http://94.100.120.110/1237650001-1237700000/1237671101-1237671200/1237671173_6_sQ-f.jpeg
mijn Maggie, de Olympia.....begin augustus is hij alleen pas binnen....eind augustus is MIJN dag....
Maggie Sottero Jurken
Gepost 02 March 2011 - 12:03
Hoi Allemaal!
Daar ben ik weer even!
Wat zag ik super mooie jurken voorbij gaan!
3 weken geleden ben ik op pad geweest voor mijn droomjurk... Ambrosia waar ik helemaal weg van was STOND ECHT SUPER MOOI!!!!!!
Maar toen zag ik nog een andere.... en die andere is het geworden, ik heb deze 2 jurken allebei wel 3x aangehad omdat ik niet kon kiezen.
Uiteindelijk dacht ik aan: wat zal Angelina (mijn dochter kiezen) zij is op het moment heel erg bezig met prinsesje zijn.
Dus heb ik gekozen voor de jurk die mijn dochter een echt Prinsessenjurk zou vinden!!
welke het is geworden kan ik helaas niet vertellen.
Ik weet dat er mensen op deze site zijn die familie of vrienden zijn.
Me naam en alles is bekend... en ook dat ik in Amersfoort trouw dus... dan zien de mensen me jurk al, dat wil ik dus echt nog niet ;)
Veel liefs
Diana
Daar ben ik weer even!
Wat zag ik super mooie jurken voorbij gaan!
3 weken geleden ben ik op pad geweest voor mijn droomjurk... Ambrosia waar ik helemaal weg van was STOND ECHT SUPER MOOI!!!!!!
Maar toen zag ik nog een andere.... en die andere is het geworden, ik heb deze 2 jurken allebei wel 3x aangehad omdat ik niet kon kiezen.
Uiteindelijk dacht ik aan: wat zal Angelina (mijn dochter kiezen) zij is op het moment heel erg bezig met prinsesje zijn.
Dus heb ik gekozen voor de jurk die mijn dochter een echt Prinsessenjurk zou vinden!!
welke het is geworden kan ik helaas niet vertellen.
Ik weet dat er mensen op deze site zijn die familie of vrienden zijn.
Me naam en alles is bekend... en ook dat ik in Amersfoort trouw dus... dan zien de mensen me jurk al, dat wil ik dus echt nog niet ;)
Veel liefs
Diana

Log in
Registreer
Help 
Multi quote