Love & Marriage Beurs
Gepost 17 October 2006 - 18:35
En wij vonden het persoonlijk wel een beetje tegenvallen, het was zeker niet groot.
Ik mistte wel een paar dingen.
Maar ja, van de andere kant, daar zijn we wel onze fotograaf tegengekomen...
Wat we misten waren:
- taarten
- verschillende boeketten
- meer pakken voor mannen (voor vrouwen is alles in overvloed lijkt wel)
Maar het is maar net wat je wilt en verwacht van een beurs.
Ik zou zeggen, ga er lekker naar toe en kijk wat je er van vindt.
Misschien is het dit jaar ruimer opgezet, of zijn er wel de dingen die je zoekt.
Mocht je gaan, veel plezier!
Gepost 17 October 2006 - 21:25
Verder vond ik het vooral erg leuk om een beetje rond te snuffelen en ook de modeshow is een aanrader!
Misschien gaan we dit weekend weer, omdat er dan meer bedrijven uit de buurt aanwezig zijn (kreeg in Utrecht ook een gratis toegangskaart voor een volgende beurs, scheelt toch 12,50!)
Gepost 19 October 2006 - 16:39
Bij de modeshow werd er ook veel herenkleding geshowd en die was erg gaaf. Ro en ik konden toen elkaar vertellen wat we wel/niet mooi vonden
Gepost 03 September 2007 - 18:47
Gepost 05 September 2007 - 10:39
Verder denk ik dat je wel naar zo'n beurs in je eigen regioo gaat want je hebt natuurlijk weinig aan bedrijven die in het noorden gevestigd zijn en je woont zelf in het zuiden. Vorig jaar zijn we naar een trouwbeurs in Ede geweest. Dit was met een Christielijke insteek maar ook als niet-gelovige was het wel leuk om hier wat ideetjes op te doen. We hebben er uiteindlijk niks mee gedaan maar het was zeker de moeite waard omdat er bedrijven uit de omgeving waren. Hier kon je ook taarten proeven. heerlijk om te doen ;)
Gepost 06 September 2007 - 09:22
Gepost 06 September 2007 - 09:29
Noukie, op 06 September 2007, 10:22, zei:
Klinkt leuk! Maar wat kom je zoal tegen op zo'n beurs?
Gepost 06 September 2007 - 14:32
Bruidje2008, op 06 September 2007, 10:29, zei:
Noukie, op 06 September 2007, 10:22, zei:
Klinkt leuk! Maar wat kom je zoal tegen op zo'n beurs?
even goed nadenken hoor, is alweer een jaar geleden he ;) (toen ging ik nog helemaal niet trouwen, maar we gingen gewoon voor de fun)
er was iig een bruidsmodeshow, altijd leuk natuurlijk!.. verder informatie over locaties, die locaties hadden allemaal een stand. info over trouwvervoer, huwelijksreizen, cadeaulijsten (echt te erg af en toe, uit de middeleeuwen leek het wel, mn moeder en ik lagen echt in een deuk!). We hebben champi geproefd :D , je kon er ook dingetjes voor in je haar kopen etc.
Ik heb me iig vermaakt!
Gepost 07 September 2007 - 08:16
Gepost 07 September 2007 - 10:19
Joyce18, op 07 September 2007, 09:16, zei:
Misschien kom ik je wel tegen in Utrecht! Wij gaan zaterdags, jij?

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote