Love & Marriage Beurs
Gepost 12 September 2007 - 18:49
Gepost 29 September 2007 - 17:52
Gepost 01 October 2007 - 19:48
Gepost 07 October 2007 - 13:57
Ik ben gister geweest, was erg leuk! Al viel de modeshow me heel erg tegen (voornamelijk de bekende jurken, helemaal geen dikkere, oudere en zwangere modellen). Wat ik wel apart vond, is dat wanneer mijn vriendin en ik vertelden wanneer we gingen trouwen (zij 29/2 en ik 18/4) veel mensen echt zeiden, dan al?!.. Ik heb nog meer dan een half jaar!!! Beetje overdreven vond ik dat...
Maar voor de rest hebben we ons erg vermaakt, ik heb mooie ringen gezien en ben serieus bezig met een huwelijksreis :)
Gepost 07 October 2007 - 15:19
Gepost 07 October 2007 - 16:54
En misschien hebben die niet echt in de gaten dat je toch best wel veel moet regelen.
Voor die mensen lijkt het nog heel ver weg, een half jaar, tja is een tijd, maar relatief kort voor het regelen van een bruiloft.
De trouw industrie weet wel beter en denkt er anders over na.
Die weten wel wat geliefd is, hoe lang er soms qua levertijd op een jurk zit enz enz enz.
Toch wel enthousiaste reacties op de beurs, leuk!!
Veel plezier met de rest van de voorbereidingen iedereen!
Gepost 08 October 2007 - 09:30
Gepost 08 October 2007 - 11:43
nisanlin, op 08 October 2007, 10:30, zei:
Ik vond de geshowde jurken bij die show ook echt too much! en sluier, en stola, en dit en dat... net een kerstboom!
Gepost 08 October 2007 - 19:17
Ik vond het vooral geweldig dat je alle jurken mocht aanraken en dat ik bij bruidshuis Elly zelfs een jurk mocht voorhouden. Ik heb ook een geweldige jurk van Pronovias gezien.
De pakken vond ik wel minder, er waren er weinig en die er waren vond ik niet mooi.
Ook heb ik ideeën opgedaan voor de kinderreceptie, een ijskar laten komen bijvoorbeeld.
Van mij moeder en schoonmoeder heb ik nog een prachtige kousenband gekregen, al met al een super dag.
Gepost 08 October 2007 - 20:37
Ik ben in januari in Eindhoven geweest met mijn moeder en dat was erg leuk, vooral om even in de sfeer te komen! Al waren de stands die er waren niet echt interessant voor ons, de afstand was te groot. Nu heb ik van een kennis opnieuw kaartjes gekregen en misschien dat we eind oktober nog eens in Rotterdam gaan kijken...
Nu is het toch allemaal wat concreter dan dat het in januari was en misschien lopen we wel tegen iets leuks aan. Er staat ook een bekende met een stand, dus het is alleen al leuk om daar even te gaan kijken!
Gepost 14 October 2007 - 17:01
Lucin, op 08 October 2007, 21:37, zei:
Ik ben in januari in Eindhoven geweest met mijn moeder en dat was erg leuk, vooral om even in de sfeer te komen! Al waren de stands die er waren niet echt interessant voor ons, de afstand was te groot. Nu heb ik van een kennis opnieuw kaartjes gekregen en misschien dat we eind oktober nog eens in Rotterdam gaan kijken...
Nu is het toch allemaal wat concreter dan dat het in januari was en misschien lopen we wel tegen iets leuks aan. Er staat ook een bekende met een stand, dus het is alleen al leuk om daar even te gaan kijken!
Wij gaan ook op 27/28 oktober (ik denk de zondag) naar de love & marriagebeurs.
Vorig jaar oktober ben ik met mijn moeder en zus geweest, toen was ik net ten huwelijk gevraagd en leefde het niet zo.. nu zitten we volop in de voorbereidingen dus dan ga je er ook met een heel ander gevoel naartoe.
Ik verheug me nu alweer op de modeshow, vond um geweldig vorig jaar! B)

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote