Pagina 1 van 1
Bruidsjongetjes ideeen voor wat voor de jongens in hun hand
Gepost 08 August 2006 - 17:47
Ik heb in venetie tijdens mijn vakantie geweldig romantische geborduurde parasolletjes met gouddraad gekocht voor de bruidsmeisjes. :)
Nu ben ik nog op zoek naar iets leuks voor de jongetjes, ik heb een paar keer zo'n stafje gezien maar twijfel daar nog een beetje over :blink:
Jullie nog ideeen.
Nu ben ik nog op zoek naar iets leuks voor de jongetjes, ik heb een paar keer zo'n stafje gezien maar twijfel daar nog een beetje over :blink:
Jullie nog ideeen.
Gepost 09 August 2006 - 22:12
goeie vraag!
de ene is 5 op dat moment de andere geloof ik 6 of 7
vind het kaal als ze niets in hun hand hebben als de dametjes met hun parasolletjes lopen.
en het moet idd een beetje stoer zijn denk ik , in iedergeval voor de oudste. Mijn neefje die dan 5 is loopt op dit moment het liefst in een prinsessejurkje maar dat zal hij tegen die tijd ook wel ontgroeid zijn. :P
de ene is 5 op dat moment de andere geloof ik 6 of 7
vind het kaal als ze niets in hun hand hebben als de dametjes met hun parasolletjes lopen.
en het moet idd een beetje stoer zijn denk ik , in iedergeval voor de oudste. Mijn neefje die dan 5 is loopt op dit moment het liefst in een prinsessejurkje maar dat zal hij tegen die tijd ook wel ontgroeid zijn. :P
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote