Trouwforum: Love & Marriage Beurs - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Dit onderwerp is gesloten

Love & Marriage Beurs

#1 Gebruiker is offline   Voorbijganger (M) 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 19-September 06
  • Interests:Mijn aanzoek foto staat in mijn profiel :)

Gepost 17 October 2006 - 09:02

Hallo allemaal,

wie o wie gaat er naar deze beurs of is er al eens geweest?

http://www.trouwplannen.nl/
0

#2 Gebruiker is offline   Anke 

• Groep: Moderators
  • Lid geworden: 13-January 06

Gepost 17 October 2006 - 18:35

Wij zijn er vorig jaar geweest, in de RAI.
En wij vonden het persoonlijk wel een beetje tegenvallen, het was zeker niet groot.
Ik mistte wel een paar dingen.
Maar ja, van de andere kant, daar zijn we wel onze fotograaf tegengekomen...
Wat we misten waren:

- taarten
- verschillende boeketten
- meer pakken voor mannen (voor vrouwen is alles in overvloed lijkt wel)

Maar het is maar net wat je wilt en verwacht van een beurs.
Ik zou zeggen, ga er lekker naar toe en kijk wat je er van vindt.
Misschien is het dit jaar ruimer opgezet, of zijn er wel de dingen die je zoekt.

Mocht je gaan, veel plezier!
0

#3 Gebruiker is offline   Linnie 

• Lid geworden: 14-September 06

Gepost 17 October 2006 - 21:25

Wij zijn dit jaar in Utrecht geweest. Miste eigenlijk dezelfde dingen als Anke. Komend weekend is er weer eentje in Rotterdam, daar is (als ik de site bekijk) meer herenkleding en bloemen te vinden. Ook om ideeen voor ringen op te doen is het een goede plek, die waren er in Utrecht in overvloed.

Verder vond ik het vooral erg leuk om een beetje rond te snuffelen en ook de modeshow is een aanrader!

Misschien gaan we dit weekend weer, omdat er dan meer bedrijven uit de buurt aanwezig zijn (kreeg in Utrecht ook een gratis toegangskaart voor een volgende beurs, scheelt toch 12,50!)
0

#4 Gebruiker is offline   Geraldine 

• Lid geworden: 09-September 06

Gepost 18 October 2006 - 05:46

Ik ga ook naar rotterdam, ik heb van iemand van een ander forum een vrijkaartje gekregen dus scheelt me weer de helft.
0

#5 Gebruiker is offline   Vogelmeisje 

• Lid geworden: 18-September 06
  • Interests:Ik hou van fietsen, sporten, klarinet spelen, muziek luisteren, dvd kijken samen met mijn man, het verzorgen en bezig zijn met onze 5 vogels (3 valkjes en 2 kakariki's), foto's maken, photoshoppen.

Gepost 18 October 2006 - 15:41

Ik ga er zondag ook heen in Rotterdam!
Het is mijn eerste actie die ik doe sinds mijn vriend mij gevraagd heeft dus ik zie het allemaal wel daar.
0

#6 Gebruiker is offline   Anke 

Gepost 18 October 2006 - 21:35

Het was ook mijn / onze eerste actie...
haha, 24 december gevraagd en begin januari liepen we al op een trouwbeurs rond.
0

#7 Gebruiker is offline   Kity 

• Lid geworden: 29-March 06

Gepost 18 October 2006 - 23:12

Wou er zo graag heen, maar kon toen geen tijd vrij maken...
eigenlijk heb ik zaterdag wel tijd... :P
beter laat dan nooit of een beetje als mosterd na de maaltijd...
0

#8 Gebruiker is offline   Anke 

Gepost 19 October 2006 - 09:42

Bekijk Post Kity, op 19 October 2006, 00:12, zei:

Wou er zo graag heen, maar kon toen geen tijd vrij maken...
eigenlijk heb ik zaterdag wel tijd... :P
beter laat dan nooit of een beetje als mosterd na de maaltijd...

Ga je gewoon nog een keer nagenieten.
0

#9 Gebruiker is offline   Voorbijganger (M) 

• Lid geworden: 19-September 06
  • Interests:Mijn aanzoek foto staat in mijn profiel :)

Gepost 19 October 2006 - 11:00

Wij gaan nu ook a.s. zaterdag (ahoy) heen en ben erg benieuwd
0

#10 Gebruiker is offline   Kity 

• Lid geworden: 29-March 06

Gepost 19 October 2006 - 14:58

Bekijk Post Voorbijganger (M), op 19 October 2006, 12:00, zei:

Wij gaan nu ook a.s. zaterdag (ahoy) heen en ben erg benieuwd

Veel plezier dan.... Hoop dat je veel ideeën op zult doen...
0

#11 Gebruiker is offline   happygirl 

• Lid geworden: 03-July 05
  • Interests:haha mijn bruiloft organiseren is momenteel numero 1!<br />verder lezen, winkelen en veel met Ronald knuffelen

Gepost 19 October 2006 - 16:39

ben geweest in Limburg omdat het enige weekend was dat wij konden...achteraf heb je dan niets aan de ebdrijven die er staan maar vond het wel heel erg leuk.
Bij de modeshow werd er ook veel herenkleding geshowd en die was erg gaaf. Ro en ik konden toen elkaar vertellen wat we wel/niet mooi vonden
0

#12 Gebruiker is offline   Bruidje2008 

• Lid geworden: 30-April 07

Gepost 03 September 2007 - 18:47

Zijn er toevallig dit jaar nog forummers naar de Love & Marriage beurs geweest? En hoe zijn jullie ervaringen? Over een paar weken is er weer zo'n beurs in Breda en ben van plan om te gaan, maar wil graag weten wat ik kan verwachten, aangezien ik de entree niet super goedkoop vind (13,30 pp). Ben benieuwd!
0

#13 Gebruiker is offline   nisanlin 

• Lid geworden: 01-June 07

Gepost 04 September 2007 - 09:29

Ik ben ook van plan in oktober in Utrecht te gaan. In de Trouwen zat een kortingsbon, en ook als je kaarten via internet besteld is het geloof ik goedkoper
0

#14 Gebruiker is offline   Bruidje2008 

Gepost 04 September 2007 - 09:38

Klopt, ik had het ook gezien Nisanlin (korting via internet). Dus in de nieuwe Trouwen zit ook een kortingsbon? Dan ga ik die van de week maar eens halen :)
0

#15 Gebruiker is offline   aprilbruidje 

• Lid geworden: 02-September 07

Gepost 04 September 2007 - 16:37

Het lijkt me op zich wel leuk, maar ik ben wel een beetje bang dat er weinig te doen is voor mensen die zo'n beetje alles al geregeld hebben. In Den Bosch (waar ik woon) is er een in november, maar dan is alles al rond denk ik. Ik twijfel dus nog.
0

#16 Guest_Alexia_*

• Groep: Guests

Gepost 04 September 2007 - 18:39

ik ben vorige januari in de RAI geweest, ga in januari weer. Miste eigenlijk hetzelfde als Anke, maar vond het wel erg leuk om mee te maken!
0

#17 Gebruiker is offline   Bruidje2008 

Gepost 04 September 2007 - 18:40

Als je idd al veel geregeld hebt is het misschien niet zo heel leuk meer. Ik denk dat wij wel gaan eind september, dus zal dan wel vertellen hoe het geweest is!
0

#18 Gebruiker is offline   Anke 

Gepost 04 September 2007 - 19:53

Ik vond het niet echt een aanrader.
maar snap wel dat mensen er naartoe willen die kersverse trouwplannen hebben. :D
0

#19 Gebruiker is offline   Fammie 

• Lid geworden: 27-March 07

Gepost 05 September 2007 - 10:39

Ik ben er 7 jaar geleden al een keertje geweest maar toen ging een vriendin van mij trouwen. Het was wel leuk om rond te kijken en de modeshow was leuk. Verder vond ik het toen al tegenvallen met het diverse aanbod dat al eerder genoemd is. Voor heren was er destijds ook weinig aandacht terwijl je toch samen trouwt lijkt mij ;)

Verder denk ik dat je wel naar zo'n beurs in je eigen regioo gaat want je hebt natuurlijk weinig aan bedrijven die in het noorden gevestigd zijn en je woont zelf in het zuiden. Vorig jaar zijn we naar een trouwbeurs in Ede geweest. Dit was met een Christielijke insteek maar ook als niet-gelovige was het wel leuk om hier wat ideetjes op te doen. We hebben er uiteindlijk niks mee gedaan maar het was zeker de moeite waard omdat er bedrijven uit de omgeving waren. Hier kon je ook taarten proeven. heerlijk om te doen ;)
0

#20 Gebruiker is offline   Noukie 

• Lid geworden: 24-July 07

Gepost 06 September 2007 - 09:22

Ik ben vorig jaar in de RAI geweest, maar ik vond wel dat het echt heel erg op die regio gericht was.. Noord-Holland dus. Vandaar dat ik dit jaar in mijn eigen regio ga (Utrecht), maar heb het meeste eigenlijk al geregeld. Ik ga samen met een vriendin die ook gaat trouwen, gewoon een dagje lekker mutsen dus! En alvast in de bruidsstemming komen :D
0

#21 Gebruiker is offline   Bruidje2008 

Gepost 06 September 2007 - 09:29

Bekijk Post Noukie, op 06 September 2007, 10:22, zei:

Ik ben vorig jaar in de RAI geweest, maar ik vond wel dat het echt heel erg op die regio gericht was.. Noord-Holland dus. Vandaar dat ik dit jaar in mijn eigen regio ga (Utrecht), maar heb het meeste eigenlijk al geregeld. Ik ga samen met een vriendin die ook gaat trouwen, gewoon een dagje lekker mutsen dus! En alvast in de bruidsstemming komen :D

Klinkt leuk! Maar wat kom je zoal tegen op zo'n beurs?
0

#22 Gebruiker is offline   Noukie 

Gepost 06 September 2007 - 14:32

Bekijk Post Bruidje2008, op 06 September 2007, 10:29, zei:

Bekijk Post Noukie, op 06 September 2007, 10:22, zei:

Klinkt leuk! Maar wat kom je zoal tegen op zo'n beurs?

even goed nadenken hoor, is alweer een jaar geleden he ;) (toen ging ik nog helemaal niet trouwen, maar we gingen gewoon voor de fun)
er was iig een bruidsmodeshow, altijd leuk natuurlijk!.. verder informatie over locaties, die locaties hadden allemaal een stand. info over trouwvervoer, huwelijksreizen, cadeaulijsten (echt te erg af en toe, uit de middeleeuwen leek het wel, mn moeder en ik lagen echt in een deuk!). We hebben champi geproefd :D , je kon er ook dingetjes voor in je haar kopen etc.
Ik heb me iig vermaakt!
0

#23 Gebruiker is offline   Bruidje2008 

Gepost 06 September 2007 - 18:26

Klinkt leuk noukie! Locaties hebben wij al geregeld, maar we zijn nog op zoek naar een fotograaf, dus wie weet komen we die daar wel tegen!
0

#24 Gebruiker is online   Joyce18 

• Lid geworden: 02-July 07

Gepost 07 September 2007 - 08:16

fotografen zijn er in overvloed op de L & M beurs. Ik ben vorig jaar in Utrecht en Zwolle geweest. In zwolle was wel meer van onze regio, maar omdat het nog 1,5 jaar duurde totdat we gingen trouwen hebben we hier ook niet heel veel mee gedaan. Ik ga in oktober weer naar Utrecht met een vriendin die ook gaat trouwen en nu ga ik voor de kortingen kijken en natuurlijk nog een keer de modeshow want die is echt leuk!!
0

#25 Gebruiker is offline   Noukie 

Gepost 07 September 2007 - 10:19

Bekijk Post Joyce18, op 07 September 2007, 09:16, zei:

fotografen zijn er in overvloed op de L & M beurs. Ik ben vorig jaar in Utrecht en Zwolle geweest. In zwolle was wel meer van onze regio, maar omdat het nog 1,5 jaar duurde totdat we gingen trouwen hebben we hier ook niet heel veel mee gedaan. Ik ga in oktober weer naar Utrecht met een vriendin die ook gaat trouwen en nu ga ik voor de kortingen kijken en natuurlijk nog een keer de modeshow want die is echt leuk!!

Misschien kom ik je wel tegen in Utrecht! Wij gaan zaterdags, jij?
0

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Dit onderwerp is gesloten

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers