Maggie Sottero Jurken
#1 Guest_Alexia_*
Gepost 14 May 2007 - 10:35
ik ben een beetje aan het kijken naar de jurken die ik mooi vind, en die van Maggie Sottero springen er voor mij toch echt boven uit. Er zijn een aantal modellen van haar die ik echt prachtig vind.
Nu vraag ik me toch een beetje af hoe veel de jurken van haar ongeveer kosten. Ik heb natuurlijk wel een begroting voor mijn jurk, en ik hoop natuurlijk dat deze jurken in mijn budget passen!
Dus wie weet hoeveel haar jurken ongeveer gemiddeld kosten?
groetjes Alexia
Gepost 14 May 2007 - 10:38
Ik heb de Martina aangehad, en die was 2500 euro :blink:
Ja, bij mij sprongen ze er ook uit, maar ik vond het toch wel een beetje teveel van het goede.
De dynasty, die had een collega, die was 1800 geloof ik zonder accesoires.
Als je naar http://www.maggiesottero.com gaat en dan op collection klikt kun je daar de namen invullen en dan krijg je de jurk te zien.
Ik heb nu merk onbekend haha, en honderden euros goedkoper.
Gepost 15 May 2007 - 18:18
Hi Linni waar heb jij je jurk gekocht als ik vragen mag?
Gepost 15 May 2007 - 19:47
Suc6 met zoeken!
Gepost 22 May 2007 - 09:26
Ik zou trouwens niet te veel afgaan op de internet sites qua jurken, de jurk die ik nu heb gekocht vind ik op de foto van het internet eigenlijk helemaal niet zo geweldig. Met een kleine hoepel en mij er in lijkt het een compleet andere jurk, en toen ik hem aanhad vond ik hem helemaal wel geweldig.
Als je nog moet kiezen zou ik me dus niet te veel vastpinnen op 1 merk, maar aangeven wat voor soort modellen je mooi vind.
Gepost 24 August 2007 - 21:27
Alle jurken van maggie sottero kosten daar 499 euro. en het zijn de originele en helemaal nieuw
edit: Heb hier ook het internetadres weg gehaald.
Gepost 25 August 2007 - 12:27
leonie1985, op 25 August 2007, 11:01, zei:
Ik begrijp dat je haar wil helpen, maar ik denk dat de meeste mensen van het forum inmiddels al weten over het gouden hart en dat je daar erg enthousiast over bent. Als je een of twee keer laat vallen dat je die zaak zo geweldig vindt, vind ik dat ook prima. Maar volgens mij gaat elk berichtje van jou over die zaak en dan begint het irritant te worden :wacko: en begint het op reclame te lijken (sorry, het klinkt allemaal wat harder dan ik bedoel :( ). Maar ik begrijp heel goed de reactie van de andere meiden als ze weer een berichtje lezen van jou over die bruidszaak. Inmiddels is iedereen op het forum volgens mij al op de hoogte ;)
Xx
#18 Guest_Alexia_*
Gepost 26 August 2007 - 10:40
Gepost 26 August 2007 - 13:43
Geen enkel ander bericht dan over die winkel..... Wedden dat er ook geen andere berichten zullen komen.... Beetje sluw... Bijna een reden om niet naar die winkel te gaan.....
Gepost 26 August 2007 - 17:28
Vind het apart dat er wordt gezegd dat het bijna een reden is om niet naar de winkel te gaan. Aranka de eigenaresse van de winkel kan er denk ik weinig aan doen als iemand alleen over haar zaak praat.
Leonie, mocht je dit lezen. Ik begrijp heel goed dat je super blij bent met deze zaak. Dat ben ik ook. Maar ik ben bang dat je een beetje doordraaft.
Zullen we met z'n allen afspreken dat we er over ophouden. Ook naar Leonie toe. Dat maakt het iher denk ik een stuk gezelliger.
liefs Linda
#24 Guest_Alexia_*
Gepost 07 October 2007 - 08:15

Log in
Registreer
Help 
Multi quote