Trouwforum: Love & Marriage Beurs - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Dit onderwerp is gesloten

Love & Marriage Beurs

#26 Gebruiker is offline   nisanlin 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 01-June 07

Gepost 07 September 2007 - 10:40

Ik ga ook naar Utrecht met mijn getuige :D zaterdag of zondag nog geen idee van
0

#27 Gebruiker is offline   hanna 

• Lid geworden: 06-August 07

Gepost 07 September 2007 - 11:12

ik woon in noord-holland maar ga naar Utrecht om ideeën op te doen voor een jurk.

Ik ga samen met mijn moeder en schoonmoeder, die wilde allebei graag mee, erg gezellig.

ws gaan we zaterdag.
0

#28 Gebruiker is online   Joyce18 

• Lid geworden: 02-July 07

Gepost 07 September 2007 - 11:44

wij gaan ook zaterdag, nou dat wordt een trouwforum feest daar :)
0

#29 Gebruiker is offline   Bruidje2008 

• Lid geworden: 30-April 07

Gepost 07 September 2007 - 20:44

Klinkt allemaal heel gezellig, die beurs! Ik heb er al zin!
0

#30 Gebruiker is offline   Bruidje2008 

Gepost 12 September 2007 - 18:49

Op deze site: Trouwplannen kan je zien wie er aanwezig zijn op de Love & Marriage beurs. Daarnaast kan je per regio zoeken op b.v. fotograaf, bloemisten, modezaken enz. Erg handige site!
0

#31 Gebruiker is offline   Bruidje2008 

Gepost 29 September 2007 - 17:52

Een tijdje geleden vroeg ik of er mensen naar de Love & Marriage beurs geweest zijn en hoe dit bevallen is. Vandaag ben ik samen met mijn aanstaande naar deze beurs geweest in Breda. Wij hebben een superdag gehad! Informatieve beurs, leuke deelnemers, mooie bruidsmodeshow! Wat ik erg handig vond is dat je kan vergelijken en dat je ziet wat je krijgt voor een bepaalde prijs, erg handig dus! Al met al erg leuk dus en ik ben nu nog enthousiaster geworden!
0

#32 Gebruiker is offline   nisanlin 

Gepost 29 September 2007 - 20:20

Ik ga volgende week zondag met mijn getuige (vriendin) in utrecht! :D
0

#33 Gebruiker is online   Joyce18 

Gepost 01 October 2007 - 18:00

ik ga zaterdag met een vriendin van mij, wordt de 3e keer al dat ik ga maar het zal vast net weer zo leuk zijn!!!!
0

#34 Gebruiker is offline   Mariska 05-09-2008 

• Lid geworden: 08-August 07

Gepost 01 October 2007 - 19:48

Ik ga zondag 28 oktober naar de beurs in Ahoy (Rotterdam), samen met mijn aanstaande. De dag ervoor ga ik voor het eerst jurken passen met mijn moeder, schoonmoeder en beste vriendin. Dus het wordt een gezellig "trouw"weekendje! Heb er nu al zin in, ookal duurt het nog eventjes.
0

#35 Gebruiker is offline   Anke 

• Groep: Moderators
  • Lid geworden: 13-January 06

Gepost 02 October 2007 - 11:16

Heerlijk toch!!!
Veel plezier met alles!
0

#36 Gebruiker is offline   Mariska 05-09-2008 

• Lid geworden: 08-August 07

Gepost 02 October 2007 - 18:04

Dankjewel Anke, dat gaat zeker lukken! ;)
0

#37 Gebruiker is offline   Noukie 

• Lid geworden: 24-July 07

Gepost 07 October 2007 - 13:57

En, wat vond iedereen ervan?

Ik ben gister geweest, was erg leuk! Al viel de modeshow me heel erg tegen (voornamelijk de bekende jurken, helemaal geen dikkere, oudere en zwangere modellen). Wat ik wel apart vond, is dat wanneer mijn vriendin en ik vertelden wanneer we gingen trouwen (zij 29/2 en ik 18/4) veel mensen echt zeiden, dan al?!.. Ik heb nog meer dan een half jaar!!! Beetje overdreven vond ik dat...

Maar voor de rest hebben we ons erg vermaakt, ik heb mooie ringen gezien en ben serieus bezig met een huwelijksreis :)
0

#38 Gebruiker is online   Joyce18 

Gepost 07 October 2007 - 15:19

Ik vond de modeshow ook minder dan vorig jaar, ik ben zelf erg blij dat ik een jurk uit de collectie van 2007 heb, want ik vond de jurken niet echt mooi. Zelf heb ik niet echt dingen gezien die ik nog moest, al heb ik wel een erg mooi bruidsboeket gezien. Bij mij zeiden ze ook steeds, ow dat is al snel 18 april, terwijl om mij heen iedereen zegt ow dat duurt nog ff. Maar goed wel leuk om het eens een keertje anders te horen.
0

#39 Gebruiker is offline   Anke 

Gepost 07 October 2007 - 16:54

Voor buitenstaanders is het denk ik wat moeilijker, tegenwoordig moet je toch wat vaker dingen snel vastleggen. (niet altijd hoor!)
En misschien hebben die niet echt in de gaten dat je toch best wel veel moet regelen.
Voor die mensen lijkt het nog heel ver weg, een half jaar, tja is een tijd, maar relatief kort voor het regelen van een bruiloft.

De trouw industrie weet wel beter en denkt er anders over na.
Die weten wel wat geliefd is, hoe lang er soms qua levertijd op een jurk zit enz enz enz.

