gevonden via google, ik zou alleen ipv het papier (of errond mss nog) tulle doen, en ik weet ook nog niet goed, of ik het boeket, zo zou maken, of idd het snoep op stokjes zou doen. wat is het leukste denken jullie?
Gepost 30 July 2006 - 20:00
ik zag in een van de bruidloft tijdschriften een boeketje van spekjes! die vond ik helemaal geweldig! die was gewoon van ijzerdraadjes(tuincentra) gemaakt met daar de spekjes opgeprikt. dat was bij elkaar gebonden als een boeketje, met een papiertje er om heen.
dit geeft een heel leuk effect met die pastel tinten.
ik ga hem zeker maken voor mijn bruidsmeisjes.
ik weet alleen nog niet wat ik voor de bruidsjonker moet doen. die moet tenslotte ook wat lekkers hebben. iemand nog ideeen?
groetjes joke
dit geeft een heel leuk effect met die pastel tinten.
ik ga hem zeker maken voor mijn bruidsmeisjes.
ik weet alleen nog niet wat ik voor de bruidsjonker moet doen. die moet tenslotte ook wat lekkers hebben. iemand nog ideeen?
groetjes joke
Gepost 01 August 2006 - 16:41
Hai,
Bij mij krijgen de bruidsmeisjes het spekboeket (zelfgemaakt uiteraard!) en voor ons bruidsjonkertje heb ik een beetje hetzelfde idee, maar dan niet in boeketvorm. Het "bosje" met spekjes heb ik voor hem om zo'n gekrulde bamboe-stok heen vastgemaakt, zie foto...
Bij mij krijgen de bruidsmeisjes het spekboeket (zelfgemaakt uiteraard!) en voor ons bruidsjonkertje heb ik een beetje hetzelfde idee, maar dan niet in boeketvorm. Het "bosje" met spekjes heb ik voor hem om zo'n gekrulde bamboe-stok heen vastgemaakt, zie foto...
Bijgesloten bestand(en)
-
DSC03055.JPG (144.4K )
Aantal downloads : 314
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote