Trouwforum: Maggie Sottero Jurken - Trouwforum

Ga naar inhoud

• (4 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Maggie Sottero Jurken

#1 Guest_Alexia_*

• Groep: Guests

Gepost 14 May 2007 - 10:35

Hoi hoi,

ik ben een beetje aan het kijken naar de jurken die ik mooi vind, en die van Maggie Sottero springen er voor mij toch echt boven uit. Er zijn een aantal modellen van haar die ik echt prachtig vind.

Nu vraag ik me toch een beetje af hoe veel de jurken van haar ongeveer kosten. Ik heb natuurlijk wel een begroting voor mijn jurk, en ik hoop natuurlijk dat deze jurken in mijn budget passen!

Dus wie weet hoeveel haar jurken ongeveer gemiddeld kosten?

groetjes Alexia
0

#2 Gebruiker is offline   Anke 

• Groep: Moderators
  • Lid geworden: 13-January 06

Gepost 14 May 2007 - 10:38

Vanaf 1600 euro ongeveer.
Ik heb de Martina aangehad, en die was 2500 euro :blink:
Ja, bij mij sprongen ze er ook uit, maar ik vond het toch wel een beetje teveel van het goede.
De dynasty, die had een collega, die was 1800 geloof ik zonder accesoires.
Als je naar http://www.maggiesottero.com gaat en dan op collection klikt kun je daar de namen invullen en dan krijg je de jurk te zien.

Ik heb nu merk onbekend haha, en honderden euros goedkoper.
0

#3 Guest_Alexia_*

Gepost 14 May 2007 - 10:50

ja de site ken ik ;) en daar heb ik ook echt een aantal prachtige jurken gezien. Dus vandaar!

maar bedankt in elk geval!
0

#4 Gebruiker is offline   Linnie 

• Groep: Members
  • Lid geworden: 14-September 06

Gepost 14 May 2007 - 11:33

Ik had ook een Maggie, die was 1300 euro.
En er waren er meer rond die prijs!
0

#5 Gebruiker is offline   :D Miranda :D 

• Lid geworden: 07-May 07

Gepost 15 May 2007 - 18:18

Ik ben ook helemaal weg van Maggie Sottero. Ik heb de Michelle en Giselle gepast en die waren in Rosmalen resp 2000 euro en 2100 euro. Ik heb toen rondgebeld naar andere zaken waar ze maggie jurken verkopen en in capelle aan de ijsel kostte de Giselle 1795 euro. In Belgie zijn ze nog een stuk goedkoper. Ik heb een winkel in antwerpen gevonden waar deze jurk 1570 euro was. Heel veel prijsverschil per winkel dus! Succes ermee!

Hi Linni waar heb jij je jurk gekocht als ik vragen mag?
0

#6 Gebruiker is offline   Sonnig 

• Lid geworden: 22-December 06

Gepost 15 May 2007 - 19:47

Ik heb de Dynasty... voor 540 euro :D ...alleen dan tweedehands ;) maar niet minder mooi hoor!!! het was me te duur.. en zo toch m'n droomjurk gevonden zonder er bakken met geld aan uit te geven... miss een tip, maar kan me ook voorstellen dat je dat niet wilt..

Suc6 met zoeken!
0

#7 Gebruiker is offline   Jorieke 

• Lid geworden: 15-December 04

Gepost 15 May 2007 - 20:48

Ik had ook een maggie, nou ja, ik heb hem natuurlijk nog steeds! Hij heeft zo'n 1750 euro gekost! :o Volgens mij heet mijn model Cleo.
0

#8 Gebruiker is offline   Linnie 

• Lid geworden: 14-September 06

Gepost 16 May 2007 - 09:28

Ik ga bijna twijfelen aan de prijs...mijn moeder heeft m betaald, dus ik kan het ook niet meer opzoeken.
Ik heb 'm gekocht bij de Honeymoonshop in Rotterdam.
0

#9 Guest_Alexia_*

Gepost 21 May 2007 - 07:54

ok, dat valt dus wel binnen het budget. en het is dus de moeite waard om dan even rond te bellen!

bedankt voor de tips!
0

#10 Gebruiker is offline   Ireen 

• Lid geworden: 22-November 06

Gepost 21 May 2007 - 19:29

Hier nog een Maggie-fan. De enige jurk die ik bij het doorbladeren van boeken en websites mooi vond, was van dat merk. 1500 euro. Nou ja, vooruit dan maar, dacht ik!
0

#11 Guest_Alexia_*

Gepost 22 May 2007 - 08:49

dat heb ik dus ook... heb nu al hopen boeken doorgebladerd, op sites gekeken, maar alleen die van haar vind ik echt mooi! :blush:
0

#12 Gebruiker is offline   Sandra 

• Lid geworden: 04-October 05

Gepost 22 May 2007 - 09:26

Wow, meer dan 1500 euro voor een jurk??? En daar dan nog alle accesoires bij... ik vind het erg veel geld!

Ik zou trouwens niet te veel afgaan op de internet sites qua jurken, de jurk die ik nu heb gekocht vind ik op de foto van het internet eigenlijk helemaal niet zo geweldig. Met een kleine hoepel en mij er in lijkt het een compleet andere jurk, en toen ik hem aanhad vond ik hem helemaal wel geweldig.
Als je nog moet kiezen zou ik me dus niet te veel vastpinnen op 1 merk, maar aangeven wat voor soort modellen je mooi vind.
0

#13 Gebruiker is offline   leonie1985 

• Lid geworden: 20-August 07

Gepost 24 August 2007 - 21:27

Ik heb mijn jurk bij het gouden hart besteld. Hij is ook van maggie sottero. Hij kostte 499 euro en wordt helemaal voor me op maat gemaakt.

Alle jurken van maggie sottero kosten daar 499 euro. en het zijn de originele en helemaal nieuw

edit: Heb hier ook het internetadres weg gehaald.
0

#14 Gebruiker is offline   mvr 

• Lid geworden: 14-May 07

Gepost 24 August 2007 - 23:20

Nou noem je die website alweer..............
0

#15 Gebruiker is offline   leonie1985 

• Lid geworden: 20-August 07

Gepost 25 August 2007 - 10:01

Bekijk Post mvr, op 25 August 2007, 00:20, zei:

Als iemand jurken zoekt van maggie sottero en ze kan ze krijgen voor 25% van de normale prijs. Is het dan zo gek dat ik even zeg waar ze ze kan kopen voor weinig?
0

#16 Gebruiker is offline   RainbowR1 

• Lid geworden: 26-July 07

Gepost 25 August 2007 - 12:27

Bekijk Post leonie1985, op 25 August 2007, 11:01, zei:

Bekijk Post mvr, op 25 August 2007, 00:20, zei:

Als iemand jurken zoekt van maggie sottero en ze kan ze krijgen voor 25% van de normale prijs. Is het dan zo gek dat ik even zeg waar ze ze kan kopen voor weinig?

Ik begrijp dat je haar wil helpen, maar ik denk dat de meeste mensen van het forum inmiddels al weten over het gouden hart en dat je daar erg enthousiast over bent. Als je een of twee keer laat vallen dat je die zaak zo geweldig vindt, vind ik dat ook prima. Maar volgens mij gaat elk berichtje van jou over die zaak en dan begint het irritant te worden :wacko: en begint het op reclame te lijken (sorry, het klinkt allemaal wat harder dan ik bedoel :( ). Maar ik begrijp heel goed de reactie van de andere meiden als ze weer een berichtje lezen van jou over die bruidszaak. Inmiddels is iedereen op het forum volgens mij al op de hoogte ;)

Xx
0

#17 Gebruiker is offline   nisanlin 

• Lid geworden: 01-June 07

Gepost 26 August 2007 - 09:27

Het gaat inderdaad best irriteren leonie. Ik heb het even nagekeken: je hebt 17 posts gepost, en alleen maar in dit Kleding topic en alleen maar over die winkel. Dus dan begrijp je misschien ook waarom wij er een beetje bedenkingen over hebben.
0

#18 Guest_Alexia_*

Gepost 26 August 2007 - 10:40

het begint mij ook te irriteren! En nee, zoals ik al duidelijker ergens anders in een topic had aangegeven, ik wil geen jurk van die winkel, ik ben rustig bereid om die 1500 te gaan betalen! Dan hoef je niet een topic dat in mei al klaar was omhoog te halen!
0

#19 Gebruiker is offline   mvr 

Gepost 26 August 2007 - 13:43

Nou sorry hoor, maar ik weet nu wel bijna zeker dat 'Leonie' alleen maar op dit forum zit om haar winkel aan te prijsen...
Geen enkel ander bericht dan over die winkel..... Wedden dat er ook geen andere berichten zullen komen.... Beetje sluw... Bijna een reden om niet naar die winkel te gaan.....
0

#20 Gebruiker is offline   linda2007 

• Lid geworden: 25-August 07

Gepost 26 August 2007 - 17:28

Ik geloof dat Leonie het wel begrijpt nu. En ik vind de opmerking van Mevr. een beetje vreemd. Dat zij zo enthousiast is over de winkel dat begrijp ik want ik heb daar ook mijn jurk besteld.

Vind het apart dat er wordt gezegd dat het bijna een reden is om niet naar de winkel te gaan. Aranka de eigenaresse van de winkel kan er denk ik weinig aan doen als iemand alleen over haar zaak praat.

Leonie, mocht je dit lezen. Ik begrijp heel goed dat je super blij bent met deze zaak. Dat ben ik ook. Maar ik ben bang dat je een beetje doordraaft.

Zullen we met z'n allen afspreken dat we er over ophouden. Ook naar Leonie toe. Dat maakt het iher denk ik een stuk gezelliger.

liefs Linda
0

#21 Gebruiker is offline   mvr 

Gepost 26 August 2007 - 18:17

Mmmm, mijn opmerking komt inderdaad een beetje hard over... Was niet zo bedoeld... Mijn excuses....
0

#22 Gebruiker is offline   Anke 

• Groep: Moderators
  • Lid geworden: 13-January 06

Gepost 27 August 2007 - 18:55

Oke, iedereen weer blij!!!
Nog meer winkeltips??? Denk ook eens aan uitverkoop bij bruidszaken...
0

#23 Gebruiker is offline   rokiraley04 

• Groep: Validating
  • Lid geworden: 05-October 07

Gepost 06 October 2007 - 23:12

ga idd niet naar het gouden hart en geef alsjblieft een reaktie als je een negatieve hebt om mij te helpen sterker te staan want ik heb een heel groot probleem met deze zaak lees maar mijn andere reaktie in het andere topic.
0

#24 Guest_Alexia_*

Gepost 07 October 2007 - 08:15

ik geloof dat er hier weinig mensen zijn die negatieve reacties hebben. Een aantal hebben positieve. Maar ik word het een beetje moe nu. Het is vervelend voor je, en ik hoop dat je je negatieve reacties vindt, maar om ze bij elk topic neer te gaan zetten....
0

#25 Gebruiker is offline   loveletters 

• Lid geworden: 26-May 09

Gepost 27 June 2009 - 18:37

Deze jurk heb ik van Maggie Sottero.
Toen ik de jurk aan had vond ik hem mooi. Maar nu ik hem op het plaatje zie begin ik te twijvelen. Hebben jullie dit ook?
0

• (4 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Laatste »
  • Je kunt geen nieuw onderwerp starten
  • Je kunt niet antwoorden op dit onderwerp

1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers