Het koste me flink wat werk om alles weer wat bij te werken, maar nu ben ik dan ook bij.
wat mij echter opviel is dat er soms woorden in teksten staan wat ik niet helemaal vind passen. Tuurlijk kan mij ook wel eens iets ontgaan, dus rapporteer dan ook naar een moderator als jij taalgebruik tegenkomt welke je niet vindt passen.
de meest voorkomende die ik heb gewijzigd is "Jezus"... ik weet dat het misschien voor sommige lekker in de mond kan liggen om duidelijk te maken dat je het belachelijk vind oid. Maar probeer dit woord dan te vervangen voor andere woorden zoals: jeetje of jemig... ik vind dit namelijk iets beter passen.
bedankt voor jullie begrip
Pagina 1 van 1
Taalgebruik Op Het Forum
Gepost 04 October 2006 - 17:42
Helemaal mee eens! Ik vind het ook heel erg storend als dit soort woorden in berichten voorkomen. Volgende keer zal ik de moderators erop wijzen (ja, je wil jullie ook niet te veel lastig vallen...)!
Wat een werk zeg, om alles bij te lezen!! Zag al dat je veel reacties hebt geplaatst!
Ben je trouwens ook nog aan je mail toe gekomen? Je hebt namelijk bericht van ons gekregen!!
Wat een werk zeg, om alles bij te lezen!! Zag al dat je veel reacties hebt geplaatst!
Ben je trouwens ook nog aan je mail toe gekomen? Je hebt namelijk bericht van ons gekregen!!
Gepost 16 November 2007 - 17:22
naar aanleiding van het werk wat ik heb om weer een beetje bij te komen met updaten kwam ik dit bericht tegen welke ik vorig jaar heb geplaatst.
Weer wil ik jullie erop wijzen dat er zo hier en daar weer woorden voor komen die ik op het randje vind balanceren.
Mocht iemand zich storen aan het taalgebruik van een ander meld het mij dan, of één van mijn collega moderators.
Mijn dank is groot!
Weer wil ik jullie erop wijzen dat er zo hier en daar weer woorden voor komen die ik op het randje vind balanceren.
Mocht iemand zich storen aan het taalgebruik van een ander meld het mij dan, of één van mijn collega moderators.
Mijn dank is groot!
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 
Multi quote