Gebruikersnaam waarom deze naam gekozen?
Gepost 26 February 2005 - 18:19
Soms zie je hele leuke of vreemde gebruikersnamen op het forum. Waarom hebben jullie voor die bepaalde naam gekozen?
Ik heet prinsesje omdat (heel flauw) Arjan mij heel vaak zo noemt. Beetje afgezaagd misschien, maar ik vind het wel heel lief! :wub: :wub:
Tegemwoordig noemt ie me vaak 'frommeltje'. Dat komt omdat ik 's-avonds altijd zulke koude voeten heb, dan frommel ik me helemaal bij hem om het warm te krijgen!
:gek: :gek:
Ik heet prinsesje omdat (heel flauw) Arjan mij heel vaak zo noemt. Beetje afgezaagd misschien, maar ik vind het wel heel lief! :wub: :wub:
Tegemwoordig noemt ie me vaak 'frommeltje'. Dat komt omdat ik 's-avonds altijd zulke koude voeten heb, dan frommel ik me helemaal bij hem om het warm te krijgen!
:gek: :gek:
Gepost 26 February 2005 - 22:20
Ik zit op de scouting waar ik leiding ben van de Welpen, daar "werken" wij vanuit een thema en dat is bij de welpen jungel boek.
IKKI is het stekelvarken uit het jungel boek en op de scouting heeft alle leiding een naam uit het jungel boek daar wordt je dan ook de mee aangesproken door de kinderen.
Vandaar dus IKKI
IKKI is het stekelvarken uit het jungel boek en op de scouting heeft alle leiding een naam uit het jungel boek daar wordt je dan ook de mee aangesproken door de kinderen.
Vandaar dus IKKI
Gepost 27 February 2005 - 16:33
Pief was/is ons koosnaampje voor elkaar, dus leek me wel toepasselijk op het trouwforum! En ik wilde liever niet mijn echte naam gebruiken, een beetje anonimiteit is toch wel prettig als je je voor het eerst ergens aanmeldt... (mijn naam is er ook niet eentje die je elke dag hoort)
Gepost 27 February 2005 - 16:42
zoals jullie weten zijn stefan en ik al 15 jaar bij elkaar en al 13 jaar verloofd.
Nu heb ik al die tijd een bruidje willen zijn maar daar heb ik dus heeeeel lang op moeten wachten.
Vandaar dat ik ook lang een bruidje wil zijn dus vandaar de naam bruidje.
Ben ik temenste heeeeeeeeel lang een bruidje hihihihi
Nu heb ik al die tijd een bruidje willen zijn maar daar heb ik dus heeeeel lang op moeten wachten.
Vandaar dat ik ook lang een bruidje wil zijn dus vandaar de naam bruidje.
Ben ik temenste heeeeeeeeel lang een bruidje hihihihi
Gepost 10 March 2005 - 20:06
Ik ben Sjakie, omdat mijn vriend me soms zo noemt (vind ik lief :) ). Ik heb er wel een hekel aan als anderen me zo noemen, zoals toen we in Turkije waren met ons gezin toen m'n ouder 25 jaar getrouwd waren. Lag ik lekker in het zwembad, hoor je ineens vanaf het dak van het complex: SJAKIE!! Tja, dat kon alleen ik zijn natuurlijk :D :D !!
Gepost 12 May 2005 - 15:58
Ik had deze topic nog niet eens gelezen....en ik dacht nog wel dat ik ze allemaal wel zo'n beetje had doorgespit.......
Nou mijn verhaaltje achter m'n gebruikersnaam.....
Ik wilde eerst m'n eigen naam gebruiken, maar ik zag dat er al een Natascha was... Toen ik een aantal jaren geleden van mijn ouders een computer kreeg en dus ook internet en e-mail...moest ik een e-mailadres verzinnen...
M'n vader heeft alles destijds geïnstalleerd en ook het e-mailadres aangemaakt voor me....hij heeft van onze namen de eerste twee letters genomen (behalve die van m'n mannetje....die zijn van z'n tweede naam) en zo is het dus cadanawo geworden.....
Caylee
Dario
Natascha
Jan-Wouter
Nou mijn verhaaltje achter m'n gebruikersnaam.....
Ik wilde eerst m'n eigen naam gebruiken, maar ik zag dat er al een Natascha was... Toen ik een aantal jaren geleden van mijn ouders een computer kreeg en dus ook internet en e-mail...moest ik een e-mailadres verzinnen...
M'n vader heeft alles destijds geïnstalleerd en ook het e-mailadres aangemaakt voor me....hij heeft van onze namen de eerste twee letters genomen (behalve die van m'n mannetje....die zijn van z'n tweede naam) en zo is het dus cadanawo geworden.....
Caylee
Dario
Natascha
Jan-Wouter
Gepost 12 May 2005 - 17:21
Ik heb gewoon mijn eigen naam gebruikt. Op mijn paspoort staat Marijke maar iedereen noemt me Marij; klinkt leuker :) , dus vandaar...
Leuk gevonden hoor Cadanawo!! Heb mezelf al wel eens zitten afvragen of dat wat betekende en nu weet ik het dus :P
Alweer een 'mysterie' opgelost ;) hihi :D
Leuk gevonden hoor Cadanawo!! Heb mezelf al wel eens zitten afvragen of dat wat betekende en nu weet ik het dus :P
Gepost 12 May 2005 - 17:42
Jorieke, op 12 May 2005, 17:56, zei:
Hey Cadanawo! Dat had ik er nog niet eens achter gezocht! Creatief hoor! :)
* Marij *, op 12 May 2005, 18:21, zei:
Hihihihi met dank aan de creativiteit van m'n vader :)

Log in
Registreer
Help 
Dit onderwerp is gesloten
Multi quote