Toch wel enthousiaste reacties op de beurs, leuk!!
Veel plezier met de rest van de voorbereidingen iedereen!
0

#40 Guest_Alexia_*

• Groep: Guests

Gepost 07 October 2007 - 17:40

inderdaad zoals Anke zegt, een half jaar is nog redelijk weinig tijd om dingen te regelen. Helemaal als je nog zou moeten beginnen bij wijze van.
0

#41 Gebruiker is offline   Maaike2902 

• Lid geworden: 25-March 07
  • Interests:Werken, dieren, fitnessen, wandelen met de hond, koken.

Gepost 08 October 2007 - 09:17

ik heb alles binnen 2 maanden geregeld en de jurk was na 3,5 maand binnen dus het kan makkelijk
0

#42 Gebruiker is offline   nisanlin 

Gepost 08 October 2007 - 09:30

Ik vond het aan de kleine kant. En de show duurde wel erg lang, en er zat geen enkele jurk bij waarvan ik dacht WAUW die wil ik. Mijn vriendin en ik vonden het wel leuk dat je nu eens aan die jurken kunt voelen en kijken, en Nanni (die bruidsontwerpster met de wat apartere jurken) heeft een model jurk voor mij getekend, dat was wel erg leuk. Maar verder had ik het meeste al eerder op internet gezien eigenlijk.
0

#43 Gebruiker is offline   Noukie 

• Lid geworden: 24-July 07

Gepost 08 October 2007 - 11:43

Bekijk Post nisanlin, op 08 October 2007, 10:30, zei:

Ik vond het aan de kleine kant. En de show duurde wel erg lang, en er zat geen enkele jurk bij waarvan ik dacht WAUW die wil ik. Mijn vriendin en ik vonden het wel leuk dat je nu eens aan die jurken kunt voelen en kijken, en Nanni (die bruidsontwerpster met de wat apartere jurken) heeft een model jurk voor mij getekend, dat was wel erg leuk. Maar verder had ik het meeste al eerder op internet gezien eigenlijk.

Ik vond de geshowde jurken bij die show ook echt too much! en sluier, en stola, en dit en dat... net een kerstboom!
0

#44 Gebruiker is offline   Anke 

Gepost 08 October 2007 - 18:25

Hahaha, het is alweer bijna kerst dus moet kunnen :P
0

#45 Gebruiker is offline   hanna 

• Lid geworden: 06-August 07

Gepost 08 October 2007 - 19:17

Volgens mij ben ik één van de weinige die de modeshow geweldig vond, ik heb geen jurk gezien waarvan ik dacht WOW, maar de tijd vloog voorbij. Ik heb eigenlijk alleen naar de jurken gekeken niet naar de kerstversiering er om heen.
Ik vond het vooral geweldig dat je alle jurken mocht aanraken en dat ik bij bruidshuis Elly zelfs een jurk mocht voorhouden. Ik heb ook een geweldige jurk van Pronovias gezien.

De pakken vond ik wel minder, er waren er weinig en die er waren vond ik niet mooi.
Ook heb ik ideeën opgedaan voor de kinderreceptie, een ijskar laten komen bijvoorbeeld.

Van mij moeder en schoonmoeder heb ik nog een prachtige kousenband gekregen, al met al een super dag.
0

#46 Gebruiker is offline   Lucin 

• Lid geworden: 13-November 06

Gepost 08 October 2007 - 20:37

Wat leuk om jullie ervaringen te lezen.

Ik ben in januari in Eindhoven geweest met mijn moeder en dat was erg leuk, vooral om even in de sfeer te komen! Al waren de stands die er waren niet echt interessant voor ons, de afstand was te groot. Nu heb ik van een kennis opnieuw kaartjes gekregen en misschien dat we eind oktober nog eens in Rotterdam gaan kijken...

Nu is het toch allemaal wat concreter dan dat het in januari was en misschien lopen we wel tegen iets leuks aan. Er staat ook een bekende met een stand, dus het is alleen al leuk om daar even te gaan kijken!
0

#47 Gebruiker is offline   Vogelmeisje 

• Lid geworden: 18-September 06
  • Interests:Ik hou van fietsen, sporten, klarinet spelen, muziek luisteren, dvd kijken samen met mijn man, het verzorgen en bezig zijn met onze 5 vogels (3 valkjes en 2 kakariki's), foto's maken, photoshoppen.

Gepost 14 October 2007 - 17:01

Bekijk Post Lucin, op 08 October 2007, 21:37, zei:

Wat leuk om jullie ervaringen te lezen.

Ik ben in januari in Eindhoven geweest met mijn moeder en dat was erg leuk, vooral om even in de sfeer te komen! Al waren de stands die er waren niet echt interessant voor ons, de afstand was te groot. Nu heb ik van een kennis opnieuw kaartjes gekregen en misschien dat we eind oktober nog eens in Rotterdam gaan kijken...

Nu is het toch allemaal wat concreter dan dat het in januari was en misschien lopen we wel tegen iets leuks aan. Er staat ook een bekende met een stand, dus het is alleen al leuk om daar even te gaan kijken!

Wij gaan ook op 27/28 oktober (ik denk de zondag) naar de love & marriagebeurs.
Vorig jaar oktober ben ik met mijn moeder en zus geweest, toen was ik net ten huwelijk gevraagd en leefde het niet zo.. nu zitten we volop in de voorbereidingen dus dan ga je er ook met een heel ander gevoel naartoe.
Ik verheug me nu alweer op de modeshow, vond um geweldig vorig jaar! B)
0

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Dit onderwerp is gesloten

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers